چادر مسافرتی اتوماتیک نورس فیس با سایبان

کد 22272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
6,100,000
5,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک نورس فیس با سایبان با کیفیت عالی ضد باران و طوفان همراه با لوازم و قطعات یدکی همراه مثل طناب ، میخ تعادل ، سایبان ، پوشش دوم ، و با امکان باز و بسته شدن راحت و آسان بدون نیاز به آموزش نصب ، مارک نورس فیس ، در رنگ های نارنجی و کرم همراه با پنجره های بزرگ و دلباز ، توری مخصوص حشرات روی تمامی پنجره ها و درب های چادر مسافرتی ، با زیپ های بسیار با کیفیت ، این چادر مسافرتی از دو طرف دارای درب ورودی میباشد که میتوانید از هر طرف ورود و خروج به داخل چادر را انجام دهید ، بدنه این چادر سفری اتومات بسیار مقاوم و ضد آب میباشد که از جنس شمعی و پلی استر استفاده شده تا بتواند در سرما و گرما محیطی آرام و دلنشین را برای افراد خانواده به ارمغان بیاورد ، قیمت این کالا در مقایسه با سایر چادر های هم خانواده خود بسیار ارزان تر و به صرفه تر میباشد ، برای اطلاعات بیشتر راجع به این محصول میتوانید با تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهند

چادر مسافرتی اتوماتیک نورس فیس با سایبان

یکی از محصولات موجود در سایت اینتکس تهران که با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت عالی برای استفاده خانواده ها عرضه شده است، چادر مسافرتی اتوماتیک نورس فیس با سایبان می باشد. این چادر مسافرتی دارای کیفیتی بی نظیر بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مسافرت های خانوادگی و یا گروهی محسوب می شود. یکی از دلایل محبوبیت این چادر مسافرتی، راه اندازی اتوماتیک آن است که موجب می شود تا بتوانید به راحتی و در زمانی کوتاه از این محصول استفاده نمایید. این چادر مسافرتی در چند رنگ تولید شده است که رضایت خاطر شما را فراهم کرده و می توان با توجه به سلیقه شخصی از میان رنگ های مختلف آن دست به انتخاب زد. در ادامه به نقد و بررسی و معرفی این محصول خواهیم پرداخت. 

راه اندازی آسان

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی از نکات مهم و قابل توجه در زمان خرید محصول است که باید به آن توجه ویژه شود. زیرا در برخی از انواع چادر های مسافرتی لازم است تا زمان زیادی را صرف راه اندازی و سر هم بندی اسکلت محصول کرد. زمان راه اندازی در چادر های مسافرتی بستگی به نوع ساختمان و اسکلت دارد. سازه های چادر مسافرتی در چند نوع تولید می شوند. برخی از سازه ها به صورت معمولی هستند که جدا از بدنه اصلی قرار دارند و برای استفاده از چادر مسافرتی لازم است تا اسکلت را سرهم بندی کرده و سپس رویه را قرار داد. برخی دیگر از سازه ها نیز به صورت عصایی می باشند که متصل به بدنه اصلی بوده و به راحتی راه اندازی می شوند. اسکلت این چادر مسافرتی همانطور که در اسم محصول اشاره شد، از نوع اتوماتیک است که به بدنه اصلی متصل می باشند. این سازه ها از قسمت بالا به هم متصل هستند و بسیار ساده و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. به همین جهت در زمان راه اندازی، وقت زیادی را از شما نگرفته و به سرعت قابل استفاده است. پس از استفاده محصول نیز در زمانی بسیار کوتاه جمع شده و می توانید جهت جابه جایی چادر مسافرتی را در ساک حمل قرار دهید. 

