چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره گنبدی

کد shuttle 6501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره گنبدی مقاوم ترین نوع چادر مسافرتی با ظرفیت داخلی استاندارد و کیفیت بالای جنس بدنه برای استفاده شما در زمان سفر به کوهستان ، جنگل و... بوده که می تواند یک محیط ایمن را برای شما فراهم کند. این چادر مسافرتی را برای ارائه محصولی جهت سازگاری با تمامی چهار فصل سال از بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی طراحی و تولید کرده اند. این جنس بدنه باداوم و عایق دما بوده و کاملا ضدآب می باشد. توجه داشته باشید پارچه شمعی برزنتی وزنی کم نیز داشته و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. برای راحتی شما در زمان استفاده بر روی بدنه تعداد 2 عدد درب بزرگ به همراه پنجره ها و هواکش تعبیه شده است. این محل های طراحی شده موجب شده تا گردش آزادانه هوا را در فضای داخلی چادر مسافرتی داشته و بتوانید از داشتن نور کافی لذت ببرید.


توجه داشته باشید دلیل تمایز این چادر مسافرتی با نمونه مشابه موجود در بازار مربوط به نوع سازه های آن می باشد. این محصول دارای سازه هایی رشته ای بوده که به یک اهرم مرکزی متصل هستند. شما می توانید این سازه های هیدرولیکی را مانند یک چتر از یکدیگر باز کرده و در کمترین زمان ممکن پناهگاه خود را در طبیعت راه اندازی کنید. این چادر مسافرتی از طراحی ظاهری گنبدی برخوردار بوده به همین دلیل هرگز تجمع آب در بخش بالایی آن اتفاق نیفتاده و قطرات آب به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. این نوع طراحی بدنه در زمان وزش باد و یا حتی تابش مستقیم نور خورشید نیز کارایی بالایی داشته و راحتی شما را تضمین خواهد کرد. محصول یاد شده دارای ساک حمل و طناب و میخ نصب بوده تا شما دیگر در زمان سفر نیاز به تهیه تجهیزات اضافی نباشید. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را کامل اصل با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 305 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره گنبدی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره گنبدی یکی دیگر از ضروری ترین محصولاتی می باشد که می بایست برای رفتن به سفر تهیه شود و به منظور تجهیز بودن در مسافرت های دور و نزدیک خریداری می شود. چادر مسافرتی از نوع اتوماتیک می باشد به طوری که در کوتاه ترین زمان آماده استفاده می گردد همچنین این محصول از بدنه ای اورجینال تشکیل شده است و شامل بخش های مهمی و بادوامی می شود. چادر مسافرتی را می توان با قیمتی بسیار مناسب از نمایندگی های فروش این گونه محصولات خریداری کرد و برای خود و اعضای خانواده خود در مسافرت آرامش و راحتی را فراهم کرد و مدت زمان اقامت در آن را نیز افزایش داد. با وجود چنین محصولی می توان در طولانی مدت و حتی شب نیز در داخل آن اقامت داشت و از شرایط استانداردی بهره مند شد. برای خرید این محصول نیازمند راهنمایی و آشنایی بیش تر در خصوص آن هستید که در ادامه برخی از آن دسته بندی شده است. به شما پیشنهاد می شود که به آن ها توجه کرده تا گزینه ای مناسب برای سفر های خود انتخاب نمایید.


سازه هایی منحصر به فرد

یکی از مهم ترین مزیت های این چادر مسافرت در نوع سازه های آن است که از نوع اتوماتیک بوده و به آسانی راه اندازی می گردد و به همان سرعت نیز قادر به جمع آوری می باشد. این چادر اتوماتیک جزو برترین و جدید ترین مدل های روز می باشد که از رشته های آلومینیومی که سازه های آن می باشند تشکیل شده است که در مرکز به بخش متصل هستند و می توان به روش چتر آن را نصب و جمع آوری نمود. برای این کارت تنها کافی است این چتر را باز کرده و بدنه را بر روی آن متصل کنید. به همین سادگی و در مدت زمان کوتاه محصول قابل بهره برداری می گردد و می توان به بهترین شکل برای افراد سر پناهی ایمن را در مسافرت به محل های گوناگون فراهم سازد. سازه ها مقاومت بالایی دارند و در جنسی ضد زنگ هستند تا سال های زیادی بتوان از چادر مسافرتی استفاده کرد.


قابلیت های رویه چادر مسافرتی

این محصول که برای مسافرت ها ساخته شده است دارای رویه ای از جنس پارچه شمعی می باشد که در دوام و ضخامت بالا قادر به داشتن طول عمر زیاد است و برای مدت زمان بسیار طولانی می توان از آن بهره مند شد. این محصول با چنین رویه ای در فضاهای باز در معرض عوامل طبیعی قادر به ایجاد محلی امن برای افراد می باشد و با وجود آن در جنگل و مناطق مرطوب نیز تمامی افراد قادر به حضور می باشند و می توانند در این گونه فضا ها تجربه یک تفریح و سرگرمی خاص را داشته باشند. این چادر مسافرتی سازه ها را در بخش بدنه در داخل پوششی قرار داده است و به این طریق سبب اتصال محکم آن ها به بدنه شده و استحکام را نیز افزایش می دهد. استوار ماندن محصول بر روی سطوح مختلف دلیل بر این نوع طراحی منحصر به فرد دارد.


پنجره هایی جهت عبور هوا

این محصول به صورت گنبدی شکل می باشد به طوری که در هر دیواره خود که اضلاع مختلف آن را تشکیل می دهد یک عدد پنجره نیز وجود دارد. با چنین طراحی هوا در بدنه قادر به حضور آزادانه دارد و به این گونه محوطه درونی چادر مسافرتی همواره از شرایط مطلوبی برخوردار است. پنجره ها دارای توری می باشند و در زمانی که قصد ایجاد نور در داخل چادر مسافرتی را دارید و یا می خواهید تمامی این پنجره ها باز باشند این توری ها باعث می شود موجودات مختلف در فضاهای گوناگون به درون محصول وارد نشوند و افراد را دچار آسیب و اذیت نکند.


خرید

چنانچه قصد خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره گنبدی را دارید و تمایل به پرداخت هزینه مناسب را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید تا خریدی به صرفه داشته و از محصولی اورجینال بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...