چادر حمام و توالت مسافرتی فنری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر حمام و توالت مسافرتی فنری از فروشگاه اینتکس از سراسر ایران ، این محصول وزن سبکی داشته و کاملا مناسب سفر و کمپ های تفریحی اینتکس

چادر حمام و توالت مسافرتی فنری از سری محصولات سفری جدید و پر طرفدار است که سازه و طراحی آن ها بر گرفته از چادر های مسافرتی می باشد ، این محصولات که کوچک شده چادر های مسافرتی می باشند اجازه می دهد تا افراد در هنگام اسکان در هر جایی بتوانند با برپا کردن حمام مسافرتی حریم خصوصی برای استحمام داشته باشند و حتی از آن به عنوان توالت و دستشویی صحرایی استفاده کنند . لازم به ذکر است که حتی می توانید از این محصول به عنوان رختکن استفاده کرده و در سواحل از آن بهره مند شوید . بدنه این محصول که از پارچه شمعی و پلی استر ساخته شده کاملا ضد آب بوده و در صورت استحمام آسیبی به محصول نخواهد رسید . جنس پایه های محصول نیز از آلومینیوم منعطف ساخته شده و خاصیت فنری دارد تا بدین شکل بتوانید محصول را جمع آوری کنید . این حمام مسافرتی برخلاف چادر های مسافرتی از ارتفاع بالا تر و 190 سانتی متری برخوردار است تا افراد بتوانند به راحتی در داخل حمام بایستند . ابعاد حمام مسافرتی نیز برای یک نفر طراحی شده است .راه اندازی محصول به دلیل سازه فنری بسیار ساده بوده و وزن 2 کیلوگرمی محصول حمل و نقل آن را ساده تر کرده است . شما عزیزان می توانید چادر حمام و توالت مسافرتی فنری خود را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید .

نوع
فنری
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی و پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم منعطف
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای ارتفاع بالا
دارای درب بزرگ ورود و خروج
راه اندازی آسوده و کم زمان
وزن: 2 کیلوگرم
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...