طراحی چادر مسافرتی

این محصول از طراحی ویژه و خاصی برخوردار است که موجب می شود تا استحکام و دوام آن افزایش یابد. به دلیل سادگی در طراحی این محصول دارای کمترین میزان درز و دوخت بوده و به همین جهت استحکام آن بیش تر خواهد شد. این محصول دارای ساختمانی گنبدی شکل است که با بارش باران، آب بر روی بدنه جمع نشده و به خوبی به سطح زمین می لغزد. کفی این چادر مسافرتی به صورت مربعی طراحی شده است و دارای چهار وجه منتظم می باشد. در هر یک از این وجه ها نیز یک پنجره یا در تعبیه شده است. دو دیواره روبه روی هم دارای پنجره هایی بزرگ بوده و دو دیواره دیگر نیز دارای دو درب ورودی می باشند. رفت و آمد به داخل این چادر مسافرتی بسیار راحت می باشد زیرا ارتفاع درب ها متناسب با ارتفاع کل چادر مسافرتی است و برای رفت و آمد شما به داخل محصول مشکلی ایجاد نمی کند. پنجره ها نیز دارای ابعادی بزرگ هستند. به این ترتیب از این محصول می توانید به راحتی در آب و هوای گرم استفاده کنید زیرا تهویه هوای داخل چادر مسافرتی به خوبی انجام خواهد شد. هر یک از این درب ها و پنجره ها دارای توری هستند که در صورت گرمای هوا می توان درب را باز گذاشته و توری را ببندید تا حشرات به داخل محصول راه پیدا نکنند. باز و بسته کردن این توری و درب و پنجره نیز توسط زیپ انجام خواهد شد. 

کیفیت ساختمان چادر مسافرتی 

برای ساخت این محصول سازه های آلومینیومی استفاده شده است. فلز آلومینیوم از محبوب ترین متریال مورد استفاده در سازه های چادر مسافرتی محسوب می شود. از دلایل استفاده از آلومینیوم در ساخت سازه های چادر مسافرتی می توان به وزن پایین آن اشاره کرد. مجموع وزن این چادر مسافرتی در مقایسه با حجم آن بسیار کم بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید این چادر مسافرتی را حمل کرده و در هر فضایی به همراه خود ببرید. هم چنین الومینیوم دارای استحکام و دوام بسیار بالایی است که موجب می شود تا سال ها قابل استفاده باشد و نیازی به تهیه محصول جدید نداشته باشید. این سازه ها مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. به همین جهت می توان به راحتی از آن در آب و هوای مرطوب نیز استفاده نمود. 

کیفیت پوشش چادر مسافرتی 

این محصول دارای رویه ای از بهترین نوع پلی استر است که دارای مزیت های بسیاری می باشد. یکی از دلایل استفاده از پلی استر در این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن است. در پوشش پلی استر آب باران به چادر مسافرتی نفوذ نکرده و می توانید به راحتی در داخل این محصول به استراحت بپردازید. این پوشش ضد اشعه نیز می باشد و قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید موجب پوسیدگی بدنه و رنگ پریدگی آن نمی شود. شما به راحتی می توانید در برابر نور خورشید به صورت طولانی مدت از این محصول استفاده نمایید. این چادر مسافرتی دارای استحکام بی نظیری است که راه اندازی و بستن کردن مکرر بدنه، در کیفیت آن اثر سوء نداشته و موجب نمی شود تا محصول دچار ساییدگی و پارگی شود. این بدنه دارای ضخامت مناسبی است که در صورت قرار گیری در آب و هوای سرد، به خوبی از شما محافظت می کند و سرپناهی مناسب برای شما ایجاد خواهد کرد. زیرا بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی و خروج هوای گرم از داخل محصول می شود. این محصول تا سال ها به راحتی قابل استفاده می باشد و نیاز شما را از بابت خرید چادر مسافرتی جدید برطرف می کند. تنها کافی است از نزدیک کردن اشیای تیز و هم چنین داغ و پرحرارت به بدنه اصلی خودداری کرده تا بدنه محصول دچار آسیب نشود. هم چنین پس از راه اندازی نیز چادر مسافرتی را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز برای جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. 

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی اتوماتیک نورس فیس با سایبان با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر، به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید.

سلام وقت شما بخیر چادر چند نفر ه هست

1150 روز پیش ارسال پاسخ

سلام وقت شما بخیر چادر نورس فیس چند نفره هست وابعادش چند در چنده با تشکر

1150 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...