عنوان مقاله : پرفروش ترین استخر های بادی اینتکس

برند اینتکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی در دنیا می باشد که محصولات خود را در اغلب کشورها از جمله ایران عرضه می کند و محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محصولات بادی به ویژه استخر بادی دارد . یکی از مهمترین مسائلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند ، انتخاب مدلی کاربردی و با کیفیت می باشد که می تواند نیازهای افراد را به خوبی برطرف کند ؛ به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا چند مدل از پرفروش ترین استخرهای بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم تا تصمیم گیری آگاهانه و مطابق با نیازهای تان داشته باشید .

استخر بادی سایبان دار اینتکس مدل intex 57186

این استخر بادی اینتکس یکی از جدیدترین مدل هایی می باشد که توسط برند اینتکس در سال 2023 روانه بازار شده است . در گذشته نمونه بدون سایبان این استخر بادی را در بازار داشتیم اما در مدل جدید یک سایبان مجزا نیز بر روی آن نصب شده است که می توانید در صورت نیاز آن را از بدنه اصلی جدا کنید . وزن سبک 8 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید ؛ لازم به ذکر است که در بدنه این محصول از دریچه های دو طرفه استفاده شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای می توانید استخر را راه اندازی کنید . ظرفیت آب داخلی این استخر اینتکس 530 لیتر می باشد و ابعادی به مشخصات (طول : 229 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر) دارد .

استخر بادی خانواده اینتکس مدل intex 58484

این استخر بادی اینتکس یکی از مدل های اولیه ای می باشد که همچنان در میان بسیاری از افراد محبوبیت بالایی دارد و امروزه نیز به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های استخر بادی اینتکس شناخته می شود . ساختار بدنه این محصول به صورت طبقه ای می باشد که در سه لایه مجزا از هم تشکیل شده اند و به این ترتیب ساختاری مقاوم در برابر فشار و ضربه را ایجاد کرده اند . این نوع ساختار باعث شده تا استحکام استخر بادی به خوبی افزایش پیدا کند و با توجه به متریال وینیل دو لایه ای که در بدنه این محصول به کار گرفته شده است با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید زیرا در برابر نور خورشید ، گرما و رطوبت هوا نیز مقاوم سازی شده است . وزن این استخر بادی بزرگ اینتکس بالغ بر 7.3 کیلو گرم می باشد و ابعادی به مشخصات ( طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) دارد . همچنین میزان آبی که درون این استخر اینتکس جای می گیرد 1020 لیتر است که برای تخلیه هر چه راحت تر آن در بخشی از بدنه یک دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ باغچه تعبیه شده است .

استخر بادی خانوادگی چهار نفره اینتکس مدل intex 56475

این مدل از استخر بادی اینتکس را می توان از پرفروش ترین مدل های هر ساله عنوان نمود که ابعادی به مشخصات ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 229 سانتی متر و ارتفاع : 66 سانتی متر ) دارد و به راحتی می توانید برای استفاده چهار نفره بزرگسال از آن بهره مند شوید . در هر چهار طرف این استخر بادی از صندلی های بادی نرم و راحت استفاده شده است تا بتوانید دورهمی خانوادگی به هنگام آب تنی داشته باشید . جنس بدنه این محصول همانند دیگر مدل هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم از متریال وینیل دو لایه طرح چرم می باشد که مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه دارد . این محصول وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم دارد که به خوبی با بکارگیری مواد اولیه سبک ، سبک نگه داشته شده است و می توانید آن را در مسافرت ها و حتی پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای پر کردن حجم این استخر بادی به میزان 999 لیتر آب نیاز است که در جهت تخلیه هر چه راحت تر آن نیز یک دریچه تخلیه در بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و می توانید از آب داخلی درجهت آبیاری درختان باغ و حیات خود استفاده نمایید .

استخر بادی گرد خانوادگی اینتکس مدل intex 57190

این مدل از استخر بادی اینتکس به عنوان یکی از بزرگ ترین استخرهای بادی گرد این برند شناخته می شود که می توانید از آن در ظرفیت های سه و چهار نفره بزرگسال استفاده نمایید . کیفیت ساخت بالای بدنه این محصول که از متریال وینیل طرح چرم دو لایه در ساخت آن استفاده شده است ، برتری نسبت به سایر رقبای آن دارد و می توانید با خیالی راحت از آن در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید . در بخشی از بدنه این استخر بادی می توان صندلی راحتی بادی را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن استانداردی دارند و به صورت مجزا از دیواره های استخر بادی می شوند . برای باد کردن این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که مدت زمان تقریبی راه اندازی در تست های صورت گرفته بر روی آن چهار الی پنج دقیقه می باشد . وزن این استخر بادی اینتکس 4 کیلو گرم می باشد و ظرفیت آب آن برابر با 640 لیتر است . همچنین مشخصات ابعادی آن به قطر 224 و ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که برای آب تنی ایده آل و استاندارد است .


فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران ، تمامی مدل های معرفی شده اینتکس در این و مقاله و جدیدترین کاتالوگ این برند را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت و اورجینال بودن محصول ارائه کرده است . شما عزیزان همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر بادی از طریق منوی همین وب سایت ، مدل محبوب خود را مشاهده و ثبت سفارش کنید و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .