چادر خواب اوزتریل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 55 سانتی متر
  • ظرفیت: 1 الی 2 نفر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر خواب اوزتریل در سفرهایی که سرما نکته مهم و اولویت داری می باشد و در امان ماندن از سرما دقدقه اول هر شخصی است بخصوص در سفرهایی که در مکان های کوهستانی و سرد می باشد تهیه کردن بهترین تجهیزات با کیفیت مناسب و ویژگی های خاص امری مهم و اجتناب ناپذیر است. چادر خواب نیز یکی از مهم ترین وسیله ها می باشد که برند اوزتریل تولیدات بسیاری در این زمینه دارد و چادر خواب اوزتریل محصول این برند بزرگ می باشد. جنس بدنه این چادر خواب از پی وی سی با لایه داخلی کتان می باشد که یکی از ویژگی هایش حفظ دمای داخل چادر می باشد.

 این چادر مسافرتی برای حفظ دما و نفوذ نکردن سرما دارای یک زیرانداز با ضخامت 5 سانتی متر می باشد که ویژگی قابل توجهی است.طول این چادر 200 سانتی متر ، عرض آن 75 سانتی متر و ارتفاعش 55 سانتی متر می باشد که برای استفاده یک نفر بسیار جادار می باشد و خریداران می تو به راحتی از آن استفاده نماید. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید

چادر خواب اوزتریل

یکی از دغدغه های اصلی کوهنوردان در امان ماندن از سرمای کوهستان است. هم چنین برای کسانی که تمایل به طبیعت گردی حرفه ای دارند، تهیه محصولی که آن ها را از سرمای شب در امان نگه دارد امری مهم محسوب می شود. یکی از لوازم مورد استفاده در چنین شرایطی کیسه خواب است. اما شما در داخل کیسه خواب راحت نبوده و نمی توانید با آسودگی حرکت کرده و بخوابید. برای استفاده در چنین فضایی، چادر خواب اوزتریل مناسب ترین گزینه بوده و پیشنهاد اول ما محسوب می شود. این محصول برای استفاده تک نفره طراحی شده و دارای کاربرد های گوناگونی است که از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت استفاده در آب و هوای سرد اشاره کرد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر خواب اوزتریل می پردازیم. 

طراحی خاص بدنه

این محصول دارای بدنه ای به صورت استوانه ای است که سمت کنار بر روی زمین قرار گرفته است. درب ورودی این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره می باشد و دارای ابعادی مناسب برای ورود و خروج یک نفر بزرگسال است. طول این چادر مسافرتی برابر با 200 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 75 سانتی متر در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید زیرا فضایی کافی و استاندارد برای خوابیدن یک نفر بزرگسال را در اختیار قرار می دهد و شما می توانید به راحتی در داخل این چادر مسافرتی استراحت کنید. سازه های این محصول در قسمت خارجی بدنه قرار دارند و با بندهایی به بدنه اصلی متصل هستند. این محصول را در آب و هوای گرم نیز می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد. زیرا بدنه قابلیت تبدیل شدن به یک پشه بند تک نفره را دارد. در صورت گرمای هوا و نیاز به تهویه داخل چادر مسافرتی، بخشی از بدنه توسط زیپ جدا می شود و در زیر آن نیز توری قرار دارد. شما به راحتی می توانید از این چادر مسافرتی به عنوان یک پشه بند مناسب استفاده کنید زیرا از این قسمت تهویه هوای داخل چادر به خوبی انجام شده و فضایی کاملا مناسب برای شما ایجاد خواهد شد. باز و بسته شدن درب ورودی چادر مسافرتی نیز از طریق زیپ انجام می شود و در زیر درب ورودی توری قرار دارد که آن هم توسط زیپ باز و بسته خواهد شد. این چادر مسافرتی دو منظوره بوده و یکی از حرفه ای ترین محصولات موجود در سایت اینتکس تهران می باشد که برای استفاده تک نفره طراحی شده و مناسب ترین گزینه برای افراد علاقه مند به طبیعت گردی حرفه ای و ورزشکاران فعال می باشد. 

بدنه ای با کیفیت و خاص

در زمان خرید انواع چادر های مسافرتی نیاز است تا به مشخصات و کیفیت بدنه توجه ویژه شود. زیرا این قسمت باید مقاومت بالایی داشته باشد تا از شما در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و فضایی مطلوب و ایمن برای شما فراهم نماید. یکی از مشخصات خاص این بدنه برخورداری از ضخامت بالا می باشد. این بدنه به صورت دو لایه چسبیده به هم بوده که بخش خارجی از پلی استر و بخش داخلی از کتان می باشد. پلی استر مقاومت زیادی داشته و در برابر نفوذ آب مقاوم است. به همین دلیل در صورت بارش برف و باران می توانید با خاطر آسوده در داخل این محصول به استراحت بپردازید بدون اینکه آب باران به داخل چادر مسافرتی نفوذ کند. لایه پلی استر مقاومت زیادی در برابر اشعه های خورشید دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نخواهد شد. قرار گرفتن این محصول به مدت طولانی و در برابر نور خورشید موجب تغییر رنگ و هم چنین پوسیدگی بدنه نخواهد شد. وجود لایه کتانی در قسمت داخلی این محصول نیز علاوه بر افزایش ضخامت بدنه چادر مسافرتی، موجب می شود تا این بدنه در برابر تعریق نیز مقاوم باشد و در آب و هوای سرد، جدار داخلی چادر مسافرتی دچار تعریق نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. ضخامت بالای این محصول موجب شده است تا بدنه در هوای سرد عایق بسیار خوبی باشد و از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی و خروج هوای گرم از داخل محصول جلوگیری کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را در آب و هوای بسیار سرد نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای مناطق کویری و مناطق کوهستانی است. بدنه این محصول استحکام بسیار بالایی در برابر پارگی و ساییدگی دارد و به همین علت به راحتی می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. 

راه اندازی آسان

این محصول دارای سازه هایی عصایی می باشد که از مناسب ترین جنس بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. این سازه ها دارای وزن بسیار پایینی هستند که موجب می شود تا چادر مسافرتی نیز وزن کمی داشته باشد و بتوانید به راحتی این محصول را حمل کرده و به همراه خود در هر محیطی ببرید. از دیگر ویژگی های این سازه ها امکان راه اندازی آسان است. این محصول پس از خروج از بسته بندی، نیاز به راه اندازی خاصی نداشته و در زمانی بسیار کوتاه آماده استفاده خواهد شد. هم چنین پس از استفاده نیز در زمان کوتاهی جمع شده و می توانید آن را به بسته بندی منتقل کنید. به دلیل وزن بسیار پایین این چادر مسافرتی و هم چنین برخورداری از ابعاد بسته بندی کوچک، شما می توانید این محصول را در هر محیطی به همراه خود ببرید و به همراه بردن این محصول زحمت زیادی برای شما نخواهد داشت. این محصول پس از خروج از بسته بندی در ساک حمل قرار می گیرد و می توانید آن را به کوله پشتی کوهنوردی متصل کرده و یا در میان سایر لوازم سفر خود قرار دهید تا در صورت نیاز آن را راه اندازی کرده و از داشتن پناهگاهی امن و راحت برخوردار شوید. 

راهنمای خرید

برای تهیه انواع چادر های مسافرتی با توجه به نیاز خود می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید و با توجه به تنوع بالای محصولات به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. هم چنین می توانید چادر خواب اوزتریل را با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کنید.

طول
200 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
ظرفیت
1 الی 2 نفر
جنس بدنه
PVC با لایه داخلی کتان
سایر ویژگی ها
دارای زیرانداز با ضخامت 5 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...