پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر در نمایندگی محصولات بادی تهران ایتنکس با قیمت ارزان

پشه بند 8 نفره ساخته شده با افتخار ایران یکی از با کیفیت ترین محصولات می باشد که می توان در منازل و مسافرت ها از آن بهره برد . کسانی که تمایل دارند در تابستان در فضای باز یک خواب راحت و آرامی داشته باشند می توانند از این پشه بند استفاده کنند . البته به هنگام خواب همانند سایر محصولات چادری ظرفیت کاهش می یابد که در این نوع بیشتر از 4 نفر نمی توانند به صورت درازکش در چادر استراحت کنند . جنس بدنه از تور و سقف و کف آن از پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است . نصب این پشه بند خیلی راحت می باشد بصورتی که با رها کردن ان در فضای باز و کشیدن چهار گوشه اش به حالت ایستاده و قابل استفاده در می آید . وزن این محصول نیز بسیار ناچیز می باشد که در هنگام مسافرت ها براحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر

پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر حرفه ای ترین محصول به جهت رفتن به سفر است و دارای گنجایش و ظرفیت بالایی می باشد. این پشه بند از دیگر محصولات مشابه منحصر به فرد تر است و از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد. در نتیجه می توان گفت که داشتن آن به افراد کمک بزرگی در زمان مسافرت می کند و می تواند آن ها را در داخل خود به صورت امن و راحت نگه دارد. از این رو بدنه ای با استحکام لازم دارد و به صورت منحصر به فردی بر روی سطح زمین قرار گرفته است. علاوه بر این موارد این محصول برای افرادی مناسب است که در شهر های شمالی کشور دارای ویلا هستند و تمایل دارند در بخش حیاط و یا ایوان مشغول خوابیدن باشند. در نتیجه دراین گونه موقع محصول را نصب می کنند و  از فضایی که داخل این محصول ایجاد می شود نهایت استفاده را به عمل می آورند. از این رو می توان گفت که محصول مورد نظر یکی از پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که به همراه افراد در زمان مسافرت ها وجود دارد و می تواند به صورت بهینه و کاربردی استفاده شود. برپایی این پشه بند بزرگ و فنری آسان بوده است ونیاز به مهارت خاصی ندارد از این رو در زمان کم نصب و راه اندازی می گردد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد مزیت های این محصول با ما همراه باشید.


بدنه ای محکم و مقاوم

این پشه بند درست به شکل چادر مسافرتی ساخته شده است و دارای ساختمان محکم و مقاوم بوده است. از این رو باید از آن به بهترین شکل استفاده شود و شرایط برای به کار گیری آن مهیا باشد. بدنه محصول دارای ویژگی هایی می باشد که می توان آن را جدای از وسایل دیگر استفاده کرد. از آن جایی که بدنه در بخش کف دارای پوشش است و در بخش سقف نیز یک پوشش منحصر به فرد دارد می توان گفت که به تنهایی در بخش های بیرونی نصب و راه اندازی می شود و بدون ایجاد مشکل در محیط های مختلف استفاده می گردد. این بدنه را می توان در زمانی که هوا بارانی است نیز نصب و راه اندازی کرد و از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورد. در نتیجه این پشه بند از ساختمان محکمی برخوردار می باشد که در برابر عوامل مختلف مقاوم است. از این رو دارای استحکام خاصی نیز بوده است و می تواند به صورت محکم بر روی سطوح مختلف قرار بگیرد. با این شرایط استفاده از پشه بند و کارایی های آن بیش تر می شود و محل استفاده از آن نیز افزایش می یابد.


ویژگی های پوشش بدنه

این پشه بند از دیواره های توری تشکیل شده است که توری های آن از استحکام خاصی برخوردار هستند و نیز بافت های ریزی دارند. از این رو می تواند به راحتی سبب جلوگیری از ورود موجودات مختلف شود و در نتیجه ایمنی افراد و راحتی آن ها را تضمین کند. علاوه بر این موارد همان طور که گفته شد این محصول دارای کف و سقف پوشش داری می باشد که این پوشش ها محصول را برای استفاده در مناطق مختلف سازگار می سازد. در نتیجه می تواند به راحتی در محیط های مرطوب استفاده شود. این قسمت ها از پوشش های ضد آب تشکیل شده اند تا آب و رطوبت به داخل بدنه وارد نشود و توانست بهترین موقعیت را تجربه کرد. در نتیجه شرایط برای بهره مندی از این پشه بند دلخواه فراهم خواهد شد و افراد نیز می توانند به راحتی در مدت زمان طولانی در داخل محصول حضورداشته باشند.


سازه های تاشو

این پشه بند مسافرتی دارای سیستم تاشو می باشد که به راحتی در بخش های مختلف جا شود و به آسان ترین صورت نیز جمع آوری شود و به محل های دیگر هدایت شود. همچنین این محصول در زمانی که افراد تمایل به نگه داری از آن را دارند می تواند به صورت تاشو در آمده و فضای کمی را اشغال کند. تا در امنیت کامل بدون ایجاد صدمه بتوان از آن بهره مند بود.


خرید محصول

پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر دارای فضایی بزرگ در داخل خود است و در محیط های مختلف سازگاری داشته و قابل استفاده است. از این رو بهترین گزینه برای مسافرت می باشد. برای خرید آن می توانید به سایت اینتکستهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...