چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
3,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی یکی از برترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته مفرح به همراه خانواده می باشد که در سل جاری و توسط شرکت شاتل تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای ستون هایی از جنس آلومینیوم می باشد که نشان از استحکام بالای آن دارد و از همین رو می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط نامساعد آب و هوایی استفاده نمایید .

 همچنین وزن این چادر مسافرتی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با استفاده از ساک حملی که دارد به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی

چادرهای مسافرتی اتوماتیک از بهترین نوع چادرها می باشند که بیش ترین تقاضا را در بین مصرف کنندگان دارند. این چادرها معمولا دارای سازه های بسیار قوی بوده و بیش ترین دلیل محبوبیتشان، راه اندازی ساده آن ها می باشند. چادرهای مسافرتی اتوماتیک دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که انواع آن ها را می توانید با ذکر جزئیات در سایت اینتکس تهران مشاهده نمایید. در ادامه ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی را با هم بررسی می کنیم. 


ساختار بدنه 

این چادر مسافرتی دارای طراحی بدنه بسیار زیبا و متفاوتی می باشد. کف این چادر به شکل یک شش ضلعی است. بدنه چادر شیب دار است و مساحت کف آن بیش تر از مساحت سقف می باشد. دو دیواره جلویی و پشتی چادر بزرگ تر از سایر دیواره ها است. جلوی چادر در ورودی آن قرار دارد که بسیار بزرگ می باشد که رفت و آمد به داخل چادر را تسهیل می کند. این در ورودی توسط زیپ بار و بسته می شود. این چادر مسافرتی دارای سه پنجره هم می باشد که نور چادر را به راحتی تأمین می کند. این پنجره ها و ورودی چادر دارای توری می باشد که می توانید در آب و هوای گرم آن ها را باز گذاشته، بدون اینکه نگران ورود حشرات موذی به داخل چادر باشید. این چادر دارای رنگ بسیار جذاب فیروزه ای است و در قسمت هایی از آن خطوطی به رنگ زرد را مشاهده می نمایید که جذابیت بدنه را دو چندان می کند. 


کیفیت بالای چادر مسافرتی

چادر مسافرتی ساخت شرکت بزرگ شاتل می باشد که در طراحی و تولید آن زیبایی و کیفیت هر دو لحاظ شده است. پارچه این چادر مسافرتی از بهترین نوع پارچه بوده که دوام بسیار بالایی دارد. جنس آن از نوع مرغوب برزنتی شمعی می باشد که ضخامت زیادی دارد. شما می توانید در آب و هوای سرد نیز از آن استفاده کنید زیرا بدنه چادر تا حد زیادی جلوی برودت هوا را می گیرد. به علاوه پارچه چادر در برابر ضربه و فشار نیز دوام بالایی دارد. تنها نکته در مورد نگه داری این چادر این است که اشیای نوک تیز را بر روی بدنه آن نکشید. هم چنین چادر را بر روی سطوح خشن سنگ و چوب نکشید. به علاوه بدنه چادر قابلیت اشتعال دارد و در صورت نزدیک کردن آتش شعله ور می شود. پس در نزدیکی چادر اقدام به روشن کردن آتش نکنید. با رعایت همین نکات ساده، سال ها می توانید از این چادر مسافرتی استفاده نمایید. سازه های داخلی این چادر از جنس فلز آلومینیوم است که سبک بوده و بسیار مقاوم در برابر فشار باد می باشد. سبک بودن سازه های این چادر به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را حمل نمایید. و با توجه به مقاومت بالای بدنه شما می توانید در باد و طوفان نیز اقدام بر برپایی چادر کنید. فقط کافی است آن را توسط میخ و طناب نصب به زمین محکم کنید تا از واژگون شدن چادر جلوگیری شود. 


ظرفیت و راه اندازی چادر 

این چادر مسافرتی دارای ابعادی معادل با طول 250 سانتی متر، عرض 250 سانتی متر و ارتفاع 160 سانتی متر بوده که مناسب برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته می باشد. در هنگام خواب این تعداد 4 نفر است. ظرفیت بالای این چادر آن را برای استفاده در زمان مسافرت های خانوادگی مناسب می کند. راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده می باشد و یکی از دلایل تمایل مصرف کننده به خرید چادر مسافرتی اتوماتیک همین نکته است. شما فقط کافی است چادر را از بسته بندی خارج کنید. خواهید دید که در کمتر از چند ثانیه این چادر به سادگی راه اندازی می شود. هم چنین برای جمع کردن چادر پس از استفاده می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما به سادگی آن را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید. 


ثبت سفارش چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره آبی یکی از بهترین چادرهای مسافرتی ساخت شرکت شاتل می باشد. برای خرید این چادر مسافرتی با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید. سفارش خود را در سایت اینتکس تهران ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان چادر مسافرتی را درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع
اتوماتیک
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت شاتل
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...