چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند

کد decamond tent3000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند طرح سرا عنکبوتی با پایه های مقاوم و ضد باران ، با ضمانت شرکت اینتکس 

چادر مسافرتی دکاموند

چادر مسافرتی دکاموند حرفه ای ترین چادر مسافرتی است که با ظرفیت های مختلف در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد. این محصول بی نظیر ساخته شده از بهترین مواد اولیه است و می تواند با طول عمر بالا در اختیار افراد قرار گیرد. ساخت این محصول بدن نقص است و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربرد بسیار زیادی است. در نتیجه کسانی که همواره در حال مسافرت هستند و یا کوهنوردانی که برای اقامت در شب نیاز به داشتن محوطه ای ایمن دارند می توانند از چادر مسافرتی دکاموند استفاده کرده و به وسیله آن مسافرت خود را طولانی تر سازند. 

با داشتن این محصول افراد می توانند از یک سرپناه ایمن و خاص برخوردار باشند و بتوانند در طولانی مدت نیز در داخل آن شرایط راحتی و آسایش را داشته باشند. چادر مسافرتی دکاموند ساختاری مستحکم و مقاوم دارد و به دلیل داشتن اجزای منسجم و محکم می تواند در طولانی مدت برای افراد کاربرد داشته باشد. این محصول از انواع چادر های مسافرتی اتوماتیک می باشد و برای راه اندازی زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. نصب و راه اندازی محصول کمک به سرعت بخشیدن برای ایجاد سر پناه می کند و این روند را تند تر از سایر محصولات انجام می دهد.

از این رو کسانی که به محل هایی با آب و هوای نامساعد مسافرت می کنند قادر می باشند که در کوتاه مدت سرپناه امن برای خود و یا سایر همراهان خود به دست بیاورند. طراحی ساخت این محصول نیز منحصر به فرد بوده است و از آن جایی که دارای طول عمر بالا می باشد می توان به دوام بدنه در برابر عوامل محیطی اشاره کرد که بسیار بالا بوده است و یکی از پر قدرت ترین ساختار را شامل می شود. امروزه به دلیل استقبال افراد از چادر مسافرتی برای سفر های خود تنوع در این دسته بندی زیاد شده است و انواع به خصوصی نیز وارد بازار شده اند. برای آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی دکاموند با ما همراه باشید.

پایه های مستحکم

یکی از بارز ترین خصوصیات و در واقع مزیت هایی که در این محصول ایجاد شده است و می تواند آن را تبدیل به یک محصول منحصر به فرد کند پایه های تشکیل دهنده آن می باشد که در نهایت استحکام و مقاومت در محل قرار خواهند گرفت و تشکیل یک محصول بی نهایت و مقاوم را می دهد. پایه ها نقش تعیین کننده استحکام محصول را دارند و در واقع به وسیله آن است که محصول بر روی سطوح در محل به صورت ثابت قرار می گیرد. این پایه ها هستند که سبب می شوند چادر مسافرتی دکاموند در برابر عوامل محیطی مانند باد و طوفان و مانند این ها مقاومت داشته باشد و واژگون نشود.

در این صورت است که محصول جزو با دوام ترین محصولات جهت مسافرت شناخته شده است و می تواند با طول عمر بالا در هر محیطی بدون ایجاد مشکل مورد استفاده قرار گیرد. ساختار اتوماتیک و در واقع چتری چادر مسافرتی دکاموند سبب می شود تا به راحتی سازه ها باز شوند و در داخل بدنه قرار گیرند و شکل اصلی محصول ایجاد شود. همان طور که به راحتی نصب محصول انجام می شود برای جمع آوری نیز اقدامات زیادی لازم نیست و به همان صورت که نصب می شود جمع آوری نیز می گردد. پایه ها به صورت مقاوم و استوار بر روی سطوح قرار خواهند گرفت و در نهایت یکی از بی نظیر ترین چادر های مسافرتی را برای استفاده در شرایط سخت ایجاد کرده اند تا افراد بتوانند در مسافرت های خود از یک سرپناه ایمن و مطمئن برخوردار باشند. 

درب و پنجره تاشو

قابلیت دیگری که در این محصول ایجاد شده است و به جهت راحتی افراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت این است که دارای درب و پنجره تاشو بوده است و به دلیل ساختار نرم و منعطف می توان این بخش ها را به راحتی تا کرد. برای باز و بسته کردن این قسمت ها همین طراحی لازم می باشد و می توان در فصول مختلف از بدنه محصول کاربرد های مختلف را کسب نمود. در زمانی که هوا گرم است طبیعتا محیط داخل چادر مسافرتی نیز گرم خواهد بود از این رو پنجره و درب که دارای رویه ای از جنس بدنه می باشند و کاملا منعطف هستند به صورت تاشو در آمده و به سمت بالا جمع می شوند. این بخش ها به این صورت به طور کامل جمع شده و ساختار پیچیده ای و زیبا از چادر مسافرتی دکاموند را بر جای می گذارند. 

این بخش ها در بخش بالایی با استفاده از یک بندینک ثابت می ماند و سبب قرار گیری دائمی در این قسمت می شوند. به همین سادگی درب و پنجره محصول برای عبور و مرور هوا باز خواهد شد و شرایط برای داشتن هوای تازه و سالم برقرار می باشد. در فصول گرم سال این ویژگی محصول بهترین گزینه برای استفاده از هوای تازه است. اما باید توجه داشت که در مسافرت به محیط هایی که دارای حشرات و یا موجودات ریز در محیط می باشند می تواند مشکل ساز باشد. اما برای این شرایط نیز طراحان چادر مسافرتی دکاموند چاره ای اندیشیده اند.

