پمپ برقی تخت بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خانگی: -
  • طول: -
  • عرض: -
  • ارتفاع: -
18%
1,150,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ برقی تخت بادی یک از محصولات پر کاربرد ، با کیفیت و ارزان بوده که کمپانی معتبر اینتکس با توجه به درخواست های زیاد و نیاز های مشتری آن را طراحی و روانه بازار کرده است. این پمپ برقی برای استفاده در داخل ماشین و برق ۲۲۰ ولت جهت باد نمودن تخت خواب کاربرد دارد و به راحتی می توانید آن را حمل و نقل نمایید جهت سفارش این محصول میتوانید در قسمت تماس با ما از شماره های تلفن فروشگاه استفاده نمایید

پمپ برقی تخت بادی یک از محصولات پر کاربرد ، با کیفیت و ارزان بوده که کمپانی معتبر اینتکس با توجه به درخواست های زیاد و نیاز های مشتری آن را طراحی و روانه بازار کرده است. این کالا در کنار مقاومت و کیفیت بالا ، بسیار کارکرد مهم و قابل قبولی را دارا است که به تنهایی تولید ، و به فروش می رسد. دیگر می توانید به آسودگی هرچه تمام تر تخت های بادی خود را در عرض مدت زمان بسیار کم و کوتاهی ، باد و راه اندازی کرده و از داشتن چنین محصول ارزشمندی ، لذت ببرید . وزن این کالا 500 گرم بوده که بسیار سبک بوده و دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد که حمل و نقل این محصول را بسیار آسان کرده است. قابل ذکر می باشد که در کنار این محصول سه کلگی وجود داشته تا نسبت به دریچه و محفظه تخت بادی شما ، آن را باد و راه اندازی کنید. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و با برق 220 ولت شهری ، کار خواهد کرد. همنین این پمپ به غیر از دهش ، قابلیت مکش را نیز داراست و شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به آسانی تخت خود را جمع و باد آن را خالی بکنید. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

خانگی
-
طول
-
عرض
-
ارتفاع
-
تحمل وزن
-
جنس رویه
-
جنس بخش کناری
-
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
پمپ برقی تخت بادی
قابلیت استفاده با برق شهری (220 ولت)
قابل استفاده برای تمام تخت های بادی
وزن: 0.5 کیلو گرم
دارای ابعاد بسیار کم
اقلام همراه
-
ساک حمل
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...