پک مسافرتی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول چادر: 205 سانتی متر
  • عرض چادر: 145 سانتی متر
  • ارتفاع چادر: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید پک مسافرتی کمپ عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان به فروش میرسد

همانگونه که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم در سفرها باید تجهیزاتی را مهیا کنیم که در طول سفر به مشکل برنخوریم هر خریداری می تواند به تنهایی و به صورت جدا اقدام به خرید محصولات مورد نیاز در سفر کند ، ولی برند بست وی که شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد اقدام به تهیه یک پک مسافرتی کرده است که برای انواع سفر مناسب می باشد. 

این پک متشکل از یک چادر دو نفره ، کیسه خواب و یک تشک فومی با قابلیت بالش شدن می باشد که بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. نوع چادر موجود در این پک عصایی بوده و راه اندازی آن بسیار ساده و آسان است. جنس کیس خوای موجود از پلی استر با روکش شمعی می باشد. ابعاد کیسه نیز 180 در 75 سانتی متر می باشد. تمام محصولات این تشک ضد آب بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این پک را می توان در هر سفری در هر مکانی استفاده نمود و از سفر لذت کافی را بدون دقدقه برد. جنس تشک بالش شو این پک مسافرتی نیز از فوم منعطف می باشد که به راحتی به بالش تبدیل می شود.

پک مسافرتی کمپ

پک مسافرتی کمپ دارای وسایل مختلفی است که می توان برای رفتن به مسافرت های مختلف افراد را یاری دهد. این پک کاربردی و ضروری برای افرادی مناسب است که قصد کوهنوردی دارند و به محل های مختلف مسافرت می کنند. از این رو دارای امکانات لازم می باشد و می تواند شامل اجزای مفیدی واقع گردد. این پک مسافرتی را با داشتن اجزای مناسب و کاربردی برای رفتن به تمامی محل ها در آب و هوای مختلف انتخاب می کنند و مورد استفاده گردشگران و صخره نوردان نیز می گردد. از این رو می تواند کاربرد های مفیدی داشته باشد و با قابلیت های منحصر به فرد برای افراد محیطی مطلوب با امکانات رفاهی کامل را فراهم سازد. این پک مسافرتی می تواند در صورت رفتن به سفر افراد را در راحت بودن بیش تر و مهیا بودن شرایط مناسب کمک می کند. با این وجود است که تعداد زیادی از کمپ ها به تهیه چنین محصول کاربردی پرداخته اند و آن را خریداری کرده اند. جهت آشنایی بیش تر با این پک مسافرتی و اجزای سازنده آن به مطالب زیر مراجعه کنید.


خصوصیات چادر مسافرتی

در این پک یک چادر مسافرتی وجود دارد که ظرفیت دو نفره دارد تا افرادی که به مسافرت می روند بتوانند به راحتی در شب نیز در داخل چادر مسافرتی اقامت داشته باشند. با توجه به ظرفیت کاربردی آن می توان گفت که محصول جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات است که مورد استفاده کوهنوردان واقع می گردد و می تواند بهترین در نوع خود باشد. چادر مسافرتی برای استفاده در فضای آب و هوایی مختلف مانند آب و هوای نامساعد کوهستان سازگاری های لازم را دارد و می تواند به درستی در این بخش ها طول عمر داشته باشد. مقاومت لازم به جهت سرما و باران و برف از جمله مزیت های بدنه محصول می باشد. از آن جایی که بدنه چادر مسافرتی از جنس پارچه شمعی است و ضخامت مطلوبی دارد می تواند ضد آب باشد و در باران نیز سرپناه برای افراد ایجاد سازد. با توجه به این بدنه در فصول گرم سال پنجره هایی بر روی دیواره ها وجود دارد که می توان آن ها را باز نمود و هوا را به داخل محوطه چادر مسافرتی وارد کرد. از این رو مناسب ترین گزینه برای سفر های فصل تابستان می باشد. ابعاد و اندازه آن نیز به صورت 205 سانتی متر در طول و 145 سانتی متر در عرض می باشد که می تواند فضایی بزرگ برای دو نفر باشد. از این رو قادر به داشتن کیفیت بالا و جایی گسترده می باشد.


مشخصات کیسه خواب

یکی دیگر از وسایلی که در پک مسافرتی قرار دارد و مورد استفاده افراد واقع می شود و وجود آن ضرورت دارد کیسه خواب است که به کمک افراد آمده و در زمان اقامت در شب مفید واقع می شود. این کیسه خواب دارای جنس پلی استر با روکش شمعی است که نوعی طراحی را ایجاد می کند که هوا به راحتی بتواند به داخل کیسه خواب وارد شود و افراد در فصول گرم سال دچار مشکل نشوند. از سویی دیگر این جنس ضد حساسیت می باشد تا استفاده کنندگان بتوانند در تایم بیش تری در داخل محصول حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. این وسیله برای خوابیدن در بیرون چادر مسافرتی ساخته شده است و برای رفتن به سفر و گردش مناسب می باشد.


تشک بالش شو

یکی از محصولات مناسب و خاص که در کنار این محصولات قرار دارد و در واقع پک مسافرتی را کامل می کند تشک بالش شو است که دارای ضخامت کمی می باشد اما نرم و لطیف است. این تشک بالش شو دارای ابعاد یک نفره می باشد که در صورت نیاز به صورت تشک در می آید و در زمانی که قصد خوابیدن ندارید تاشده و به صورت لوله مانند به عنوان بالش به کار افراد می آید. به این صورت این پک مسافرتی کامل ترین و بهترین پک برای کوهنوردان و صخره نوردان و جهان گردان است تا در هر شرایطی امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.


خرید

پک مسافرتی کمپ قیمت مناسبی دارد که در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد. با مراجعه به آن می توانید محصول را خریداری کنید.

نوع
عصایی
طول چادر
205 سانتی متر
عرض چادر
145 سانتی متر
ارتفاع چادر
100 سانتی متر
ظرفیت چادر
2 نفره
جنس بدنه چادر
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
فایبرگلاس
جنس کیسه خواب
پلی استر با روکش شمعی
ابعاد کیسه خواب
180 در 75 سانتی متر
جنس تشک بالش شو
فوم منعطف
ابعاد تشک بالش شو
190 در 50 در 6 سانتی متر
دوپوش
خیر
ضد آب
بله
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن مجموع: 6.8 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش چادر 2 نفر
مناسب انواع سفر ها
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...