چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
3,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره در مرکز چادر مسافرتی در تهران ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره محصول جدید شرکت اینتکس تهران می باشد که دارای پایه های اتوماتیک بوده و مناسب برای استفاده های کوتاه و یا طولانی مدت می باشد . این پایه های اتوماتیک توانایی برپا شدن در مدت زمان کمتر از 1 دقیقه را داشته و می توانید به سرعت این چادر را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . این چادر مسافرتی اتوماتیک دارای پایه هایی از جنس فایبرگلاس بوده و مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید خواهد داشت . البته برای افزایش این تعادل چادر می توانید از میخ و طناب های موجود در بسته بندی چادر استفاده نموده و محصول را به زمین متصل نموده و این تعادل را افزایش نیز بدهید . ابعاد مناسب چادر نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود که به شما کمک خواهد کرد تا با مشکل کمبود فضا روبرو نشوید . وزن 4 کیلوگرمی محصول نیز سبب این خواهد شد تا بتوانید به راحتی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از ان استفاده نمایید . دو عدد پنجره تعبیه شده برای این چادر نیز به تهویه بیشتر هوا کمک خواهد کرد و می توانید هوای مطبوعی را در داخل چادر در اختیار خواهید داشت . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره از نمونه چادر های مسافرتی جدید و پر طرفدار فروشگاه اینترنتی اینتکس است که برای استفاده خانواده ها بسیار عالی و مناسب است ، این محصول می تواند در سفر ها حریم خصوصی و سرپناه خوبی برای مسافرین عزیز باشد تا در گرما از آن به عنوان سایه بان و در باران از آن به عنوان یک سرپناه استفاده کنند . خرید چادر مسافرتی و به همراه داشتن آن در طول سفر به شما امکان استراحت در هر مکانی را می دهد ، حتی اگر خارج از شهر باشد . در این بخش قصد داریم تا با بررسی بیشتر چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره شما عزیزان را راهنمایی کنیم .


طراحی و آرگونومی ساخت


یکی از مهم ترین ویژگی های یک محصول نوع طراحی و آرگونومی ساخت محصول خواهد بود چرا که هر چه طراحی و آرگونومی ساخت محصول بهتر باشد در نتیجه محصولی شیک ، مقاوم و کاربردی را خواهیم داشت . این چادر مسافرتی به صورت مربعی ساخته شده و نوع سازه آن عصایی است ، این نوع سازه یکی از مقاوم ترین نوع سازه است که پایه ها قابلیت جدا شدن از بدنه را دارند به همین دلیل در ابعاد بیار کوچکی بسته بندی می شود . از این نوع سازه بیشتر برای چادر های مسافرتی حرفه ای کمپینگ و کوهنوردی استفاده می شود . چادر فوق دارای یک درب بززرگ در قسمت جلویی و دو پنجره در طرفین است که نمامی آن ها مجهز به پشه بند می باشد .

جنس بدنه و پایه


دومین و البته یکی از مهم ترین ویژگی های یک چادر مسافرتی جنس بدنه و پایه های آن است ، چرا که هر چه جنس بهتر باشد کیفیت محصول نیز به مراتب بالا تر خواهد رفت . جنس بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره فوق از پلی استر ساخته شده است ، لازم به ذکر است که پلی استر نوعی پارچه شمعی بوده که در برابر رطوبت و همچنین نفوذ آب مقاوم است به همین دلیل نیز از آن برای ساخت چادر مسافرتی استفاده می شود . پایه های محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم فایبرگلاس ساخته شده است ، لازم به ذکر است که این جنس وزن بسیار سبکی نیز دارد .


ابعاد ، وزن و ظرفیت


ابعاد چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره فوق برابر با ( طول : 230 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر و ارتفاع 190 سانتی متر ) می باشد ، همانطور که مشخص است این جنس مربعی بوده و ظرفیت آن در حالت نشسته به 10 نفر و در حالت دراز کش به 5 نفر می رسد به همین دلیل نیز برای مصارف خانوادگی بسیار مناسب است . وزن کلی چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره نیز 4 کیلوگرم است به همین علت به راحتی قابل حمل می باشد .


راه اندازی ، مراقبت و نگهداری


این محصول همانطور که اشاره شد دارای سازه عصایی می باشد به همین دلیل پایه و بدنه آن جدا از هم می باشد ، راه اندازی این محصول ساده است ، در ابتدا بایستی بدنه را به طور کامل بر روی زمین پهن کنید ، پایه ها را در آورده و به صورت عصا آن را به یکدیگر متصل کرده تا تشکیل میله بلند تر دهد ، سپس به صورت ضربدری پایه را وارد بدنه پلی استری چادر کنید . برای نگهداری هر چه بهتر ، چادر مسافرتی خود را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید . از نزدیک کردن آتش و وسال داغ به بدنه خودداری نمایید .


سخن پایانی


چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره همانطور که گفته شد یکی از بهترین و برترین محصولات مسافرتی فروشگاه اینتکس می باشد که ابعاد بزرگ آن ظرفیت 5 نفر را به صورت دراز کش محیا کرده است ، این محصول کاملا ضد آب بوده و مناسب برای آب و هوای معتدل ، بارانی و گرم می باشد . وزن کم آن نیز باعث شده تا به راحتی بتوانید محصول خود را حمل کنید .

نوع
اتوماتیک
طول
230 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 5 نفر
وزن کم
بدنه ضد آب
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...