چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی

Bestway 68095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی مدل Family Dome6 یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد . البته باید گفت که وزن این چادر مسافرتی کمی زیاد می باشد و دلیل آن بکارگیری ستون های فایبرگلاس بزرگ و مقاوم است و به همین خاطر به درد کمپینگ هایی که نیاز به پیاده روی زیاد دارند نمی خورد . اما فضای داخلی که این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار می دهد بی راحتی می تواند برای قرارگیری شش نفر به صورت خوابیده مورد استفاده قرار بگیرد . این چادر دارای یک اتاق خواب بزرگ می باشد که به صورت خوابیده می توانید کیسه خواب های خود را درون این فضای باز کرده و راحت در کنار یکدیگر بدون کمبود فضای بخوابید . علاوه بر آن در بخش جلویی چادر یک عدد اتاق پذیرایی بزرگ واقع شده است که به ابعاد اتاق می باشد و دو درب اصلی چادر در این محفظه و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . برای تهویه هر چه بهتر فضای بزرگ داخلی این چادر مسافرتی در قسمت های مختلف سه عدد پنجره از نوع بزرگ تعبیه شده است و جیب های داخلی بر روی دیواره های چادر برای نگهداری لوازم شخصی به چشم می خورد . بدنه این محصول ساخته شده از پلی استر دو لایه مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد . این نوع پارچه کاملا ضد آب بوده و حتی با بارندگی های شدید به دلیل دو لایه بودن کف چادر ، هیچ گونه آبی به بخش داخلی نفوذ نخواهد کرد . وزن این چادر مسافرتی به همراه تجهیزات همراه 16.5 کیلو گرم اعلام شده است و با توجه به دارا بودن ساک حمل و همچنین 27 عدد گیره نصب ، شما را از خرید لوازم جانبی بی نیاز می کند . خرید چادر مسافرتی بزرگ بست وی با ارزان ترین قمیت و ضمانت اصالت را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید .

  • طول : 490  سانتی متر
  • عرض : 380 سانتی متر
  • ارتفاع : 195 سانتی متر
  • وزن محصول :  16.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای دو درب ورودی و سه پنجره بزرگ
  • دارای یک اتاق خواب بزرگ و یک اتاق پذیرایی بزرگ
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 27 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68095

چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی برند بست وی می باشد که دارای طراحی بی نظیر و شبیه به یک خانه واقعی می باشد که شما می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و با خود به مسافرت ببرید و در هر محلی که مورد نظر شماست آن را نصب کنید تا یک خانه ای هر چند کوچک ، ولی دوست داشتنی را داشته باشید و برای مدت های طولانی و حتی شب ها در آن استراحت کرده و به سفر خود باز هم ادامه دهید . شرکت بست وی برخلاف شرکت های ایرانی یک برند خارجی بوده که به طراحی چادر های مسافرتی خود اهمیت داده و سعی بر این دارد که بهترین چادر های مسافرتی را با ظاهری زیبا و به صورت اتاق دار تولید کند . شما نیز در صورت نیاز و انتخاب خود ، می توانید این چادر زیبای جادار را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری کنید . 

طول چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی که یکی از بزرگترین چادرهای مسافرتی می باشد 490 سانتی متر و عرض آن 380 سانتی متر می باشد . به همین علت است که شرکت بست وی استفاده از این چادر را برای 6 نفر مناسب دانسته است . همچنین ارتفاع چادر مسافرتی نیز زیاد است و به راحتی می توانید داخل چادر قدم زده و به اطراف بروید . چرا که به صورت دقیق ارتفاع چادر 195 سانتی متر می باشد . به واسطه ابعاد بزرگی که این چادر مسافرتی دارد ، وزن آن نیز طبعا بالا خواهد رفت ، به طوریکه وزن چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی 16.5 کیلوگرم می باشد ، به همین دلیل نیز حمل و نقل آن بیشتر با ماشین ها صورت می گیرد . بنابراین برای حمل طولانی مدت با دست مناسب نخواهد بود . 

این چادر مسافرتی در قسمت داخل به صورت تفکیک شده می باشد و اگر به تصاویر نیز توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که چادر مسافرتی دارای یک اتاق نشیمن بزرگ و همچنین یک اتاق خواب بزرگ است ، به همین منظور شما می توانید در زمان هایی که دوست دارید ، در یک فضای ازاد نشسته و از دیدن مناظر لذت ببرید ، می توانید از اتاق پذیرایی بزرگ یا نشیمن استفاده کرده و حتی با جمع کردن زیرانداز این بخش ، از صندلی های مسافرتی نیز استفاده کنید . برای استراحت کردن و خوابیدن نیز می توانید وارد اتاقی شوید که در انتهای چادر مسافرتی قرار دارد و در آن جا به راحتی استراحت کنید . 

برای تولید و ساخت چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی از بدنه پلی استر با رویه پلی اورتان استفاده شده است که هر دو جنس نام برده از پارچه های شمعی هستند که در ساخت چادر مسافرتی از آن ها استفاده زیادی می شود ، چرا که باعث آن خواهد شد تا چادر ها در برابر باران و رطوبت ها مقاوم باشد و از اجازه ورود باران را به داخل چادر ندهد . برای چادر مسافرتی بزرگ شش نفره بست وی جدید دو درب ورودی و سه پنجره بزرگ طراحی شده است که می توانید تمامی بخش های چادر را در تصاویر بهتر و دقیق تر مشاهده کنید .

یک. خانه

286 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...