چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 396 سانتی متر
  • عرض: 296 سانتی متر
  • ارتفاع: 208 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل HUSK3 از فروشگاه اینترنتی اینتکس مناسب برای استفاده کوهنوردی و کمپ های تفریحی

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت کلمن می باشد که با توجه به ساختار و طراحی مدرن و خلاقانه ای که دارد در بین افراد بسیار محبوب می باشد . طراحی این محصول بگونه ای می باشد که می تواند در مسافرت ، کوهستان و طبیعت در مکان های که دسترسی به هتل و یا منزل ندارید یک سرپناه امن برای شما باشد . 

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن باد شدید و بارش باران می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف با شرایط جوی مختلف به راحتی استفاده نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کمترین زمان ممکن انجام می شود . چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . برای استحکام این محصول پایه های آن را از جنس فایبرگلاس تولید کرده اند که بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید می باشد . این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد و با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای این محصول یک درب و چندین پنجره تعبیه شده که همگی آن به کمک توری پوشیده شده است که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند . این کالا با توجه به بدنه مقاومی که دارد بسیار مقاوم در برابر آتش می باشد . برای خرید چادر مسافرتی کلمن با تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره دارای طراحی مدرن می باشد که بدنه ای مقاوم دارد و جزو به روز ترین محصولات برای رفتن به سفر می باشد. چادر مسافرتی توانایی ایجاد محوطه ای بزرگ را دارد و می تواند افراد زیادی را در خود جای دهد. این محصول ساخته شده توسط شرکت معتبر کلمن است که یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید چادر مسافرتی می باشد و همواره در تلاش است محصولی مورد پسند افراد ایجاد نماید. چادر مسافرتی سیستم راه اندازی اتوماتیک دارد و می تواند به بهترین شکل در دسترس افراد باشد. به راحتی راه اندازی و نصب می گردد و قادر به جمع آوری آسان نیز می باشد. زمان این فعالیت ها کوتاه است از این رو برای افرادی که نیاز به سرپناه در شرایط بد آب و هوایی دارند گزینه ای مناسب محسوب می شود. چادر مسافرتی را می توان برای مسافرت به مناطق دور و کوهستانی تهیه نمود و با آن روز های بیش تری به سفر ادامه داد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای بخش های ویژه و خصوصیات منحصر به فردی است که در ادامه بیش تر به آن ها اشاره خواهیم نمود.


سبک طراحی محصول

این چادر مسافرتی دارای ساختمانی محکم و تشکیل شده از بهترین مواد اولیه می باشد. این محصول را می توان در محل های مختلف مانند کوهستان جنگل و ساحل راه اندازی کرد و از مزیت آن بهره مند شد. چادر مسافرتی دارای بدنه ای با جنس مرغوب می باشد که دوام و کیفیت بالایی دارد و می تواند در طول زمان استفاده تمامی امکانات را برای افراد ایجاد سازد. علاوه بر آن این چادر مسافرتی توانایی نصب در زمان کمی را دارد که می تواند برای راه اندازی در زمان بارش باران و یا وزش باد های شدید مناسب باشد. چادر مسافرتی را با مجهز بودن به پنجره و درب توری می توان در محیط هایی که دارای موجودات مختلف هستند راه اندازی نمود. چرا که این بخش ها از ورود این موارد به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کنند و سبب تشکیل فضایی امن برای اقامت افراد را می دهد. با این وجود استفاده کنندگان قادر به اقامت در طولانی مدت هستند و می توانند به راحتی در شب نیز داخل محصول باقی بمانند. چادر مسافرتی سیستم خاصی دارد که با توجه به سازه های آن ایجاد شده است و به صورت خمیده طراحی شده است.


ایجاد استحکام در محصول

چادر مسافرتی با توجه به شرایطی که می بایست در محل های مختلف تحمل کند سازگاری دارد و می تواند در آب و هوای گوناگون استفاده شود. این محصول دارای سازه هایی از جنس فایبرگلاس است که هم محکم بوده و هم می تواند از شکستگی و پوسیدگی جلوگیری کند. با این وجود است که در شرایط بارانی نیز محصول زنگ نمی زند و سازه های آن بدون تغییر باقی می مانند. این چادر مسافرتی از رویه ای با جنس پلی استر تشکیل شده است که در برابر آب غیر قابل نفوذ است و می تواند شرایط مختلف را تحمل کند. از این رو مقاوم ترین محصول در زمان بارش باران می باشد و می تواند در ساحل ایفای کارایی کند. در ساحل افراد نیاز به محلی برای استراحت هستند تا در زمان قرار گیری در حاشیه دریا از آفتاب سوختگی و این گونه موارد در امان باشند. این چادر مسافرتی امکانات لازم را برای افراد ایجاد می نماید و به راحت بودن آن ها کمک می کند.


محصولی اورجینال 

ویژگی های خاص محصول سبب می شود تا افراد با اطمینان کافی محصول اورجینال را خریداری کنند. این چادر مسافرتی دارای دوام و طول عمر می باشد به همین خاطر است که امنیت لازم را در زمان اقامت در داخل آن ایجاد می کند. علاوه بر آن دارای 1 سال گارانتی است که در صورت بروز مشکل به کمک افراد می آید و همچنین در زمانی که محصول دچار آسیب می شود مفید واقع می شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن 8 نفره به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید تا از تخفیفات ویژه این مرکز بهره مند شوید.

نوع
اتوماتیک
طول
396 سانتی متر
عرض
296 سانتی متر
ارتفاع
208 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 8 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 8 نفره
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...