وارد کننده محصولات بادی در ایران شرکت اینتکس ایران میباشد که محصولات و تمامی کالاهای بادی این شرکت را در ایران وارد و توزیع مینماید.

محصولات بادی با توجه به ماهیت های استفاده ای که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کننده و به همین خاطر تقاضا در حوزه خرید محصولات بادی به خوبی افزایش پیدا کرده است . از این رو وارد کننده های بسیاری در داخل کشور دست به وارد کردن محصولات بادی از جمله محصولات اینتکس زده اند تا تقاضا در داخل کشور را به خوبی پاسخگو باشند . باید گفت که محصولات بادی دارای دسته بندی های بسیاری می باشند که از جله مهمترین آن ها می توان به تخت خواب بادی ، استخر بادی ، تشک بادی و مبل های بادی اشاره داشت که بدست آوردن جنس اورجینال و با کیفیت در میان این همه نمایندگی محصولات بادی می تواند کمی دشوار باشد . در ادامه این راه قصد داریم تا برترین نمایندگی محصولات بادی در ایران را به شما معرفی کنیم تا در خرید خود بتوانید با خیالی راحت از ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای برخوردار باشید .

باید گفت که در خرید محصولات بادی فاکتورهای بسیاری می توانند تاثیرگذار باشند که از جمله آن ها می توان به جنس بدنه محصولات بادی اشاره داشت . باید گفت که خرید محصولات بادی تاریخ مصرف گذشته می تواند یکی از مشکلاتی باشد که در هنگام وارد کردن محصولات بادی بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد . چیزی که شاید کمتر کسی به آن توجه می کند . برند اینتکس به هنگام تولید و بسته بندی محصولات بادی بر روی پکیج بسته بندی محصولات خود یک عدد که شامل تاریخ تولید به میلادی می باشد درج می کند ، این تاریخ دقیقا تاریخ روز تولید محصول است و تاریخ مصرف محصولات بسته به ماهیت استفاده ای که دارند می تواند از سه تا ده سال باشد که برای استفاده طولانی مدت می توانید به آن توجه داشته باشید . گذشتن تاریخ مصرف محصولات بادی اینتکس نمی تواند به منظور خراب شدن بدنه محصول باشد اما این محصول را از تضمین کیفیت کمپانی اینتکس خارج می کند و البته گفتنی است که محصولات بادی اینتکس با توجه به شرایط وارد شدن سختی که دارند اغلب با تاریخ ها یک الی دو سال پس از تولید توسط کمپانی به کشور وارد می شوند .

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در وارد کردن محصولات کمپانی اینتکس به داخل کشور این است که دست بسیاری از واسطه ها حذف شود تا محصولی که به دست مصرف کننده میرسد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد . باید گفت که فروشگاه های معدودی بدون واسطه اقدام به ورود محصولات بادی به داخل کشور می کنند و در واقع باقی فروشگاه های به نسبت بزرگ از همان فروشگاه های مرکزی اقدام به خرید عمده می کنند و جنس را به دست مصرف کننده می رسانند . فرشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و اولین فروشگاه محصولات بادی کشور ، سابقه ای بالغ بر پانزده سال عرضه محصولات بادی را دارد که محصولات خود را به طور مستقیم به کشور وارد کرده و به دست مصرف کننده می رساند . خرید از نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران دارای مزیت های خاص خود می باشد که در این زمینه می توان به ضمانت اورجینال بودن محصولات اشاره داشت . فروشگاه تهران اینتکس تضمین کیفیت فوق العاده را در بازار برای خریداران فراهم می آورد و علاوه بر آن بر روی برخی از محصولاتی که به دست مصرف کننده می رساند ، خدمات پس از فروش حرفه ای را قرار داده است که این امر باعث می شود به هنگام استفاده از محصولات بادی اگر بدنه محصول دچار ایراد فنی شد به راحتی بتوانید با استفاده از خدمات پس از فروش تعیین شده ؛ محصول را به دست کارشناسان نمایندگی سپرده و از خدمات تعمیر برخوردار شوید .

