عنوان مقاله : سایت نمایندگی استخر بادی اینتکس

استخر بادی یکی از دسته بندی های محصولات بادی می باشد که در تابستان فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهد و دلیل این امر کاربردهای مطابق با این فصل یعنی آب تنی می باشد . استخرهای بادی در ابتدای ورود به بازار برای رده های سنی کودک ساخته می شدند تا کودکان نیز بتوانند در کنار استخرهای بزرگسال ، اقدام به آب تنی نمایند ؛ اما حال و با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید این محصولات می توانیم استخرهای بادی را در ابعاد بزرگ تر و متناسب با افراد بزرگسال ببنیم که کیفیت ساخت بالاتر و البته قیمت های مقرون به صرفه تری به نسبت استخرهای ایزی ست و استخر پیش ساخته دارند . اما سوال اصلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند اطلاعات لازم در خصوص نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس است .

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمایندگی اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که در زمینه فروش محصولات اینتکس و به ویژه فروش استخر بادی دارد ، اولین و برترین نمایندگی استخر بادی اینتکس در ایران شناخته می شود که علاوه بر پیشنهاد های بسیار متنوع ، قیمت های مقرون به صرفه و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را در اختار شما قرار می دهد . این فروشگاه علاوه بر دارا بودن وب سایت فروش برای رفاه حال افرادی که قصد خرید اینترنتی استخر بادی را دارند ، دارای دفاتر نمایندگی در استان تهران و مازندران نیز می باشد که باعث می شود تا علاوه بر خرید اینترنتی بتوانید از مزایای خرید حضوری استخر بادی نیز بهره مند شوید . آدرس وب سایت نمایندگی اینتکس تهران ، https://intextehran.ir/  می باشد . همچنین با مراجعه به این وب سایت می توانید آدرس دفاتر حضوری را نیز از انتهای سایت و یا از منوی تماس با ما بدست آورید .

این مجموعه به دلیل واردات مستقیمی که از برند اینتکس انجام می دهد ، جدیدترین و البته متنوع ترین مدل های استخر بادی را در اختیار شما قرار می دهد که باعث می شود تا با همه سبک ها و سلیقه ها بتوانید خریدی لذت بخش و مطابق با نیازهایتان را انجام دهید . یکی دیگر از مزایایی که این فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد ، امکان خرید دیگر مجموعه تفریحات آبی برند اینتکس یعنی استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته در تنوع گسترده می باشد . همچنین می توانید در وب سایت این مجموعه تمامی محصولات بادی برند اینتکس را بدون واسطه و زیر قیمت بازار خریداری نمایید . اما در هنگام خرید استخر بادی باید مجموعه ای از فاکتورهای مهم را مد نظر داشته باشید تا خریدی مطابق با نیازهایتان را انجام دهید که در ادامه این مقاله قصد داریم تا اشاره ای کوتاه به این فاکتورهای مهم داشته باشیم .

جنس بدنه یکی از اصلی ترین بخش هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید . برند اینتکس از متریالی به نام وینیل در ساخت استخر های بادی خود چه در رده سنی کودک و چه در رده سنی بزرگسال استفاده می کند . وینیل با نام های دیگری همچون پی وی سی نیز شاخته می شود ، پس اگر در وب سایت اینترنتی با این نام آشنا شدید ، منظور همان متریال وینیل است . اما وینیل ها دارای مدل های مختلفی می باشد که برای ساخت استخرهای پیش ساخته به دلیل بدنه ضد آبی که باید داشته باشند از وینیل چرمی استفاده می شود . اگر ابعاد استخر شما بزرگ است و برای رده سنی بزرگسال قصد استفاده از آن را دارید بهتر است تا استخر بادی شما دارای بدنه دو لایه باشد تا استحکام بیشتری را در اختیار شما قرار دهد .

همچنین علاوه بر دو یا سه لایه بودن رویه بدنه این محصولات ، بهتر است تا در ساختار آن ها از مدل های طبقاتی استفاده شود . طبقاتی بودن بدنه استخرهای بادی به این منظور است که باعث می شود تا لایه های داخلی بدنه استخر از هم مجزا باشند و همچنین به صورت مجزا نیز باد می شوند . در این صورت هنگامی که بخشی از بدنه با مشکل مواجه می شود سایر بخش های استخر بدون مشکل به کار خود ادامه می دهند و در واقع عملکرد کلی استخر دچار اختلال نخواهد شد .

برای راه اندازی این محصولات نیز کار بسیار ساده ای را پیش رو خواهید داشت ، زیرا در بخش های مختلف بدنه دریچه های باد تعبیه می شود که قابلیت اتصال به انواع پمپ بادهای برقی و یا دستی را خواهند داشت . عمدتا در بسیاری از مدل های استخر بادی ، این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن این محصولات ، می توانید در جهت خالی کردن سریع باد نیز از آن ها استفاده نمایید . در صورت استفاده از پمپ بادهای برقی ، مدت زمان تقریبی راه اندازی این محصولات در بزرگ ترین استخرهای بادی نیز بالغ بر چهار الی پنج دقیقه می باشد که به طبع این مدت زمان در صورت استفاده از پمپ بادهای دستی افزایش کمی خواهد داشت .

در خصوص قیمت استخر بادی نیز باید بگوییم که نمایندگی اینتکس تهران به دلیل حذف واسطه ها به دلیل واردات مستقیمی که از شرکت اینتکس انجام می دهد ، ارزان ترین قیمت در بازار را به نسبت کیفیت اورجینال به شما پیشنهاد می دهد . اما قیمت استخر بادی به بسیاری از عوامل از جمله ابعاد استخر بادی ، امکاناتی که درون بسته بندی این محصولات وجود دارد و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بودن محصولات بستگی دارد و به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را در این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است عنوان کرد . اما پیشنهاد ما به شما این امر می باشد که برای استعلام دقیق قیمتی همین حالا به دسته بندی استخر بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید تا قیمت به روز شده این محصولات را مشاهده کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره رایگان در خصوص استخر های بادی کافیست تا همین حالا با شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس بگرید .