چادر مسافرتی بزرگ کووآ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 580 سانتی متر
  • عرض: 475 سانتی متر
  • ارتفاع: 220 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بزرگ کووآ عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی و کمپینگ ، ارسال به تمام نقاط کش

برای انتخاب چادر مسافرتی برای انواع سفرها گزینه های بسیاری وجود دارد که شاید بتوانند شما را به هدفتان برسانند ، ولی اگر شما به دنبال محصولی بدون عیب و نقص از بهترین جنس ها و بهترین کیفیت ساخت و برندی مجرب در عرصه ساخت چادر های مسافرتی می باشید بدون شک بهترین انتخاب چادر مسافرتی بزرگ کووآ که ویژگی های متعددی دارد. مقاوم بودن در برابر کشش ، مقاوم در برابر سایش اشیا گوناگون ، ضد آب بودن ، ضد پارگی و چندیدن ویژگی دیگر از امتیازات این محصول زیبا می باشد. 

جنس بدنه چادر مسافرتی از پلی یورتان با روکش یو وی پی و تفلون و جنس پایه های آن از آلمینیوم با کیفیت بالا می باشد و نوع نصب این چادر نیز عصایی بوده و راه اندازی آن کار چندان دشواری نمی باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

چادر مسافرتی بزرگ کووآ

چادر مسافرتی بزرگ کووآ بهترین چادر مسافرتی برای استفاده در شرایط جوی نامساعد است و می تواند در چهار فصل سال مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای دوام بالا نسبت به محصولات مشابه می باشد که در صورت استفاده طولانی مدت توجه افراد را به خود جلب کرده است. از این رو می تواند بهترین کارایی را در سطوح مختلف داشته باشد. چادر مسافرتی خاص دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد اما مورد توجه ترین و زیبا ترین ومحصولی که در تولید شرکت بزرگ کووآ قرار گرفته است یکی از پر فروش ترین آن ها به حساب می آید و عده زیادی از علاقه مندان می توانند از این محصول خاص استفاده به عمل آورند. از سوی دیگر چادر مسافرتی و وجود آن در سفر های دست جمعی بسیار مناسب و ضروری است از این رو در طول عمر بالا قادر به استفاده می باشد. چادر مسافرتی بزرگ دارای ابعاد مناسبی بوده است که می تواند عده زیادی از علاقه مندان به سفر و گردشگری را در داخل خود جای دهد و به بیش ترین میزان برای اقامت افراد آماده باشد. از این رو یکی از ضخیم ترین بدنه ها و مواد اولیه مرغوب را به خود اختصاص می دهد و می تواند برای تمامی سفر ها استفاده شود. استفاده مداوم از چادر مسافرتی در کیفیت و طول عمر آن نقش مناسبی دارد از این رو این محصول به عنوان یکی از با دوام ترین محصولات انتخاب و معرفی می شود. در صورت تمایل به داشتن این محصول با ما همراه باشید.


طراحی مطلوب چادر مسافرتی

یکی از دلایلی که این محصول خاص برای استفاده افراد انتخاب و خریداری می شود طراحی آن است که به روش خاصی بوده است و دارای مرغوبیت در بدنه بوده است. طراحی به گونه ای تنظیم شده است که می تواند سبب راحتی و آسایش افراد شود و تجربه سفر آن ها را به بهترین شکل رقم بزند. از این رو ابعاد و اندازه و کیفیت مواد اولیه نقش موثری در انتخاب محصول به عنوان وسیله ای ضروری برای سفر دارد. این محصول خاص رویه ای ضخیم دارد و از سازه های خمیده تشکیل شده است. همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این چادر مسافرتی در بخش میانی سازه های خمیده تر با قوص بیش تری دارد و می تواند ارتفاع مطلوبی در بخش سقف برای افراد داشته باشد. به همین خاطر افراد بلند قد به آسانی می توانند در داخل چادر مسافرتی راحت و آسان به صورت ایستاده نیز حضور داشته باشند. از این رو می توان بیان کرد که طراحی محصول خلاقانه می باشد و در نهایت استاندارد های لازم برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی با نوع بدنه و مواد اولیه در ساخت آن باید اطلاعات دیگری کسب نمود که در بند بعدی به آن اشاره شده است.


نوع بدنه و بخش های دیگر

برای داشتن و عمر و دوام بالا باید دارای بدنه ای با جنس مقاوم بود و  همچنین مقاومت و مرغوبیت در کیفیت مواد اولیه را شامل شد. از این رو باید به برخی بدنه ها اشاره کرد که در زمان استفاده در آب و هوای مختلف می توانند به بهترین شکل از وجود آن بهره مند شوند و شرایط مختلف را تجربه نمایند. این محصول دارای بدنه ای با جنس پلی یورتان است که دارای دوام و طول عمر بالا بوده است و همچنین بر روی خود درب و پنجره ای شیک و  زیبا دارد. از این رو طراحی بی نظیری شامل حال این چادر مسافرتی شده است. بدنه محصول با توجه به اسکلت محکمی که آن را احاطه کرده است با ایستادگی بالا بر روی سطوح قرار گرفته است. به همین خاطر بدنه و به طور کلی چادر مسافرتی از طراحی بی نظیر و حرفه ای تشکیل شده است.


برخی مزیت های محصول

این چادر مسافرتی قابلیت ضد آب بودن دارد بنابراین در محیط های مرطوب و آبی استفاده می شود. می توان به راحتی این محصول را در ساحل نصب کرد و برای استراحت افراد آماده نمود. همچنین این محصول دارای بدنه ای است که بر روی آن هواکش به کار رفته است. هواکش برای استفاده مداوم از محصول مفید است و بودن آن ضرورت دارد. از این رو باید در فصول گرم سال از چادر مسافرتی استفاده کرد که دارای هواکش است.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی بزرگ کووآ همین حالا به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

نوع
عصایی
طول
580 سانتی متر
عرض
475 سانتی متر
ارتفاع
220 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی یورتان (PU)
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
هواکش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کووآ
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...