عنوان مقاله : پرفروش ترین تخت خواب بادی اینتکس 2023

تخت خواب بادی را به طور قطع می توان یکی از پرفروش ترین دسته بندی های محصولات بادی در نظر گرفت که در بسیاری از محیط ها همچون خانه ، مسافرت ها و کمپینگ ها و همچنین محیط های کاری قابلیت استفاده را دارد. یکی از مزیت هایی که تختخواب های بادی دارند، تنوع گسترده در ابعاد و مدل می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد در هنگام خرید تخت بادی برای خود به مشکل عدم قطعیت در تصمیم گیری رو به رو شوند؛ به همین خاطر در این مقاله از وبلاگ فروشگاه اینتکس تهران بر آن شدیم تا پرفروش ترین تخت خواب بادی اینتکس 2023 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید.

تخت خواب بادی از سری محصولاتی می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که در متریال ساختاری بدنه دارد، در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز به همراه خود داشته باشید. این محصولات همچنین با توجه به ابعادی که دارند، وزن بسیار کمی خواهند داشت و اغلب به همراه خود درون بسته بندی یک ساک حمل دسته دار نیز دارند که باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن ها را حتی در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید. از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تختخواب بادی باید مدنظر داشته باشید، جنس بدنه ، ابعاد و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد، برند سازنده و همچنین لوازم جانبی که به همراه خود دارد می باشد. حال در ادامه همراه ما باشید تا این فاکتورها را برای پرفروش ترین تختخواب های بادی سال 2023 بررسی کنیم.

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب اینتکس intex 64464

این تخت بادی از برند اینتکس یکی از پرفروش ترین مدل های هر ساله این برند می باشد که در سال جدید میلادی نیز با تغییراتی که در آپشن های محصول صورت گرفته باز هم توانسته تا خود را به عنوان پرفروش ترین مدل های سال معرفی کند. تخت خواب بادی فوق دارای رویه ای مواج و کاملا ضد حساسیت می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای تمامی پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

در ساختار بدنه این تخت بادی اینتکس از متریالی به نام پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و از این رو برای تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال قابلیت استفاده را دارد. انعطاف پذیری بالای بدنه این تخت بادی باعث شده تا فضای بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال کند و پس از استفاده می توانید آن را درون کمد دیواری قرار داده تا فضایی بیشتری را در اتاق خواب خود در اختیار داشته باشید. ابعاد این تخت بادی به مشخصات طول 203 در عرض 152 سانتی متری و ارتفاع 51 سانتی متری می باشد که برای افراد قد بلند نیز به راحتی قابلیت استفاده را فراهم می کند.

تصویر شماره یک

وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد کمی سنگین تر شده است و بالغ بر 13 کیلو گرم است که مطابق با استانداردهای تعیین شده برای تخت های بادی دو نفره می باشد. همچنین به گفته برند اینتکس می توانید از آن تا وزن 274 کیلو گرم استفاده نمایید. پمپ باد برقی به صورت سرخود بر روی این تخت بادی تعبیه شده است که مدت زمان راه اندازی را به چهار دقیقه رسانده است و همچنین یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس و یک ساک حمل دسته دار نیز درون بسته بندی محصول دیده می شود که از این رو آن را به پکیجی کامل بدل کرده است.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس intex 64418

در این قسمت شما با یکی از ساده ترین و البته کاربردی ترین و پرفروش ترین تختخواب های بادی برند اینتکس رو به رو هستید که می تواند عملکرد فوق العاده ای را در هنگام استفاده برای شما به نمایش بگذارد. این تخت بادی دارای ابعادی به مشخصات ( طول: 203 سانتی متر، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که قابل استفاده برای دو نفر بزرگسال است. همچنین با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان گفت که قابلیت تحمل وزن 280 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا به عنوان قدرتمندترین تخت بادی سال برند اینتکس لقب بگیرد که برای استفاده افراد بزرگسال نیز به خوبی استانداردسازی شده است.

در تمامی قسمت های بدنه این تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، سازگاری فوق العاده ای با پوست بدن افراد نیز دارد. این تخت بادی دارای رویه ای مواج می باشد که از مهمترین مزیت های آن به گردش هوای ایده آل میان بدن و سطح تخت می توان اشاره داشت که از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد. وجود پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به برق 220 ولت شهری باعث شده تا برای راه اندازی آن فقط احتیاج به زدن یک دکمه داشته باشید و پس از چهار دقیقه تخت را به صورت باد شده تحویل بگیرید.

تصویر شماره دو

این پمپ باد به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز کارایی دارد. وزن این محصول 9 کیلو گرم می باشد و از سبک ترین تختخواب های بادی دو نفره برند اینتکس است که قابلیت جا به جایی را به راحتی برای شما فراهم می آورد. وجود یک ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس باعث شده تا نیازی به خرید مجزای لوازم جانبی نداشته باشید. اگر به دنبال تخت خواب بادی با کیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خانگی و مسافرت ها هستید همین حالا می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید.

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار اینتکس intex 64448

این مدل از تخت خواب بادی برند اینتکس که دارای تکیه گاه بادی نیز است به خوبی توانسته جای خود را در میان مردم باز کند. پس از خواب نیز می توانید به صورت دو نفره نشسته و با تکیه دادن به تکیه گاه بادی و نرم این محصول و نوشیدن آبمیوه مورد علاقه خود لخظات زیبایی را سپری کنید. مشخصات ابعادی این تخت بادی به جزئیات ( طول: 206 سانتی متر، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع: 86 سانتی متر ) می باشد که فضایی ایده آل برای استفاده دو نفره بزرگسال را فراهم می آورد. البته گفتنی است که ارتفاع 86 سانتی متری این محصول تا بالای تکیه گاه آن در نظر گرفته شده است و ارتفاع تخت برای استراحت کمتر از ارتفاع ذکر شده می باشد.

تصویر شماره سه

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفره بزرگسال حتی افراد سنگین وزن به خوبی استانداردسازی شده است. اما به دلیل استفاده از متریال مرغوب و درجه یک پی وی سی جیر یا همان مخمل، وزن کلی تخت به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 11 کیلو گرم رسیده است که برای تخت خواب های بادی دو نفره استاندارد است. همانطور که در تصاویر تخت مشاهده می کنید در بخش پایینی بدنه می توان پمپ باد برقی سرخود را مشاهده کرد که راه اندازی محصول را در مدت زمان کوتاه چهار دقیقه ای امکان پذیر می کند.

این پمپ باد به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه بادی نیز کاربرد دارد. به همراه این محصول یک عدد ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود تا در مواقع جا به جایی و ضروری مورد استفاده قرار بگیرد. همین حالا می توانید تمامی مدل های معرفی شده در این مقاله را با ارزان ترین قیمت و کیفیت تضمین شده به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای از نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران یعنی فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید.