عنوان مقاله : پخش محصولات اینتکس

محصولات برند اینتکس در میان سایر برندهای تولیدکننده محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته از طرفداران بیشتری برخوردار هستند و می توان این برند را به عنوان برند محبوب نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا معرفی کرد . برند اینتکس تاسیس شده در کشور آمریکا می باشد اما به مانند بسیاری از برندهای مطرح جهانی دیگر همانند اپل ، خط تولید خود را به کشور چین منتقل کرده است . این برند تجربه استفاده از محصولات با کیفیت و فراتر از استانداردهای جهانی را برای شما به وجود می آورد و علاوه بر آن قیمت محصولات این برند نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد و از این رو ارزش خرید بالایی را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت .

در ایران نیز برند اینتکس دارای نمایندگی فروش می باشد و محصولات خود را به صورت مستقیم در بازار عرضه می کند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی برند اینتکس در ایران اقدام به عرضه محصولات این برند می کند و با توجه به قرار گرفتن در وب سایت این فروشگاه می توانید ، محصولات را از طریق دسته بندی های مختلف در منوی سایت مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر وب سایت اینترنتی ، دارای شعب حضوری نیز در استان کشور می باشد تا تجربه بررسی ، انتخاب و خرید حضوری را نیز برای این محصولات فراهم آورد . اگر در استان تهران و مازندران ساکن هستید می توانید محصولات برند اینتکس را به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . همچنین نمایندگی فروش اینتکس ، محصولات این برند را به سراسر کشور نیز در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند و در این خصوص برای خرید محصولی مطمئن و با کیفیت محدودیتی نخواهید داشت .

در ادامه این مقاله معرفی کوتاهی خواهیم داشت در مورد محصولات برند اینتکس که در این نمایندگی فروش عرضه می شود و به راحتی می توانید آن ها را با کیفیت اورجینال در اختیار داشته باشید . استخر پیش ساخته اینتکس یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد . استخر پیش ساخته یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین دسته بندی محصولات این برند می باشد که در تنوع گسترده ای نظیر استخر پیش ساخته برزنتی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته ایزی ست وجود دارد و با هر سبک و سلیقه ای که باشید دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد و می توانید استخر شخصی خود را راه اندازی کنید و از آب تنی در کنار خانواده لذت ببرید . گفتنی است که استخرهای پیش ساخته اینتکس قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را نیز دارند و در این خصوص محدودیتی شامل حال شما نخواهد شد .


استخر بادی نیز از دیگر دسته بندی های محبوب این برند می باشد که فروش فوق العاده ای را در فصل تابستان به خود اختصاص می دهد . استخر پیش ساخته اینتکس ابتدای امر برای رده سنی کودک به بازار عرضه شده بود اما با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه کیفیت مواد اولیه ، برای رده سنی بزرگسال نیز مدل هایی به بازار عرضه شد که با استقبال گسترده ای از جانب خریداران نیز همراه شد . عمق آبی که این محصولات دارند مناسب برای آب تنی می باشند و برای شنا استانداردسازی نشده اند به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که اگر قصد آب تنی دارید این محصولات را برای استفاده در محیط های خانگی برگزینید ، در غیر این صورت به سراغ انتخاب مدلی کابردی و مطابق با نیازهای تان از دسته بندی استخر پیش ساخته بروید تا عملکرد بهتری را شاهد باشید .

تخت خواب بادی و تشک های بادی اینتکس نیز از برترین گزینه های بازار می باشند که برای استراحت و خوابی راحت در محیط های خانگی ، مسافرت ها و کمپینگ ها و محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره دارای مدل های بسیاری می باشند که قابلیت تحمل وزن مدل یک نفره این محصولات به صورت استاندارد از 90 تا 120 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن مدل دو نفره آن ها از 180 تا 200 کیلو گرم می باشد . در هنگام خرید تخت خواب و تشک بادی حتما به قابلیت تحمل وزنی که بر روی بسته بندی این محصولات درج شده است توجه داشته باشید تا مدلی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد .

اگر از طرفداران قایق سواری و تفریحات آبی برای روی آب هستید به شما قایق بادی اینتکس که دارای تنوع مدل های بسیاری می باشد را پیشنهاد می کنیم . با نگاهی کوتاه به کاتالوگ برند اینتکس می توان مدل های بسیار جذابی را در این دسته بندی مشاهده کرد که در ظرفیت های یک نفره تا پنج نفره روانه بازار شده اند تا نیازهای افراد را در تمامی سبک ها و سلیقه ها به خوبی پوشش دهند . اگر به دنبال بهترین مدل قایق بادی اینتکس هستید باید به شما قایق بادی مارینر اینتکس را معرفی نماییم که در ظرفیت های دو تا پنج نفره در بازار موجود می باشد . همچنین اگر به تفریحات آبی در آب های آرام و ریلکس کردن بر روی آب علاقه دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از تشک های بادی روی آب این برند می باشد که در تنوع گسترده ای با قیمت های مقرون به صرفه در بازار وجود دارد .

مبل بادی و کاناپه های بادی که در مدل های تختخواب شو و چند کاره نیز در بازار عرضه شده است از دیگر مبلمان های خانگی می باشد که برای پذیرایی از میهمانان و همچنین استراحت می توانید از آن ها بهره مند شوید و عملکرد فوق العاده ای را از آن ها شاهد باشید . همچنین جکوزی های بادی پیشرفته با قابلیت تنظیم دمای آب و همچنین ظرفیت های مختلفی که دارند بهترین انتخاب برای آب درمانی در رده های سنی مختلف به شمار می آید . لازم به ذکر است که برای مشاهده ، انتخاب و بررسی و خرید جدیدترین مدل های محصولات برند اینتکس می توانید به دسته بندی های ایجاد شده از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و توضیحات کارشناسی شده به همراه توضیحات را بررسی نمایید . فروشگاه اینتکس تهران علاوه بر تضمین کیفیت محصولات ، خدمات پس از فروش را نیز برای شما خریداران قرار داده است تا علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید نیز خیال شما را به طور کلی راحت نماید . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .