پشه بند مسافرتی 250×250 سانتی متر

کد ۸۸۴۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پشه بند فنری 8 نفره 250×250 با ظرفیت 8 نفر در نمایندگی محصولات بادی تهران ایتنکس با قیمت ارزان

پشه بند مسافرتی 8 نفره یک وسله مناسب برای استراحت کردن در مناطق خوش آب و هوا می باشد. این محصول یک وسیله ی بسیار مناسب برای کسانی می باشد که میخواهند در طبیعت به صورتی که مشرف به محیط پیرامون باشند ، می باشد. این پشه بند با داشتن ابعادی به طول 250 ، عرض 250 و ارتفاع 250 سانتی متر ظرفیتی برای 6 الی 8 نفر را دارد . جنس محصول از پارچه شمعی و توری مقاوم ساخته شده است که دارای کیفیت بالایی می باشد .

 کف پشه بند نسبت به سایر قسمت ها از ضخامت بیشتری برخوردارست تا بستر نرم و گرمی را فراهم نماید . این کالا جزو پرفروش ترین ها بوده از استقبال خوبی روبرو شده است . شما عزیزان و خریداران محترم میتوانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران نسبت به سفارش محصول اقدام فرمایید .

پشه بند مسافرتی 250×250 سانتی متر

پشه بند مسافرتی 250×250 سانتی متر بهترین محصول جهت استفاده در مکان هایی می باشد که دارای حشرات در محیط هستند و در زمان اقامت افراد شرایط را برای آن ها نامساعد می سازد. از این رو این محصول را به کار می برند تا بهترین تجربه از سفر خود را داشته باشند. پشه بند مسافرتی افراد را از گزند این گونه موارد حفظ می کند و می تواند اقامت افراد را به بهترین شکل رقم بزند. همچنین این محصول بی نظیر دارای قابلیت مساعد کردن شرایط است و توانایی داشتن مقاومت در محل می باشد. دوام این محصول به گونه ای است که با خرید آن می توانید در طول سال های زیاد از وجودش بهره مند شوید و بهترین شرایط را داشته باشید. از این رو برای افرادی که در فصول گرم سال به مناطق مختلف سفر می کنند داشتن این پشه بند مسافرتی لازم و ضروری بوده است و می تواند یکی از محصولات منحصر به فرد باشد. دیواره های محصول به طور کلی از توری تشکیل شده است تا در هیچ بخش از محصول حشرات قادر به نفوذ نباشند. همچینن این محصول بی نظیر دارای ضخامت زیاد بوده است و توری را با بافتی محکم ایجاد کرده است. از این رو برای بهره برداری و استفاده افراد از آن مزیت های خوبی ایجاد شده است. برای خرید این محصول به آگاهی بیش تر در این زمینه نیاز است که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.


مزیت خرید پشه بند مسافرتی

افرادی که به طور مداوم سفر می کنند و یا افرادی که در فصول گرم سال مانند تابستان علاقه به مسافرت رفتن دارند این محصول مناسب ترین و ضروری ترین محصولی می باشد که می توند راحتی و آسایش را برای علاقه مندان ایجاد سازد و به این صورت آن ها را از نداشتن راحتی در امان نگه دارند. حشرات در گرما بیش تر می شوند و در محل هایی مانند جنگل به فراوانی دیده می شوند. از این رو اگر قصد سفر به مناطق جنگلی را دارید باید این پشه بند مسافرتی را تهیه کنید و از وجود آن بهره مند شوید. چرا که با نبود آن شرایط برای اقامت سخت می شود و افراد دچار آزار و اذیت می شوند. با این حساب اگر این پشه بند مسافرتی را داشته باشید قادر به اقامت راحت در این مناطق هستید و با داشتن بافت های ریز و محکم توری با خیالی آسوده می توانید  از حضور در جنگل لذت ببرید. پشه بند مسافرتی دارای دیواره هایی محکم است که در صورت برخورد و ضربه سست و خراب نمی شود و می تواند به طور دائمی و مفید برقرار باشد. همچنین استحکام مورد نظر در  باره این پشه بند مسافرتی سبب استفاده در زمان باد از این محصول کاربردی می شود. 


ویژگی سقف محصول

این پشه بند مسافرتی در بخش سقف توری نمی باشد و در واقع دارای نوعی پوشش است که شرایط را برای استفاده از محصول بهتر و بیش تر می سازد. همچنین دوام و مقاومت بدنه نیز افزایش می یابد. از این رو با پوششی با جنس برزنت دارای استحکام شده است و در برابر شرایط مختلف افراد را ایمن می کند. در محیط های جنگلی ممکن است هوا بارانی شود و باران ببارد .در این صورت سقف محصول افراد را از بارش باران در امان نگه می دارد ومی تواند برای آن ها اقامتگاهی ایمن درست کند. با این وجود است که شرایط برای استفاده افراد بهتر می شود و می توند مناسب ترین شرایط را تجربه کنند. در هر شرایطی می توان از این پشه بند مسافرتی بهره مند شد. با وجود سقف محصول دوام بدنه در برابر عوامل طبیعی افزایش می یابد.


بخش کف محصول

پشه بند مسافرتی در واقع تنها در بخش دیواره ها توری است و در قسمت سقف و کف دارای پوشش می باشد. چرا که قسمت کف بدنه دارای اهمیت می باشد و باید مقاومت و غیر قابل نفوذ در برابر آب داشته باشد. از این رو دارای پوششی مشابه با سقف بوده است و نمی گذارد آب و رطوبت به داخل بدنه وارد شود. در این شرایط محیط های مرطوب نیز محصول را می پذیرند و می توان آن را در چنین محوطه هایی نصب نمود. 


خرید 

پشه بند مسافرتی 250×250 سانتی متر پر کاربرد ترین محصولی می باشد که برای مسافرت رفتن استفاده می شود که برای خرید آن باید به سایت intex تهران مراجعه نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...