فروشگاه تهران اینتکس با راه اندازی شعب فروش حضوری در استان تهران و همچنین به تازگی در استان مازندران این امکان را برای خریداران خود فراهم آورده است تا قبل از خرید اینترنتی بتوانند محصول مورد نظر خود را در دفتر مایندگی مشاهده و با توجه به قرارگیری مشاورین مجرب در دفتر نمایندگی از نظرات آن ها استفاده نمایند . در حوزه خرید محصولات بادی اینتکس ، مشاهده حضوری محصولات می تواند یک مزیت بسیار بزرگ محسوب شود زیرا این محصولات در ابعاد متنوع وجود دارند و با توجه به استفاده کمتر در خانه های قدیمی می توانند با تصورات خریدارن کمی فرق داشته باشند . به همین منظور شما مصرف کنندگان عزیز می توانید به مراجعه به شعب حضوری دفتر نمایندگی تهران اینتکس از نزدیک محصولات را مشاهده و از نظرات مشاوره ای برخوردار شوید و خرید خود را نهایی کنید .

اگر بخواهیم محبوب ترین محصولات بادی برند اینتکس را برای شما عزیزان نام ببریم تا به خوبی با ماهیت استفاده از آن ها آشنا شوید می توانیم به شیوه زیر عمل نماییم . استخرهای بادی را می توان محبوب ترین محصول باید برند اینتکس برای آب تنی در محیط های خانگی و حتی بیرون از منزل برای استفاده کودکان و بزرگسالان دانست که در تنوع بسیار گسترده ای قرار دارند . استخرهای بادی کودک اغلب دارای بدنه های فانتزی می باشند تا به خوبی بتوانند توجه کودکان را به خود جلب نمایند . باید گفت که این محصولات برای آب تنی مورد استفاده قرار می گیرند و به درد شنا کردن نمی خورند . از دیگر محصولات بادی که در هنگام خواب و یا استراحت مورد استفاده خانواده ها قرار می گیرد ، کاناپه های بادی است که بسیاری از مدل های آن ها به صورت تخت خواب شو تولید می شوند و علاوه بر استفاده های پذیرایی در محیط های خانگی می توانند به هنگام خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرند و در واقع با خرید کاناپه بادی می توانید به یک تیر چند نشان بزنید . مبل های بادی و همچنین تخت خواب های بادی نیز از دیگر دسته بندی های پر فروش محصولات بادی محسوب می شوند و به خوبی عرضه آن ها در مدل های مختلف در داخل کشور صورت می گیرد .

کمپانی اینتکس علاوه بر تولید محصولات بادی دست به تولید محصولی بسیار محبوب و پر فروش زده است که در این حوزه رقابت بسیار شدیدی با برند های مطرحی همچون اینتکس دارد . استخر پیش ساخته دسته بندی است که برند اینتکس را به خوبی مطرح کرده است و با توجه به کیفیت فوق العاده محصولات تولیدی از کمپانی وارد کردن استخرهای پیش ساخته به داخل کشور به قوت خود باقیست . کمپانی اینتکس استخرهای پیش ساخته را در سایزهای سه ، پنج ، هفت و ده متری به بازار عرضه شده است که این ابعاد گفته شده ، ابعادی طولی استخر هستند و به راحتی می توانند مورد استفاده چندین نفر بزرگسال قرار بگیرند . باید گفت که استخر پیش ساخته اینتکس بهترین گزینه برای استفاده های تفریحی در محیط های ویلایی و باغ های شخصی می باشند و علاوه بر آن در صنایعی همچون پرورش ماهی و کشاورزی نیز به خوبی توانسته جای خود را باز کند . لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس ، امکان خرید استخر پیش ساخته این کمپانی را فراهم آورده است و علاوه بر محصولات بادی به راحتی می توانید لذت خرید استخر پیش ساخته را تجربه کنید .

برای دسترسی هر چه بهتر به محصولات بادی و همچنین استخرهای پیش ساخته برند اینتکس می تواند درون وب سایت فروشگاه اینتکس iran به دسته بندی های ایجاد شده مراجعه کرده و توضیحات دقیق درج شده در صفحه محصول را مطالعه کنید . محصولات به هنگام وارد شدن به فروشگاه به دقت بررسی و اطلاعات دقیق آن ها درون وب سایت درج می شود تا به راحت بتوانید به توجه به فضایی که در اختیار دارید در رابطه با محصول مورد نظرتان تصمیم بگیرید . در پایان امیدواریم اطلاعات دقیقی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم تا محصول اورجینال اینتکس را بتوانید تهیه کنید .