چادر مسافرتی توری دار 8 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 260 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 290 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از محصولات برند هلال چادر مسافرتی توری 8 نفره است که نظر خریدارن توانسته با توجه به ویزگی هایی که دارد جلب کند ، این چادر در نوع عصایی تولید شده ولی راه اندازی آن کار سختی نمی باشد. در معرفی محصولات دیگر هم گفته شد که محصولات هلال حتی با کیفیت مناسبی هم که دارند از قیمت خوبی برخوردار اند و هر خریداری می تواند با بودجه کمتر صاحب یک چادر مسافرتی با کیفیت مطلوب شود. این چادر توری نیز از ین قائله مستثنا نیست و قسمت بسیار مناسبی دارد. ظرفیت این چادر 8 نفر می باشد و ابعاد آن مناسب است ، طراحی این چادر به شکل مربع بوده و طول و عرض محصول 260 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن 290 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این چادر با توجه به نامی که دارد از پارچه توری بوده علاوه براین که از روکش شمعی مجزا نیز بهره می برد و جنس پایه های محصول نیز از آلمینیوم می باشد.

چادر مسافرتی توری دار 8 نفره

چادر های مسافرتی برای استفاده خانواده ها همواره از فروش بالا و محبوبیت زیادی برخوردار هستند. چادر های مسافرتی با ظرفیت های استاندارد و مناسب برای خانواده ها و گروه ها تنوع بالایی دارند و با وجود این تنوع بالا، شما به راحتی می توانید نسبت به تهیه چادر مسافرتی متناسب با نیاز خود اقدام کنید. یکی از این محصولات چادر مسافرتی توری دار 8 نفره است که دارای ابعادی مناسب بوده و وزن کمی دارد و به راحتی راه اندازی می شود. تمامی این ویژگی ها در کنار طراحی استاندارد و کیفیت بالا موجب شده است تا این محصول به یکی از پرطرفدار ترین نمونه های چادر مسافرتی تبدیل شود. شما برای تهیه چادر مسافرتی مورد نیاز خود باید در خصوص هر محصول، اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید به انتخاب دست بزنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا تمامی خصوصیات چادر مسافرتی توری دار 8 نفره را بررسی کرده و به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

راه اندازی آسان

این محصول در گروه چادر های مسافرتی با سازه های عصایی قرار می گیرد. از ویژگی های این محصول می توان به امکان راه اندازی آسان آن اشاره کرد. این چادر مسافرتی به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و برای راه اندازی نیازی به سر هم بندی اسکلت و صرف وقت زیاد ندارد. به همین جهت مورد محبوبیت افراد زیادی قرار گرفته است. سازه های عصایی در داخل بدنه چادر مسافرتی تعبیه شده اند و متصل به بدنه می باشند. برای راه اندازی این محصول نیاز است تا ابتدا فضایی هموار و مسطح را انتخاب کنید. دقت نمایید تا فضا عاری از سنگ ریزه های تیز و تکه های چوب تیز باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کنید و با باز کردن بدنه، چادر مسافرتی آماده استفاده خواهد شد. توصیه می کنیم پس از راه اندازی این محصول از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید تا بدنه چادر مسافرتی در اثر برخورد با اشیای تیز و درخت و ... دچار آسیب نشود. هم چنین در صورت نیاز به جابه جایی لازم است تا این محصول را به طور کامل از سطح زمین بلند کنید تا بدنه با اشیای تیز برخورد نکند. پس از استفاده نیز این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه جمع شده و می توانید آن را در ساک حمل قرار دهید. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی یک ساک حمل برای جابه جایی آن در نظر گرفته شده است که پس از جمع کردن چادر مسافرتی در حجم کوچک، این محصول در ساک حمل قرار می گیرد. 

قابلیت استفاده در آب و هوای متنوع

این محصول در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است و می توانید به راحتی از آن در هر فضایی استفاده نمایید. بدنه این چادر مسافرتی از بهترین نوع پلی استر می باشد که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد. شکل ظاهری این محصول گنبدی شکل است و دارای دیواره هایی به صورت شیبدار می باشد. به این ترتیب با وجود مقاومت بدنه و نوع دیواره ها، آب بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و به پایین می ریزد و از نفوذ آب به داخل محصول جلوگیری خواهد شد. شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در فضاهای مرطوب و بارانی استفاده نمایید. بدنه این محصول استحکام زیادی در برابر اشعه های آفتاب دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد. به همین جهت این چادر مسافرتی را می توانید در شرایط اب و هوایی گرم و کویری نیز استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول برخورداری از ضخامت بالا است که موجب می شود در صورت برودت هوا و سرمای زیاد، بدنه مانع از خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی و ورود هوای سرد به داخل محصول شود. در نتیجه این چادر مسافرتی برای استفاده در هوای بسیار سرد نیز مناسب است. بدنه این محصول به صورت دولایه بوده که لایه زیرین به صورت توری است. به این ترتیب در آب و هوای گرم، شما به راحتی می توانید لایه رویی را جدا کرده و از قسمت توری استفاده نمایید تا یک پشه بند بزرگ و مقاوم داشته باشید. درب ورودی این چادر مسافرتی ارتفاعی متناسب با چادر مسافرتی دارد که رفت و آمد به داخل آن بسیار راحت است و شما می توانید به خوبی از این محصول استفاده نمایید. درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود. در اطراف این چادر مسافرتی نیز سه پنجره قرار دارد که در صورت نیاز به تهویه می توانید این پنجره ها را باز بگذارید. در چهار طرف این چادر مسافرتی گیره هایی برای اتصال به زمین تعبیه شده است که در صورت استفاده در آب و هوای طوفانی و وزش باد شدید، می توانید این محصول را به راحتی توسط میخ و طناب نصب به سطح زمین متصل کنید تا از واژگون شدن چادر مسافرتی جلوگیری شود. 


ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی 

این محصول ظاهری گنبدی شکل و چهار وجهی دارد و کفی آن به صورت مربعی است. این محصول دارای طول و عرض 260 سانتی متر می باشد که فضایی کافی برای استفاده 4 نفر بزرگسال به صورت دراز کش را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب چهار نفر بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی دراز کشیده و بخوابند. هم چنین در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، ظرفیت این چادر مسافرتی تا 8 نفر نیز متغیر است. این چادر مسافرتی دارای ارتفاعی برابر با 290 سانتی متر است که به راحتی می توانید در داخل آن نشسته و برخیزید و حرکت کنید. رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی بسیار ساده بوده و فضای کافی را برای راه رفتن در داخل محصول در اختیار شما قرار خواهد داد. این چادر مسافرتی برای استفاده خانواده ها و هم چنین افراد علاقه مند به تفریحات گروهی بسیار مناسب است و با دارا بودن طول عمر زیاد، می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید.

نوع
عصایی
طول
260 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
290 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه توری (روکش شمعی مجزا)
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...