چادر سفری کلمن

کد ۶۶۶۶۵۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,405,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر سفری کلمن محصولی با بهترین کیفیت و ظاهری زیبا می باشد که مناسب انواع کمپ ها و مسافرت های دسته جمعی می باشد . دارا بودن ابعاد مناسب با قابلیت راه اندازی و جمع شدن در کم ترین زمان ممکن این محصول را به یکی از محبوب ترین چادر های مسافرتی مبدل نموده است . جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی در نظر گرفته شده است که در نوع خود بهترین بوده و در عین دارا بودن مقاومتی بالا در برابر آسیب دیدگی ، از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که این امر استفاده از آن را تا حد زیادی آسان نموده است . بدنه این چادر مسافرتی کلمن امریکایی ضد آب بوده و امکان استفاده از آن را در روز های بارانی نیز برای شما فراهم آورده است .


سازه های این محصول از جنس فایبر گلاس بوده که از استحکام بی نظیری برخوردار می باشد و در برابر وزش بادهای سهمگین دچار شکستگی نخواهد شد و چادر مسافرتی شما را همواره متعادل نگه خواهد داشت . برای استفاده راحت تر از این محصول یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است که می توانید با استفادهراز آن این چادر مسافرتی 9 کیلو گرمی را به آسانی حمل نمایید . با توجه به موارد ذکر شده این محصول یک چادر سفری امریکایی اصل بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد اما به منظور افزایش این طول عمر می بایست از برخورد شدید اشیاء نوک تیز و یا گرم به بدنه آن ممانعت نمایید. برای تهیه این محصول کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموه و آن را با بهترین کیفیت ممکن به همراه ضمانت نامه دو ساله از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .


چادر سفری کلمن ساخته شده از بهترین نوع بدنه از جنس پارچه شمعی برزنتی ضد آب و دارای سازه هایی از جنس فایبرکلاس می باشد که امکان استفاده از آن را در روز های بارانی و طوفانی میسر نموده است . خرید چادر مسافرتی با ظرفیت بالا به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر سفری کلمن

چادر سفری کلمن در دسته چادر های باکیفیت و پرفروش شرکت اینتکس تهران می باشد که با بهره گیری از بهترین سازه ها و پارچه بدنه چادری برای تمامی فصول به شمار می آید. در ساختار این چادر سفری می توان دقت و کارایی را مشاهده نمود که با وجود چنین مزیت هایی می توان از آن برای مدتی طولانی استفاده کرد و در مسافرت به جنگل و مناطق کوهستانی گزینه بسیار مناسبی می باشد که می توان برای اقامت در شب نیز به کار برود.این محصول که با کارایی اتوماتیک می باشد می توان به راحتی در هر محل نصب نمود.  برای انتخاب درست انواع چادر های سفری به ویژه انتخاب چادر سفری کلمن به موارد زیر توجه فرمایید.


مشخصات کلی چادر سفری کلمن

این چادر سفری بی نظیر که ساخته شده از یک شرکت آمریکایی می باشد برای استفاده خانواده یا سفر های دوستانه تولید شده است. ساختار کلی این محصول از سازه هایی تشکیل شده است که با میز و ابزارآلات به زمین ثابت شده اند. طراحی دو رنگ این محصول برای جذابیت ظاهری آن درنظر گرفته شده است همچنین این چادر سفری دارای دو سقف مجزا می باشد. سقف دوم را برای جلوگیری بیش تر از ورود آب و باران به داخل چادر قرار داده اند. این محصول یک در بزرگ برای ورود و خروج دارد که دارای پشه بند بوده و در مقابل ورود پشه و حشرات دیگر قرار گرفته است و نمی گذارد آن ها به افراد داخل چادر صدمه بزنند. این محصول خاص دارای هواکشی به منظور عبور و مرور هوا نیز دارد که باعث گردش بهتر هوا می شود و از ایجاد هوای نامطلوب درون چادر سفری جلوگیری می کند.


مشخصات بدنه چادر سفری کلمن

برای امکان استفاده از چادر های سفری در مناظق مختلف باید بدانید که آیا این محصول دارای کیفیت کافی می باشد یا خیر و برای استفاده در شب مناسب می باشد یا خیر؟ در مورد چادر سفری کلمن می توان گفت که دارای بدنه ای از جنس پارچه برزنتی با روکش شمعی می باشد که دارای بهترین نوع خود است و با مقاومت بالا در برابر باران و برف غیر قابل نفوذ است و با داشتن سازه های محکم از جنس فایبرگلاس در برابر باد های شدید نیز ایستایی خود را حفظ می کند. این بدنه باکیفیت دارای طول عمر بالا نیز می باشد و در برابر آفتاب سوختگی نیز مقاوم است. سازه های تشکیل دهنده چادر سفری کلمن دارای انعطلف بالا هستند و برای جمع آوری و راه اندازی آن مشکلی ایجاد نمی کنند و می توان در فرصت بسیار کمی این چادررا نصب نمود. 


مراقبت از چادر سفری کلمن

با وجود کارایی و دوام چادر سفری مد نظر اما باز باید یک سری نمات ایمنی را رعایت نمود تا از آسیب به محصول جلوگیری شود. یکی از نکات مهم در مورد این محصول که برای افزایش طول عمر آن نیاز است این است که از نزدیک کردن آتش و شعله به چادر سفری جدا خودداری کنید. چرا که با برخورد به چادر نمی توان کاری برای آن انجام داد و صدمه جبران ناپذیری به این محصول وارد می شود. دوم این که از برخورد اشیاء تیز و برنده به بدنه چادر خودداری کنید چرا که این کار نیز باعث صدمه به بدنه می شود و باعث پارگی جبران ناپذیری می شود. این چادر سفری ضد آب را همواره می توان با رعایت این نکات کوچک برای مدت های طولانی در مسافرت های خود به همراه داشت.


ابزار همراه چادر سفری کلمن

در کنار این محصول زیبا چند وسیله برای راحتی افراد در استفاده از آن وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها دفترچه راهنما می باشد و با استفاده از آن به درستی می توان این چادر را نصب نمود و اشکالی در این کار ایجاد نمی شود. میخ و طناب نصب نیز برای ثابت کردن چادر و سازه ها به زمین در نظر گرفته شده اند تا با استفاده از آن ها چادر سفری تکان نخورد. برای حمل این محصول خاص نیز یک ساک حمل به همراه آن موجود می باشد که با گنجاندن چادر در آن می توان به راحتی محصول مورد نظر را به هر محلی جابه جا کرد.


خرید چادر سفری کلمن چادر سفری کلمن را می توان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...