چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی

Bestway 68094

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی مدل Family Ground6 با طراحی مهندسی شده ای که دارد می تواند باعث این شود که در مسافرت های خود نیز حس زندگی در خانه شخصی به شما دست بدهد . این چادر مسافرتی دارای دو درب برای ورود و خروج هر چه راحت می باشد و در بخشی که درب ها واقع شده است یک اتاق بزرگ پذیرایی وجود دارد . دو طرف اتاق پذیرایی ، اتاق هایی واقع شده است که یکی از آن ها بزرگ می باشد و محل مناسبی برای خوابیدن چهار نفر است و اتاق دیگر اما کمی کوچک تر و برای خوابیدن دو نفر مناسب است . تمامی قسمت های چادر مسافرتی دارای ارتفاع دو متری می باشد و تقریبا در تمامی قسمت ها به صورت ایستاده می توانید به راه رفتن بپردازید . سایبان بلندی با استفاده از دو ستون نگهدارنده آلومینیومی در بخش جلویی درب ورودی واقع شده است که شرایط را برای بیرون نشستن و لذت بردن از طبیعت فراهم می کند . بدنه این چادر مسافرتی به رنگ آبی سفید می باشد که متریال استفاده شده در ساخت آن به صورت دو لایه و از پارچه پلی استخر ضد آب می باشد . این نوع پارچه در تست های صورت گرفته نشان داده است که علاوه بر ضد آب بودن تا حد بسیار زیادی در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد و سوراخ شدگی و یا پارگی در آن به سختی اتفاق می افتد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد که در بادهای شدید انعطاف بالایی را از خود به نمایش می گذارند و به این صورت از فرو ریختن چادر جلوگیری می کنند . اگر قصد سفر به همراه خانواده و یا با تعداد زیادی از دوستان را دارید به شما خرید چادر مسافرتی اتاق دار بزرگ بست وی را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش اینتکس تهران پیشنهاد می کنیم .

  • طول :  490  سانتی متر
  • عرض : 280 سانتی متر
  • ارتفاع : 200 سانتی متر
  • وزن محصول :  14.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای دو درب برای ورود و خروج
  • دو اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی بزرگ
  • دارای سایبان بلند در جلوی درب ورودی
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 32 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68094

چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی ، چادری ساخته شده با طراحی بسیار زیبا می باشد که فروشگاه اینتکس تهران آن را برای کسانی که قصد خرید چادر مسافرتی شش نفره دارند موجود کرده است تا بتوانند به راحتی از این چادر مسافرتی چادار استفاده کرده و سفر هایی لذت بخش را در کنار خانواده داشته باشند . این چادر مسافرتی به دلیل اینکه بزرگ طراحی شده است ، می تواند فضای بسیار خوبی را برای استفاده جمعی و خانوادگی داشته باشد تا آن ها بتوانند در دل طبیعت کمپ زده و از دیدن مناظر لذت ببرند . 

از ویژگی های بسیار خوبی که چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی دارد می توانیم به سبک بودنش اشاره کنیم ، یک چادر مسافرتی باید حتما سبک باشد ، به دلیل اینکه از چادر های مسافرتی در مسافرت ها استفاده می شود و باید دو رکن اصلی یعنی سبک بودن و البته داشتن بسته بندی کوچک را در ویژگی های خود داشته باشند ، تا افراد و مسافرینی که از چادر مسافرتی استفاده می کنند ، هیچ کمبود فضایی را در ماشین خود و یا کوله پشتی و هر چیز دیگری که با آن قصد حمل چادر را دارند ، نداشته باشند . وزن چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی 14.5 کیلوگرم می باشد که برخلاف ابعاد بزرگی که دارد وزن آن سبک است . 

چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی به دلیل نوع طراحی خاصی که در بخش داخلی خود دارد ، به صورت اتاق دار طراحی شده و همانطور که در نام محصول اورده شده است این چادر مسافرتی دارای 2 اتاق برای خوابیدن و استراحت کردن می باشد که محل قرار گیری اتاق ها در دو سمت چادر مسافرتی می باشد . بخش مرکزی و وسط چادر مسافرتی که دقیقا درب چادر در آن قسمت قرار دارد نیز یک اتاق پذیرایی بزرگ است که شامل زیرانداز شده و می توانید در یک فضای نیمه باز برای نشستن از آن استفاده کنید . شما می توانید حتی زیرانداز را برداشته و بر روی زمین و حتی بر روی صندلی های مسافرتی بشینید .

چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی دارای طول 490 سانتی متری و عرض 280 سانتی متری با ارتفاع 2 متر می باشد که می توان گفت چادر مسافرتی یکی از بزرگترین چادر های طراحی شده می باشد . همچنین ارتفاع سقف چادر مسافرتی یکی از بزرگترین ارتفاعی است که در ساخت چادر مسافرتی استفاده می شود ، به همین دلیل نیز به راحتی می توانید به داخل چادر مسافرتی رفته و در داخل آن نیز به صورت ایستاده قرار گرفته و راه بروید . برای چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی دو درب طراحی شده است و در قسمت جلویی چادر مسافرتی یک سایبان بلند با پایه نگهدارنده وجود دارد . 

چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی از رویه پلی استر ساخته شده است که یک پارچه کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی را به جهت اینکه در برابر شرایط های مختلف محیطی دارد ، خواهد داشت . البته بدنه چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی تنها از پلی استر ساخته نشده است ، بلکه دارای یک روکش از جنس پلی اورتان نیز می باشد که به همراه پلی استر می تواند بدنه چادر را ضد آب کند تا چادر در زمان های بارش باران ، از ورود آب به داخل چادر جلوگیری کند . به همین دلیل می توانیم بگوییم که چادر مسافرتی اتاق دار شش نفره بست وی مناسب برای تمامی فصل ها خواهد بود . 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...