پشه بند طرح دار با رنگ های مختلف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی توالت صحرایی و مسافرتی ، از سری محصولات پر کاربرد در سفر ها می باشد . با استفاده از این محصول می توانید یک توالت سیار را همراه خو

پشه بندی با طراحی زیبا و طرحدار که بسیار کودک پسند می باشد . این نوع پشه بنددر سه رنگ آب ، بنفش و زرد موجود می باشد. جنس محصول از تور که بدنه را تشکیل می دهد و پارچه برزنتی که کف محصول را پوشانده است . این پشه بند با داشتن وزنی در حدود 1.2 کیلوگرم می توان کار راه اندازی و حمل و نگهداری محصول را به کودکان واگذار کرد که باعث افزایش اعتماد به نفس در آنها و همچنین بالابردن حس مسولیت در آنها می شود . این پشه بند به درب بزرگ و زیپدار بزرگ مجهز است که باعث راحتی کار درهنگام استفاده شده است . شما خریداران می توانید برای سفارش محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید. انی محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

پشه بند طرح دار با رنگ های مختلف

پشه بند طرح دار با رنگ های مختلف یکی دیگر از محصولاتی است که به جهت داشتن آرامش در مسافرت خارج از خانه به کار می آید و داشتن آن لازم و ضروری می باشد. این محصول بی نظیر ساخت داخل کشور است و با تمامی آیتم های به روز و منحصر به فرد ساخته شده است و می تواند نهایت خلاقیت و زیبایی را در ساخت آن مشاهده کرد. از سوی دیگر این پشه بند طرح دار دارای بدنه ای مقاوم بوده است که از بافت های محکم تشکیل می شود و به همراه داشتن آن در رفتن به مناطق جنگلی لازم و ضروری بوده است. از این رو هر زمان که علاقه مندان به گردشگری به محلی مسافرت می کنند باید این وسیله کاربردی را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند از مزیت بافت های محکم توری آن استفاده نمایند. پشه بند رنگبندی مختلفی دارد و از این رو می تواند مورد پسند تمامی افراد قرار بگیرد. همچنین این محصول دارای ساختمانی محکم بوده است که در نهایت منعطف بودن شرایط را برای داشتن راحتی بسیار دارا می باشد. این محصول خاص طراحی منحصر به فرد دارد تا در صورت اقامت در داخل آن بتوانید راحتی را داشته باشید و از ایمنی بالای محصول نیز برخوردار باشید. از این رو افراد زیادی برای خرید این پشه بند اقدامی می کنند و محصول را خریداری می نمایند.


ویژگی های ظاهری محصول

این پشه بند از ظاهری به صورت قله تشکیل شده است و بسیار مشابه با چادر های فنری می باشد. با این وجود طراحی آن نیز به مانند چادر مسافرتی فنری بوده است و می تواند به راحتی منعطف باشد. با توجه به سازه های فنری این محصول بدنه به ساده ترین صورت تا می شود و به صورت تاشو در ساک حمل قرار می گیرد و یا در کنار اسباب و وسایل دیگر افراد قرار گرفته و به همراه آن ها می باشد. از این رو در زمان استفاده باعث می شود به سرعت نصب شود و قادر به نصب آسان می باشد. بدنه به راحتی از داخل ساک حمل در می آید و با باز کردن تا بر روی سطوح دلخواه نصب می شود. از این رو می گویند که این محصول نصب آسان دارد و به راحتی در زمان کم راه اندازی می شود. با توجه به این گونه موارد افراد می توانند به صورت دلخواه بدنه را داخل محوطه ای دیگر نیز نصب کنند و از ورود موجودات مختلف به داخل فضای اقامت افراد جلوگیری کنند. در نتیجه پشه بند یک محصول کاربردی و منحصر به فرد برای رفتن به تمامی مکان های دیگر می باشد.


روش استفاده از محصول

پشه بند دارای دیواره های توری بوده است که به صورت مثلثی تشکیل ظاهری به شکل چادر مسافرتی فنری را داده است. با این شرایط می توان از آن با داشتن فضایی بزرگ در داخل خود استفاده کرد. محصول را به آسانی می توان باز نمود و برای استفاده در بیرون از خانه بر روی یک زیر انداز قرار داد. زیر انداز کمک می کند تا بخش کف محصول از ایجاد صدمه در امان باشد و بتواند به بهترین شکل طول عمر بالایی داشته باشد. در نتیجه در کنار هم یک ترکیب مناسبی را ایجاد می کند و سبب راحتی افراد از نظر سلامت بدنه می شود. پشه بند دارای قابلیت استفاده در محل هایی مانند جنگل است. چرا که در این محل ها بسیاری از موجودات ریز و خزنده وجود دارند که در محلی که اقامتگاه افراد است وارد می شوند و سبب اذیت آن ها می شوند. در نتیجه داشتن پشه بند باعث جلوگیری از ورود این موجودات به داخل اقامتگاه می شود و می تواند برای افراد لازم و ضروری باشد.


محل عبور و مرور به داخل محصول

پشه بند مانند چادر مسافرتی فنری می باشد و دقیقا به مانند این محصول طراحی شده است. در نتیجه یک درب بزرگ و منحنی بر روی یکی از دیواره ها دارد که می تواند سبب راحت بودن عبور و مرور به داخل شود. این درب به وسیله یک زیپ باز و بسته می شود و می تواند بهترین ظاهر را برای افراد داشته باشد.در نتیجه یکی از طراحی های به خصوص محصول در زمان استفاده در برخی مناطق است که به طور کل بدنه را مصدود می کند.


خرید

جهت خرید پشه بند طرح دار با رنگ های مختلف به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...