چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 548 سانتی متر
  • عرض: 304 سانتی متر
  • ارتفاع: 204 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره محصولی باکیفیت و استاندارد و مقاوم قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره از جمله مرغوب ترین و باکیفیت ترین نمونه های چادر مسافرتی اتوماتیک بوده که از ظرفیت بزرگ و ارگونومی ساخت مطلوبی برخوردار می باشد. برای تولید بدنه این محصول از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان استفاده شده که ساختاری ضد اب دارد و در برابر تغییرات شرایط اب و هوایی کاملا مقاوم باقی می ماند. سازه های محصول که از نوع اتوماتیک بوده با جنس فایبرگلاس تولید می شود. این پایه ها دارای وزن کم و طول عمر بالا می باشند. با توجه به این نوع ساختار بدنه شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی نقاط جوی و در معرض بارش باران و برف و یا تابش  مستقیم نور خورشید با اسودگی استفاده نمایید. این محصول دارای دو درب بزرگ برای ورود و خروج و تعداد شش عدد پنجره استاندارد بوده که برای جلوگیری از ورود حشرات تمامی این نقاط مجهز به توری شده اند. سقف محصول ار نوع هواکش طراحی شده تا فضای داخلی نورگیری استانداردی داشته و گردش هوا به سهولت انجام شود. توجه داشته باشید برای زمان بارش باران و برف این محصول مجهز به یک پوشش دوم برای سقف نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره یک محصول استثنایی با ساختاری متفاوت بوده که برای استفاده سفر های خانوادگی و یا کمپینگ در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از دوام بالای بدنه و طراحی متفاوتی برخوردار بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی تمام ابعاد این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و انتخاب چادر مسافرتی استاندارد و متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت چادر های مسافرتی اغلب مشابه به یکدیگر بوده به همین دلیل نمونه های جدید با ساختاری نواورانه به بازار عرضه می شود. در همین راستا چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که از سقف بلندی برخوردار می باشد. البته بخش سقف محصول از پوشش دوم برخوردار بوده تا این چادر را در برابر باد و یا بارندگی مقاوم تر می کند. این پوشش با رنگی روشن از نوع ساختار شیروانی تولید شده تا اب در بخش سقف تجمع نکند. اما وجود شش  پنجره و دو درب بزرگ در این کالا به نورگیری و هوادهی بیشتر داخل آن کمک بسیاری کرده است. هر کدام از این درب ها و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه اصلی بهره می برند که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما اساس و پایه یک چادر بسته به فریم یا پایه های نگهدارنده خود داشته که در این چادر این فریم ها به شکل اتوماتیک باعث راه اندازی چادر و جمع کردن آن می شوند. این فریم ها به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده و قابلیت اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص نصب همراه چادر را دارند. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از سفید و سبز بوده که ارامش را به مصرف کنندگان منتقل سازد.

جنس بدنه

برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با روکش پپلی اورتان استفاده شده که با توجه به ضخامت بالا در برابر باد شدید و بارش باران و یا حتی گرد و غبار کاملا ایمن باقی می ماند. البته ویژگی دیگری که جنس بدنه این محصول داشته تا حدودی ثابت نگه داشتن دما در خود می باشد که این ویژگی نیز یک مزیت محسوب می شود. اما فریم های نگهدارنده بدنه نیز از جنس فایبرگلاس ضد زنگ و ضد آب بوده که علاوه بر داشتن وزن کم در برابر ضربه های عادی نیز مقاوم می باشد. این نوع ساختار به نوعی بروزرسانی مدل های قبلی بوده علاوه بر مقاومت بالا از انعطاف خوبی هم برخوردار است، به همین جهت در اندازه های بالایی تا شده و حجم کمتری را هنگام حمل و نقل به خود می گیرد.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب خواب 12 نفره بوده به همین دلیل از نشیمنگاه بزرگی تشکیل می شود. به همین دلیل درای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که طول 548 سانتی متری و عرض 304 سانتی متری دارد. ارتفاع 204 سانتی متری محصول موجب شده تا افراد با هر ارتفاع قدی به راحتی بتوانند در فضای داخلی تردد کنند. همچنین این چادر از وزن 19 کیلوگرمی برخوردار بوده که به نسبت جنس بدنه و فریم های خود وزنی قابل قبول محسوب می شود. لازم به ذکر بوده این محصول دارای یک ساک مناسب حمل نیز می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. تنها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پایه های اصلی را بلند کرده و با فشار دادن دکمه قرار داده شده در آن پایه فرعی که در داخل پایه اصلی قرار داده شده را به سمت بالا بکشید تا حالت قفل شده را به خود بگیرد. انجام باز کردن هر 4 گوشه این چادر کمتر از یک دقیقه برای مصرف کننده زمانبر خواهد بود. پس از این کار چادر شما به صورت کامل شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن نیز کافیست عکس ای کار را انجام داده و پس از جمع کردن آن در ساک حمل خود قرار دهید تا آسیبی به آن نرسد. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کرده و از وارد کردن ضربه به سازه های محصول بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگ مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر نیز می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک محصولی با طراحی بدنه استاندارد و ضداب بوده که با بالاترین سطح طول عمر به بازار عرضه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
548 سانتی متر
عرض
304 سانتی متر
ارتفاع
204 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
6
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت CORE
ظرفیت دراز کش 12نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...