چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 340 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای با کیفیت شرکت oztrail با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس از سراسر ایران چادر مسافرتی دارای ویژگی دیگری نیز می باشد که در واقع بخش مفیدی در داخل خود است. این محصول در داخل بدنه خود کیسه هایی دارد که وسایل را می توان در داخل آن قرار داد و در هر زمان از آن ها استفاده کرد. وجود این بخش ها سبب می شود تا افراد وسایل خود را با نظم خاصی در داخل چادر مسافرتی داشته باشند و بتوانند تمامی آن ها را در دسترس خود داشته باشند.

چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای از نمونه چادر های مسافرتی منحصر به فرد با طراحی جدید است که برگرفته از چادر های دست ساز و قدیمی الگو برداری شده ، این چادر مسافرتی که بسیار شبیه به خیمه های دست ساز است از سازه اتوماتیک برخوردار بوده و استحکام بسیار بالایی دارد ، این محصول که ابعاد آن در جدول زیر آورده شده بستر را برای استفاده 4 نفره چه به صورت دراز کش چه به صورت نشسته فراهم کرده تا خریداران بتوانند از چادر مسافرتی فوق به عنوان چادر مسافرتی خانوادگی بهره مند شوند . نوع طراحی این محصول و دیواره های شیبدار آن باعث شده تا چادر فوق بتواند در برابر باد های شدید مقاوم باشد ، همچنین از راکد ماندن آب جلوگیری کند . بدنه این محصول از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد ، این پارچه از ضخامت بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند از نفوذ آب جلوگیری کند ، پایه های محصول نیز از جنس فلز آلومینیوم می باشد ، آلومینیوم که یکی از مسحکم ترین فلزات می باشد وزن سبکی داشته و استفاده از آن در ساخت چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای باعث شده تا وزن آن تنها 4 کیلوگرم باشد . شما عزیزان می توانید این مدل را با قیمت بسیار خوب و ارزان تر از هر جا از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید . سایر مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای

چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای یکی دیگر از محصولاتی است که بدنه ای اورجینال داشته و در مواقع مسافرت و تفریحات دسته جمعی استفاده می شود. این محصول دارای بدنه ای مقاوم می باشد به طوری که در هر زمان و در هر مکان امکان استفاده از آن مهیا می شود. علاوه بر این موارد از چادر مسافرتی می توان به عنوان بهترین و کاربردی ترین محصول برای کوهنوردان یاد کرد و توانست شرایط خوبی را برای آن ها در مناطق پر باران و طوفانی مهیا ساخت. همچنین می توان از این چادر مسافرتی ویژه به عنوان بهترین وسیله کم جا و سبک برای افرادی که علاقه مند به جهانگردی هستند نام برد تا با خرید آن بتوانند شرایط مطلوبی را داشته باشند و در هر فضایی امکان اقامت داشت و دارا بودن اجزا و وسایل را داشته باشند. چادر مسافرتی با داشتن بدنه اصل و اورجینال با دوام و مقاوم می باشد تا به این وسیله افراد بتوانند از شرایط راحتی و امنی برخوردار شوند. برای اطلاعات بیش تر در مورد این محصول با ما همراه باشید.


خیمه ای بودن طراحی محصول

یکی از مزیت هایی که در وجود این محصول قرار دارد خیمه ای بودن طراحی آن است که با توجه به سازه های آن ایجاد شده است. این محصول ابتدا سازه های محکم و مقاومی دارد و سپس بدنه ای مستحکم شامل حال آن شده است. نوع قرار گیری سازه های محصول به گونه ای خاص می باشد که ساختمان اصلی چادر مسافرتی را تشکیل می دهد. بودن این بخش و دوام بالای آن سبب افزایش طول عمر مجموعه تفریحی شده تا با خرید مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده کرد. نوع قرار گیری اسکلت اصلی بدنه به صورت خیمه است و به همین جهت به این نام نامگذاری شده است. این سازه ها به صورت مثلثی شکل قرار دارد و به طور افقی بر روی زمین قرار گرفته است. سازه ها بیرون از بدنه اصلی می باشند به همین جهت با مشاهده محصول ابتدا اسکلت اصلی آن مشاهده می شود. به همین دلیل ترکیب و نوع طراحی این چادر مسافرتی به شکلی کاربردی در می آید.


پوسته بدنه اصلی محصول

همان طور که پیش تر نیز گفته شد این چادر مسافرتی دارای دو بخش می باشد که در پاراگراف قبل به شرح بخشی از آن پرداخته ایم اما در این پاراگراف تنها بدنه اصلی که همان پوسته ای است که پوشش محصول را تشکیل می دهد خواهیم پرداخت. پوسته محصول از جنس پارچه شمعی برزنتی است به همین جهت دارای براقیت در ظاهر نیز می باشد. علاوه بر آن در برابر عوامل طبیعی مانند سد عمل می کند و مانع هر گونه آسیب رسیدن به آن می شود. بدنه باران و رطوبت را به داخل راه نمی دهد و در واقع نفوذ ناپذیر در برابر این موارد می باشد. همچنین پارچه شمعی برزنتی که تشکیل دهنده بدنه است می تواند عواملی مانند اشعه های خورشید را منعکس کند. به همین جهت در زمان حضور در داخل چادر مسافرتی آسیبی به افراد وارد نمی شود و می توان بهترین شرایط را در تمامی فصول و آب و هوا ها دارا بود.


کیسه وسایل در داخل بدنه

. به همین جهت است که کیسه وسایل دارای اهمیت می باشد و می توان با داشتن آن ها از گم شدن اشیاء جلوگیری کرد. کیسه های وسایل در گوشه و کنار بدنه قرار دارند و فضای کافی را برای قرار گیری هر محصولی داشته باشد.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی اتوماتیک طرح خیمه ای به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
340 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
دارای فضای ایده آل و بزرگ
گنجایش 7 الی 8 نفر به صورت نشسته
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...