چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 270 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
17,045,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره در سفر های مهم که ماهیت تفریحی ندارند و بصورت حرفه ای انجام می شود نیاز به تجهیزات مقاوم و حرفه ای می باشد که سفری ایمن و بی خطر داشته باشیم. شرکت کلمن انواع محصولات تفریحی را با بهترین کیفیت تولید می کند ، چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره نیز از محصولات کلمن می باشد که ساخت کشور امریکا می باشد و بسیار با کیفیت و فوق العاده است. این چادر حرفه در نوع اتوماتیک تولید شده و ابعاد خوبی هم برای استفاده 8 نفر دارد ، طول این چادر حرفه ای 310 ساتی متر ، عرض چادر 270 سانتی متر و ارتفاع آن 200 سانتی متر می باشد. این چادر در نوع خود و بین چادر های مسافرتی از مقاوم ترین و بهترین چادر های مسافرتی 8 نفره موجو در بازار می باشد . برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن

چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن یکی دیگر از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی چهار فصل و سایز بزرگ بوده که کیفیت بالا را در کنار قیمتی مناسب دارا می باشد. این چادر مسافرتی از سازهایی اتوماتیک تشکیل شده که در زمانی کوتاه راه اندازی شده و استحکام فوق العاده بالایی دارند. این سازه ها موجب شده تا از محصول در زمان وزش باد شدید و بارش برف و باران یک پناهگاه امن برای استفاده شما باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید می توانید تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن یک نمونه از چادر های مسافرتی مستطیل شکل بوده که بر روی بدنه خود مجهز به تعداد سه عدد پنجره استاندارد می باشد. با استفاده از این پنجره شما می توانید در بخش داخلی محصول از نور کافی لذت برده و به دلیل امکان گردش ازدانه هوا یک دمای مطبوع را دریافت کنید. در قسمت میانی این محصول نیز یک درب بزرگ برای تردد ساده شما قرار داده شده که ارتفاع نسبتا بلندی دارد. دیواره های این محصول و همچنین بخش سقف آن از یک شیب ملایم برخوردار بوده به همین دلیل در زمان بارش برف و باران قطرات اب در این قسمت تجمعی نداشته و به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. این محصول مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی و نگهداری از ان را ساده تر می کند. همچنین در داخل این ساک حمل میخ و طناب نصب قرار داده شده تا بتوانید با استفاده از آن ها موقعیت محصول را بر روی سطح زمین بعد از راه اندازی ثابت باقی نگه دارید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی از مواردی که یناز بوده در زمان خرید چادر مسافرتی به آن توجه شود بدون شک مربوط به ابعاد بدنه محصول بوده که میزان فضای داخلی برای استفاده را مشخص کرده و راحتی شما را فراهم خواهد کرد. چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن یک نمونه از چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده که بدنه ای مستطیل شکل دارد. طول بدنه این چادر مسافرتی 310 سانتی متر و عرض آن برابر با 210 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز بالغ بر 200 سانتی متر بوده تا تمامی افراد حتی با قد بلند نیز بتوانند در بخش داخلی به راحتی تردد  کنند. این میزان ابعاد بدنه فضایی ایجاد کرده که برای استفاده در زمان اقامت های کوتاه مدت و نشستن برای 8 بزرگسال مناسب بوده اما برای اقامت های طولانی مدت و برای زمان درازکشیدن تنها 4 الی 5 نفر بزرگسال را می تواند در خود جای دهد. توجه داشته باشید این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز صورت گیرد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 7 کیلوگرم بوده و در زمان کوهنوردی و سفر شما می توانید به راحتی آن را در داخل ساک حمل خود قرار داده و به همراه ببرید.


روش های نگهداری از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن یک محصول باکیفیت بوده که برای استفاده در چهار فصل سال طراحی شده و کیفیت بدنه آن تحت تاثیر تغییرات شرایط آب و هوایی قرار نخواهد گرفت. برای حفظ این دوام بالا نیاز بوده تا برخی نکات ساده را رعایت کرده تا چادر مسافرتی شما برای سال های طولانی امکان استفاده داشته باشد. بدنه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب و مقاوم بوده زیرا از نوع پارچه شمعی برزنتی تولید شده است. این پارچه علاوه بر دوام بالا خاصیت قابل اشتعال بودن نیز داشته به همین دلیل بوده که توصیه می کنیم این محصول را از حرارت بالا و آتش همواره دور نگه دارید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به این بدنه بپرهیزید. سازه های مقاوم این محصول نیز از نوع فایبرگلاس بوده که استحکام مناسبی داشته اما لازم بوده هرگز وزن و ضریه سنگین این بخش از محصول وارد نشود. کف چادر مسافرتی نیز از نوع دولایه و پلی استر تولید شده تا یک مانع در مقابل ورود آب و رطوبت به بخش داخلی محصول باشد. برای حفظ دوام بالای این بخش لازم بوده تا چادر مسافرتی خود را در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز راه اندازی کرده و همچنین بعد از راه اندازی در صورت نیاز به جا به جایی موقعیت محصول از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کرده و حتما چادر مسافرتی را به طور کامل بلند کنید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی حرفه ای هشت نفره کلمن می توانید به نمایندگی اینتکس که مرکز پخش چادر مسافرتی حرفه ای در ایران بوده مراجعه کرده تا از طریق این مرکز معتبر بتوانید چادر مسافرتی مورد نیاز خود را کاملا اصل و اورجینال و با پرداخت کمترین هزینه با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
310 سانتی متر
عرض
270 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 4 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 8 نفره
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...