چادرمسافرتی 5 نفره طرح Melfi

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 275 سانتی متر
  • عرض: 275 سانتی متر
  • ارتفاع: 220 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادرمسافرتی 5 نفره طرح Melfi یکی از برترین تولیدات شرکت چادر سازی کینگ کمپ می باشد که دارای قیمتی ارزان و مناسب می باشد .

چادر مسافرتی 5 نفره طرح Melfi یکی از برترین تولیدات شرکت چادر سازی کینگ کمپ می باشد که به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است . این محصول که یکی از جدید ترین محصولات شرکت کینگ کمپ است دارای ویژگی های بسیاری چون سایه بان می باشد که می توان در صورت نیاز آن را باز کرد . این محصول که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس ارائه شده است یکی از بهترین چادر های خارجی می باشد که اخیرا به دسته بندی چادر های مسافرتی این فروشگاه اضافه شده است .

 این محصول به دلیل استفاده از اجناسی مانند پلی استر و پلی اورتان در بدنه و آلومینیوم در سازه آن باعث شده تا یکی از مقاوم ترین چادر های موجود باشد ، بدنه شمعی این محصول می تواند چادر را از نفوذ هر گونه آب ، باد ، سرما و ... محافظت کند و سال های طولانی را در مقابله با دماهای مختلف دوام بیاورد . همچنین پایه های آلومینیومی و فلزی آن نیز موجب شده تا محصول در برابر فشار ها و ضربه های محکم بتواند به خوبی مقاومت کند ، همچنین این اجناس به دلیل سبکی قابل ملاحظه ای که دارند باعث شدند تا وزن محصول افزایش نیابد . به همین دلیل این چادر بسیار بزرگ تنها 11 کیلوگرم وزن داشته باشد . این محصول دارای قسمتی می باشد که شما می توانید آن را به ماشین متصل کنید و از آن طریق از فضای داخلی ماشین بهره مند شوید ، همچنین می توانید از آن قسمت وسایل مورد نیاز خود را از داخل خودرو بردارید . اگر به دنبال چادر مسافرتی 5 نفره هستید و میخواهید فضای کافی را برای هر فرد فراهم کنید بهتر است که همین الان دست به کار شده و این محصول را خریداری کنید.

چادرمسافرتی 5 نفره طرح Melfi

چادرمسافرتی 5 نفره طرح Melfi یکی دیگر ازمرغوب ترین محصولاتی است که دارای وزن کمی می باشد و قابلیت تاشو بودن دارد. این چادر مسافرتی را می توان در محل های مختلف راه اندازی و نصب نمود و از وجود آن نهایت استفاده را برد. با داشتن چادر مسافرتی می توان در هر شرایطی از فضای اطراف لذت برد و در هر مکانی آن را برای داشتن یک سرپناه راه اندازی و نصب نمود. چادر مسافرتی بدنه ای مقاوم دارد و دارای طول عمر بالایی می باشد به همین جهت است که می تواند در طول سفر های طولانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.محصول مورد نظر دوام زیادی در برابر آب و هوای بارانی دارد و با توجه به جنس بدنه تشکیل دهنده آن قادر به داشتن قابلیت های مختلف در زیر باران می باشد. همچنین این محصول بخشی دارد که با آن می توان اتومبیل را به بدنه چادر متصل کرد و از مزیت های این اتصال بهره مند شد. علاوه بر آن بخش های دیگری نیز برای این محصول لحاظ شده است که در کارایی آن نقش مهمی دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


بدنه ای مقاوم و با دوام

محصول مورد نظر یکی از چادر های مسافرتی می باشد که دارای طول عمر بالا می باشد و بدنه ای ضخیم دارد و می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای جنس بدنه پلی استر و پلی اورتان است که تشکیل محصولی با دوام و با استحکام را داده است. علاوه بر این جنس بدنه سازه های تشکیل دهنده محصول نیز دارای کیفیت مطلوبی هستند و می توانند در طول استفاده طولانی مدت از چادر بدون تغییر باقی بمانند. این پایه ها از جنس آلومینیوم می باشند که قابلیت ضد زنگ بودن دارند و می توانند در طول استفاده در فضاهای مختلف دوام خود را حفظ کند. این سازه ها دلیل بر استحکام محصول هستند و قادر به حفظ آن در شرایط باد شدید می باشند. با این وجود در زمان برخورد افراد به بدنه و ضربه خوردن به چادر مسافرتی می توان از بروز خرابی و شکستگی پایه ها جلوگیری کرد و به این گونه از استفاده از چادر مسافرتی نهایت لذت را برد.


قابلیت استفاده در آفتاب

در زمان استفاده از این محصولات در هوای گرم و آفتابی ممکن است شرایط مطلوبی حس نشود و افراد در زیر اشعه آفتاب گرما را در داخل چادر مسافرتی حس کنند. اما این محصول سازگاری های لازم به جهت استفاده در فضای باز را در زیر آفتاب دارد و می تواند با داشتن سایبان سایه مناسبی در داخل بدنه ایجاد سازد. همچنین این سایبان در جلوی محصول نیز سایه می اندازد تا به راحتی قابلیت آن ایجاد شود که خنکی و شرایط خوبی برای استفاده کنندگان حفظ شود. با این حال در زمان استفاده داخل محصول نیز گرم نمی شود و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. آفتاب دارای اشعه های مضری است که گاهی به شدت بر افراد می تابد. بدنه محصول سبب می شود تا این اشعه ها به داخل چادر مسافرتی وارد نشوند و به افراد داخل محصول آسیب وارد نکنند. این اشعه ها در زمان برخورد به چادر نیز آن را دچار خرابی و آسیب نمی کنند. به همین جهت است که می توانند در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد و دچار آفتاب سوختگی نشود.


بخش متصل به اتومبیل

قسمتی از محصول وجود دارد که به بهترین شکل ایجاد شده است و سبب اتصال به بدنه اتومبیل می شود. این اتصال باعث می شود تا از این طریق بتوان وسایل خود را به آسانی از اتومبیل به چادر مسافرتی آورد. همچنین با اتصال اتومبیل هایی که دارای اتاق بزرگ در قسمت عقب خود هستند می توان از این قسمت نیز برای اقامت استفاده کرد و در واقع محوطه چادر مسافرتی را گسترش داد. این بخش منعطف است و دارای جنس مشابه با بدنه چادر مسافرتی می باشد.


خرید

اگر قصد خرید چادرمسافرتی 5 نفره طرح Melfi را دارید همین حالا با شماره مرکز فروش اینتکس تهران مراجعه نمایید تا به آسان ترین روش محصول را سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
275 سانتی متر
عرض
275 سانتی متر
ارتفاع
220 سانتی متر
ظرفیت
5 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کمپ
ظرفیت دراز کش 5 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 26 *72 سانتی متر
جنس کف از پلی اتیلن
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...