به جهت داشتن راحتی در این گونه مواقع بخش درب و پنجره حاوی توری بوده اند که در زمانی که آن ها را به صورت تاشو جمع می کنید می توانید از بخش توری آن استفاده کرده و به وسیله آن سطح درب و پنجره را بپوشانید. به این صورت به راحتی مانعی بر سر راه حشرات و موجودات ریز محیطی ایجاد کرده اید و به این صورت در داخل چادر مسافرتی دکاموند به راحتی حضور پیدا خواهید کرد. این بخش های توری به صورت ثابت می توانند سطح را بپوشانند و یا در صورت تمایل مانند پوشش رویه درب و پنجره به صورت تاشو باز می شوند.


اما به طور کلی یکی از مزیت های موجود در محصول بوده است که استفاده کنندگان را در شرایط دلخواه و مناسب قرار خواهد داد تا از سفر خود و محیطی که در آن حضور دارند لذت کافی را ببرند.

کف ضد آب محصول

چادر مسافرتی دکاموند یکی از پر استفاده ترین محصولات مسافرتی است که تمامی افراد به خرید آن تمایل دارند و می بایست این محصول را داشته باشند. چرا که برای رفتن به مسافرت به محل های مختلف تمامی سازگاری های لازم را دارد و جزو یکی از محصولاتی است که قابلیت مسافرت رفتن در چهار فصل سال را دارد. بنابراین سازگاری ایجاد شده در بدنه محصول قابل تحسین است و می تواند علاقه و تمایل افراد به خرید چادر مسافرتی دکاموند را افزایش دهد. از این رو در تمامی شرایط قادر به ایجاد محیطی مناسب برای اقامت افراد است.

برخی از این شرایط مانند شرایط بد آب و هوایی که در آن بارش باران رخ می دهد می تواند مانع از سفر رفتن و یا اقامت افراد در محل شود. اما با داشتن این محصول می توان این مشکل را نیز حل کرد و در این آب و هوا و یا در صورت بارش این عوامل برای خود و سایر همسفران خود محیطی مطلوب ایجاد کرد. به دلیل این که بتوان محصول را در هر شرایط و در هر موقعیت مورد استفاده قرار داد بدنه در بخش کف دارای قابلیت ضد آب بودن است و می تواند در برابر آب و رطوبت غیر قابل نفوذ باشد . از این رو در شرایط بارانی نیز قابلیت استفاده کردن دارد.

افراد در این گونه شرایط به دنبال سرپناه می گردند تا خیس نشوند و بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند. از این رو به همراه داشتن چادر مسافرتی دکاموند و برخورداری از آن می تواند در چنین شرایط به کمک افراد بیاید و آن ها را در بهترین موقعیت قرار دهد تا در نهایت آرامش تا پایان بارندگی در داخل محوطه چادر مسافرتی قرار گیرند.

به همراه داشتن محصول

به دلیل این که بدنه از بخش های سبک و کم وزن تشکیل شده است می توان آن را به راحتی با خود جا به جا کرد و به محل های مختلف هدایت کرد. این محصول از سازه های آلومینیومی تشکیل شده است که کم وزن می باشند و در نتیجه برای جا به جایی مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. رویه بدنه نیز یک پارچه می باشد که در واقع دارای وزن ناچیز است. علاوه بر وزن کم بدنه و وزن کلی محصول در زمان جا به جایی بدنه تاشو می شود و در ابعاد کوچک می تواند قابل حمل باشد. این ابعاد کوچک با توجه به سازه های تاشو ایجاد می شود و می تواند فضای کمی را به خود اختصاص دهد.

از سوی دیگر بسته بندی محصول و ساک حملی که بدنه در داخل آن به صورت تاشو قرار می گیرد نیز محیطی می باشد که هم بدنه از خطرات مختلف در زمان نگه داری در امان می ماند و هم می تواند به راحتی قابل جا به جایی باشد. به همین دلیل است که در اتومبیل خود می توانید فضای کمی را به آن اختصاص دهید تا در طول سفر برای به همراه داشتن وسایل ضروری خود مشکلی را نداشته باشید.

خرید چادر مسافرتی دکاموند

چادر مسافرتی دکاموند یک محصول برند می باشند که با بدنه اورجینال برای خرید تمامی افراد آماده است. در نتیجه می توان آن را با طول عمر بالا در اختیار داشت و از داشتن آن نهایت استفاده را به عمل آورد. این محصول دارای خصوصیات و مزیت های گفته شده می باشد که بر این اساس می توان آن را در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. همچنین این محصول یکی از محصولات کاربردی برای کوهنوردان و صخره نوردان می باشد که با کیفیت گفته شده به راحتی در محیط های این چنینی نصب و راه اندازی می شود. جهت خرید چادر مسافرتی دکاموند به فروشگاه های اینتکس در سراسر کشور مراجعه کنید.

  • طول: ۲۱۰ سانتی متر
  • عرض: ۲۱۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۷۵ سانتی متر
  • کد decamond tent3000 
  • ضد آب با امکان خرید پوشش دوم به صورت جداگانه
  • ساخت شرکت : دکاموند
  • کف ضد آب 
  • سیستم : اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...