چادر مسافرتی آجری 10 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 175 سانتی متر
8,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی آجری 10 نفره با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس ارسال به تمام نقاط کشور

برای راحتی و لذت در سفر های تفریحی راه های بسیاری و جود دار و می شود از وسیله های بسیاری در سفر استفاده کرد ، چادر های مسافرتی یکی از بهترین وسیله هایی است که می توان از آن در سفر برای راحتی بیشتر استفاده کرد. چادر های مسافرتی دارای ویژگی های بسیاری است چادر مسافرتی آجری 10 نفره یکی از چند محصولی است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. این چادر مخصوص 10 نفر می باشد و دارای طول 270 سانتی متری ، عرض 240 سانتی متری و ارتفاع 175 سانتی متری می باشد. دارای بودن قابلیت راه اندازی اتوماتیک از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی بزرگ است. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی آجری 10 نفره

چادر مسافرتی آجری 10 نفره یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی حرفه ای و اتومات بوده که در کارخانه کیت طراحی شده و قیمتی مناسب دارد. این چادر مسافرتی در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری شده همچنین طول عمر بالایی داشته به طوری که می توانید از آن در چهار فصل سال به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. شما می توانید در بخش به طور کامل با طراحی و نوع این چادر مسافرتی ضدآب که بدنه ای نوع شمعی برزنتی داشته به طور کامل اشنا شوید. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید می توانید تا پایان این بخش با ما همراه شوید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی آجری 10 نفره یک نمونه چادر مسافرتی سایز بزرگ بوده که در بخش ابتدایی آن یک درب بزرگ برای تردد ساده تر شما تعبیه شده است. بر روی دیواره های این محصول تعداد 2 عدد پنجره ایجاد شده که به سادگی باز می شود. شما می توانید با استفاده از این نقاط در بخش داخلی محصول از گردش ازدانه هوا و در نتیجه دمایی مطبوع لذت برده و همچنین نور کافی و طبیعی به دست بیاورید. سقف این چادر مسافرتی از یک شیب ملایم برخوردار بوده که به دیواره هایی با شیب تند منتهی می شود. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در زمان بارش برف و باران قطرات اب در بخش سقف تجمع نداشته و این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر شده به همین دلیل بوده که در میزان ضدآب بودن بدنه موثر واقع شده است. این چادر مسافرتی از یک ساک حمل استاندارد برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که شما می توانید در زمان کوهنوردی و یا حتی پیاده روی در طبیعت چادر مسافرتی خود را در داخل این ساک حمل قرار داده و بدون مشکل خاصی به همراه ببرید. این محصول مجهز به میخ و طناب نصب نیز بوده تا بعد از راه اندازی از این طریق بتوانید موقعیت محصول خود را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارید.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده به سه نوع عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می کنند. هر یک از این چادر های مسافرتی کیفیتی مناسب داشته و در زمانی متفاوت راه اندازی می شود. چادر مسافرتی آجری 10 نفره یک نمونه از چادر مسافرتی اتوماتیک به شمار رفته که در زمانی نسبتا کوتاه برای استفاده اماده شده و به راحتی نیز جمع اوری خواهد شد. از سوی دیگر استحکام بدنه بالایی داشته و می تواند ایمنی شما را در زمان وزش باد و سایر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی تامین کند. سازه های این چادر مسافرتی به صورت ستون هایی مقاوم بوده که تمامی آن ها به یک اهرم هیدرولیکی در بخش مرکزی متصل می شوند. برای استفاده از محصول کافی بوده این اهرم هیدرولیکی را مانند چتر باز کرده تا ستون های این چادر مسافرتی برای استفاده شما آماده گردد. در نهایت تنها کافی بودن این ستون ها را در بخش هایی که بر روی بدنه اصلی محصول تعبیه شده فرو کرده تا بتوانید برای استراحت از این چادر مسافرتی بهره برداری کنید. سیستم جمع اوری این چادر مسافرتی نیز کاملا ساده بوده به صورتی که نیاز داشته تا به سادگی بعد از خارج کردن ستون ها از بدنه اصلی محصول اهرم هیدرولیکی آن را این بار به سمت داخل کشیده تا ستون های محصول جمع اوری شود.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

به دلیل میزان فضایی که در بخش داخلی چادر مسافرتی برای استراحت در اختیار شما قرار داده از اهمیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل بوده که نیاز دارید در زمان انتخاب چادر مسافرتی به این بخش توجه داشته باشید. چادر مسافرتی آجری 10 نفره یک نمونه از چادر مسافرتی سایز بزرگ بوده که برای استفاده خانواده ها و گروه های کمپینگ طراحی و تولید شده است. بدنه اصلی این محصول مستطیل شکل بوده که از طولی برابر با 270 سانتی متر و عرضی برابر با 240 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع بدنه این محصول 175 سانتی متر بوده که موجب می شود تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در این بخش تردد داشته و دچار مشکل نشوند. این میزان ابعاد داخلی بدنه برای استفاده 10 نفر بزرگسال در زمان نشستن مناسب بوده اما در زمان دراز کشیدن می تواند 5 الی 6 نفر را در خود جای دهد. این میزان گنجایش داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی آجری 10 نفره می توانید به مرکز پخش چادر مسافرتی حرفه ای مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی اقدام کرده تا محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
270 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کیت
ظرفیت دراز کش 5 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...