پشه بند کودک سایز بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی پشه بند کودک سایز بزرگ ، از سری پشه بند های ساخته شده در ابعاد بزرگ تر از دیگر مدل هاست که برای خردسالان و کودکان مناسب است .

پشه بند کودک سایز بزرگ از سری پشه بند های ساخته شده در ابعاد بزرگ تر از دیگر مدل هاست که برای خردسالان و کودکان مناسب است . این پشه بند که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، دارای دیواره و سقف توری بوده و کف آن از پارچه شمعی تک لایه ساخته شده است . تولید کنندگان این پشه بند برای اینکه کف محصول ضد آب باشد از پارچه شمعی استفاده کردند ، توری استفاده شده در این پشه بند نیز دارای هیچگونه درزی نمی باشد و اجازه ورود هیچگونه حشره ای را به داخل نمی دهد ، روزنه های توری این پشه بند بسیار ریز بوده و کوچک ترین حشرات نیز نمی توانند از آن عبور کنند ، همچنین این توری اجازه می دهد تا دمای داخلی پشه بند با دمای محیط بیرون یکی باشد ، پس دیگر نگران بالا رفتن دمای داخل پشه بند نباشید . سازه این پشه بند نیز به صورت فنری بوده و می توان با تا کردن ، پشه بند را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد . فریم این محصول نیز از فایبرگلاس ساخته شده که با خاصیت فنری که دارد می تواند به بهترین شکل در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم باشد . همچنین استفاده از فایبرگلاس موجب شده است تا وزن محصول تنها 1.1 کیلوگرم باشد چرا که این جنس از سبک ترین فریم ها برای ساخت پشه بند و چادر های مسافرتی می باشد . پس با در نظر گرفتن حجم بسته بندی و وزن بسیار سبک محصول می توان از آن هم در خانه استفاده کرد و هم در سفر ها آن را همراه خود برد . شما می توانید به راحتی این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

نوع
خانگی ، سفری
طول
150 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
پارچه توری
جنس پایه ها
فایبرگلاس منعطف
جنس کف
پارچه شمعی تک لایه
شرکت سازنده
مای کیز
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
مناسب استفاده در هر مکان
قابلیت استفاده برای مکان خواب نوزاد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...