چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره چهار فصل

کد ch 3409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,075,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی پنج نفره حرفه ای اتوماتیک نصب بسیار فوری و آسان بدون نیاز به آموزش نصب یک محصول ضد آب و پایه های آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا کیفیت مرغوب با پارچه برزنتی یک محصول خارجی همراه با سایه بان و پنجره های بزرگ توری دار و جادار با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس جهت خرید و مشاوره چادر مسافرتی پنج نفره با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره چهار فصل چادر مسافرتی دوپوش و مناسب استفاده در کمپینگ و کوهستان و جنگل و.. بوده که دارای سیستم راه اندازی هیدرولیکی و یک ساک حمل نیز می باشد. این محصول کاربردی دارای ظرفیت داخلی نشسته به اندازی 5 نفر و درازکش تا 3 تفر بزرگسال بوده که یک میزان استاندارد بوده و طبیعتا متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز خواهد داشت. وزن محصول نیز تنها 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل با قراردادن آن در داخل ساک حمل مخصوص می توانید در زمان پیاده روی در طبیعت و همچنین کوهنوردی به راحتی چادر مسافرتی را همراه با خود داشته باشید.


این محصول قابلیت استفاده در روز های آفتابی و در زمان بارش برف و باران را داشته و می تواند استحکام خود را در زمان وزش باد نیز حفظ کند. زیرا بدنه اصلی آن از پارچه باکیفیت شمعی برزنتی طراحی و تولید شده است. این پارچه به میزان 100% ضدآب بوده و کاملا باداوم و مرغوب می باشد. سازه های محصول نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه هستند. این فلز ضدزنگ بوده و وزن کمی دارد. از طرفی قابلیت انعاطف پذیری و دوام و استحکام قابل توجهی نیز دارد. این سازه ها از نوع هیدرولیکی و یا همان اتومات طراحی شده و مانند یک چتر باز می شوند. این محصول در بخش سقف مجهز به هواکش و بر روی دیواره های خود دارای درب و پنجره می باشد. برای مصون ماندن از سرما و بارش برف و باران برای این چادر مسافرتی یک عدد پوشش دوم نیز طراحی و تولید شده که به کارایی این محصول می افزاید. شما می توانید به مراجعه به نمایندگی مرکزی توزیع چادر مسافرتی خارجی و یا فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی اورجینال را خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 153 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره چهار فصل

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره چهار فصل وسیله ای ضروری برای سفر به مناطق دور و نزدیک می باشد که بدنه ای فابریک داشته و دارای طول عمر بالا می باشد. این محصول جزو برترین چادر های مسافرتی می باشد که امروزه متقاضیان زیادی پیدا کرده است و می تواند به بهترین شکل و راحت ترین نحو در اختیار افراد قرار گیرد. برای اقامت در شب در محل هایی مانند جنگل و یا حاشیه دریا و ساحل می توان از این چادر مسافرتی مرغوب استفاده کرد و به ساده ترین روش آن را نصب و سپس جمع آوری کرد. در این زمان نیز اعضای درون خود را می تواند در ایمنی کامل و در شرایط راحتی حفظ کند و باعث جلوگیری از بروز هر نوع آسیب در آن ها شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به مطالب زیر اطلاعات مربوط به آن را کسب کرده و با آن آشنا شوید و با بهترین روش آن را خریداری نمایید. این محصول هم اکنون در بین محصولات فراوان اینتکس می باشد که آماده خرید علاقه مندان است.


سایبان مطمئن در بخش جلویی محصول

چادر مسافرتی از نوع محصولات اتوماتیک می باشد به گونه ای که آسان ترین روش برای نصب را به خود اختصاص می دهد. این محصول از اجزای منحصر به فرد و مناسبی تشکیل شده است که می تواند راحتی و آسایش را برای استفاده افراد مهیا سازد. در بخش رویه محصول که سقف را تشکیل می دهد بخش جداگانه ای دیده می شود. این بخش در واقع سایبان چادر مسافرتی می باشد که رویه محصول را پوشانده است و سبب مزیت های مختلف می گردد. یکی از مهم ترین این مزیت ها خنک کردن و سایه انداختن به بخش درونی محصول در فصول گرم سال می باشد که در زیر آفتاب بتوان در داخل محصول حضور داشت و بهترین تجربه را کسب کرد. اما در بخش جلویی به عنوان سایبان عمل کرده و آن قسمت را نیز سایه می اندازد تا افراد در محل درب بتوانند بنشینند و از تماشای محیط اطراف لذت ببرند و در همین حین نیز شرایط مطلوبی را کسب نمایند.


زیر اندازی در بخش داخلی

نکته بعدی در طراحی این چادر مسافرتی در درون آن است که زیراندازی در نظر گرفته شده است تا بخش کف دوام و طول عمر بالایی کسب نماید و سطح زمین در زمان نشستن در داخل حس نشود. با وجود این زیر انداز سطح مسطح کف دارای نرمی و لطافت نسبی شده و می تواند برای قرار گیری افراد در تایم زیاد مناسب گردد و برای آن ها حس بدی را ایجاد نکند. همچنین در زمان استفاده از محصول بدن افراد را دچار کسلی و خستگی نکند و بتواند به بهترین شکل ممکن برای آن ها فضا را ایجاد نماید. زیرانداز به رنگ مشکی است به گونه ای که فضای کف را به طور کل می گیرد و بر قسمت جلویی محصول نیز جای می گیرد و می توان بر روی این بخش نیز حضور پیدا کرد. در صورت لزوم امکان برداشت آن نیز وجود دارد.


بدنه ای پر از پنجره

نامی که برخی از منتقدین و علاقه مندان به این محصول بر روی آن می گذارند محصولی پر از پنجره است که می تواند سبب عبور و مرور هوا در داخل بدنه شود. این ویژگی سبب می شود تا به راحتی در فصول گرم سال و در شرایطی که تهویه هوا باید صورت گیرد هوا از نقطه ای به نقطه دیگر در داخل چادر مسافرتی حرکت کند و جا به جا شود. به این گونه می توان در چهار فصل سال و در محل های مختلف از محصول استفاده بهینه را برد و آن را جزو ضروری ترین وسایل برای مسافرت دانست. پنجره های محصول دارای قابلیت مسدود شدن نیز می باشند و می توانند در سرما نیز عایق حرارتی شوند.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره چهار فصل هم اکنون به سایت رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...