چادر مسافرتی اتوماتیک کلمبوس

colombus tent 88332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
6,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک اسپانیایی محصول کلمبوس در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه چادر مسافرتی در ایران ، ارسال به تمام نقاط ایران

چادر مسافرتی اتوماتیک اسپانیایی محصول کلمبوس با قابلیت باز و بسته شدن به صورت چتر برپایی چادر در کوتاهترین زمان،مناسب برای افرادی که همیشه با جمع کردن چادر مسافرتی مشکل داشتند، دیگر به راحتی چادر مسافرتی به طوراتومات برپا و جمع می شود.دارای پنجره توری جهت تهویه مطبوع با امکان باز و بسته شدن از داخل اتصالات مستحکم، چادری با رنگ وطراحی زیبا و جنس مقاوم و ضدآب دارای کیف کم حجم جهت سهولت در جابجایی و مسافرت . کاملا مقاوم در برابر باران ، بسیار با دوام در برابر رطوبت و سرما، با دو سال گارانتی عرضه می شود. ميله ها و لوازم جانبي چادرها اصلي ترين اجزاي آن هستند، بنابراين استقامت اين وسايل و طول عمر آنها باعث بهبود كيفيت چادر ميشود.

 پس هنگامی كه برای خريد چادر سفری به فروشگاه رفته ايد ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش اين وسيله توجه كنيد تا اگر يكي از اين وسيله ها، ميله ها و بستها خسارت ديد بتوانيد به سادگی آن را تعويض يا تعمير كنيد. که بعد آسیب دیدن چادر را دور نیندازید و هزینه مجدد برای خرید چادری دیگر نکنید. این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک یکی دیگر از انواع چادر مسافرتی اورجینال و اصل بوده که در زمان سفر و هنگام اقامت در طبیعت می تواند یک محیط ایمن و پناهگاهی مناسب را برای شما فراهم اورد. این محصول زیبا در واقع برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب بوده و چادر مسافرتی مناسب جهت ایتفاده خانواده ها می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با چادر مسافرتی و انتخاب و خرید مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

مهم ترین بخشی که برای مصرف کنندگان در زمان خرید چادر مسافرتی اهمیت داشته مربوط به ویژگی های ظاهری محصول بوده که موجب می شود شما با امکانات جانبی یک اقامتگاه مطمئن اشنا شوید. این چادر مسافرتی نیز ساختاری مستطیل شکل داشته به این صورت که در بخ ابتدایی آن می توانید درب بزرگ محصول و بر روی دیوار های آن تعداد 3 عدد پنجره را مشاهده کنید. این محصول برای استفاده در چهارفصل طراحی شده است. به این صورت که بدنه اصلی محصول برای استفاده در فصول گرم سال و روز های افتابی تا نیمه از توری PVC  تولید شده که تاثیر بسزایی بر خنک شده محیط داخلی ، دریافت نور کافی و همچنین گردش ازادانه هوا خواهد داشت. البته بخش سقف چادر مسافرتی نیز دارای یک عدد هواکش بوده که تاثیر بسزایی تعادل دما در فضای داخلی داشته و از این بخش می توانید در زمان شب به تماشای تلویزیون بپردازید. این چادر مسافرتی از یک پوشش اضافی نیز برخوردار می باشد. به این صورت که هنگام بارش برف و باران ، کاهش دما و یا حتی وزش شدید باد می توانید این پوشش دوم را به راحتی بر روی بدنه محصول نصب کنید. توجه داشته باشید این پوشش دوم قدری از بدنه اصلی ارتفاع بلند تری داشته به همین دلیل بوده که فضای داخلی از قابلیت تنفس نیز بهره مند شده است. این چادر مسافرتی به همراه خود یک ساک حمل و میخ و طناب نصب نیز دارد.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای پارامتر کیفیت جنس بدنه از مهم ترین بخش ها در زمان انتخاب چادر مسافرتی بوده زیرا در این صورت شما می توانید از این محصول در تمامی مقاصد سفر و همچنین فصول سال با اسودگی خاطر استفاده کنید. به همین دلیل بوده که تولید کننده این مصول را با یکی از باداوم ترین انواع پارچه شمعی برزنتی طراحی و تولید کرده است. این جنس بدنه باداوم و مقاوم بوده و از قابلیت ضدآب بودن 100% بهره مند می باشد. بخش کف محصول نیز که با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پارچه برزنتی دولایه انتخاب شده است. البته جنس برزنتی را برای ایجاد مانع در برابر ورود آب و یا رطوبت خاک در زمان بارش به فضای داخلی چادر مسافرتی انتخاب کرده اند. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه می باشد. این جنس بدنه برای سازه ها به این دلیل انتخاب شده که ضدزنگ بوده و وزن کم و ساختاری منعطف دارد. این سازه ها با استحکام بالای خود می توانند در زمان طوفان و وزش باد موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارند.


سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین نکات برای خرید چادر مسافرتی ظرفیت داخلی آن بوده که متناسب با تعداد افراد همسفر مشخص می شود. این چادر مسافرتی برای استفاده 8 نفره بزرگسال به صورت نشسته طراحی شده است. البته توصیه می کنیم برای اقامت های طولانی در انتخاب محصول توجه بالاتری داشته باشید زیرا این چادر مشافرتی ظرفیت درازکش 4 الی 5 نفر را دارد. طول بدنه محصول برابر 280 سانتی متر و عرض آن 220 سانتی متر بوده که ارتفاع در نظر گرفته شده برای آن 140 سانتی متر می باشد. این میزان ارتفاع کم به دلیل راحتی و ایمنی شما در زمان استفاده از این چادر مسافرتی در کوهستان است.


جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک محصولی زیبا با رنگبندی بدنه مناسب استفاده در برف و کوهستان بوده که با سیستم راه اندازی اتوماتیک و کاملا سریع طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی کاملا فابریک در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با مراجعه به دفتر نمایندگی با تخفیف عالی این محصول را خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای پوشش اضافی بزرگ
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...