چادر مسافرتی جدید فنری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی جدید فنری از سری محصولات جدید فروشگاه اینتکس تهران می باشد که قیمت بسیار کمی دارد و برای خریداران صرفه اقصادی بالایی دارد ، کیفیت این محصول بسیار مناسب بوده و طراحی آن اتوماتیک می باشد. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی و جنس پایه های آن از آلمینیوم می باشد که مقاوم بالایی دارد. این چادر ضد آب بوده و خریدار می تواند به راحتی از آن در فضاهای باز و زمان بارش استفاده کند. این چادر بصورت مربعی بوده و دارای طول و عرض 250 سانتی متری می باشد ، ارتفاع این چادر نیز 180 سانتی متر می باشد.

چادر مسافرتی جدید فنری

چادر های مسافرتی یک محصول مناسب و کاربردی و یک اقامتگاه پرتابل در طبیعت بوده که ابعادی متفاوت و طراحی بدنه هایی مختلف دارند. این گروه از محصولات سفری در وزن و سایز های مختلفی تولید شده که چادر مسافرتی جدید فنری یکی از انواع پرفروش در این بین به شمار می رود. این چادر مسافرتی فنری هشت نفره برای استفاده خانواده و یا سفر های دوستانه طراحی شده و مناسب استفاده در شرایط اب و هوایی داخل ایران می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی جدید فنری | اینتکس


طراحی بدنه چادر مسافرتی

در بخش نخست قصد داریم به عرفی نکات مهم در زمینه طراحی ظاهری چادر مسافرتی جدید فنری بپردازیم. این چادر مسافرتی در مدل کله قندی تولید شده است. در نوع طراحی بدنه چادر مسافرتی شما شاهد یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل بوده که حداکثر فضای مورد نیاز برای اقامت را در اختیار شما قرار می دهد. در هر ضلع این مربع یک دیواره مثلث شکل تعبیه شده که اضلاع آن از یک انحنای ساده برخوردار هستند. این دیواره ها دارای یک شیب ملایم بوده زیرا به یک سقف کوچک متصل می شوند. این نوع طراحی بدنه که مدل کله قندی چادر مسافرتی نامیده شده موجب شده تا از تجمع اب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطرات اب به راحتی به سمت زمین سرازیر گردند. از طرف دیگر این نوع شیب دیواره از شدت قدرت باد در زمان وزش و همچنین میزان انرژی تابشی و گرمایی نور خورشید خواهد کاست.

بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی تعداد سه عدد پنجره تعبیه شده که تمامی این نقاط دارای پشه بند توری هستند. این پنچره موجب شده تا شما در فضای داخلی از نور کافی و هوای مطبوع با امکان گردش ازادانه هوا لذت ببرید. یک عدد درب بزرگ با ارتفاع بالا نیز برای رفت و آمد آسان شما در ابتدای این چادر مسافرتی قرار داده شده است. این درب ورودی برای جلوگیری از ورود آب باران در زمان بارش و همچنین ورود گرد و خاک در زمان وزن باد به فضای داخلی چادر مسافرتی دارای یک ارتفاع نسبی از سطح زمین می باشد. این چادر مسافرتی فنری تولید ایران بوده و به دلیل دسترسی اسان به تولید کننده شما می توانید رنگبندی بدنه آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

نکته مهم بعدی که به تفسیر آن خواهیم پرداخت مربوط به بخش ابعاد چادر مسافرتی جدید فنری می باشد. زیرا این میزان ابعاد فضای داخلی بوده که گنجایش و ظرفیت چادر مسافرتی و میزان راحتی شما را در زمان استفاده معین خواهد کرد. این چادر مسافرتی مربع شکل دارای طول و عرضی یکسان و برابر با 250 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول از قسمت کف تا بالاترین سطح سقف آن بالغ بر 180 سانتی متر بوده تا افراد حتی با قد بلند نیز بتوانند رفت و آمد اسانی به داخل چادر مسافرتی داشته باشند. این میزان فضای داخلی در زمان نشستن و اقامت های کوتاه مدت برای استفاده 8 نفر بزرگسال مناسب بوده و در زمان خوابیدن و اقامت های طولانی برای 4 الی 5 نفر بزرگسال مناسب خواهد بود. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


راه اندازی چادر مسافرتی

برای استفاده از چادر مسافرتی جدید فنری ابتدا یک محیط مسطح و عاری از هرگونه جسم نوک تیز نظیر سنگ ریز بیابید. سپس محصول را از ساک حمل خود خارج کرده و در این فضای قرار دهید. خواهید دید که با توجه به نوع سازه های فنری این چادر مسافرتی و اتصال کامل این سازه ها به بدنه اصلی ، محصول بدون دخالت برای استفاده شما آماده خواهد بود. جمع آوری محصول نیز ساده بوده و تنها نیاز داشته دو دیواره مجاور آن را به یکدیگر نزدیک کرده و در نهایت سازه ها را به آرامی خم کنید.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی جدید فنری را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید تا این چادر مسافرتی ایرانی را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...