چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 490 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
10,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی ، ارسال به تمام نقاط ایران

یکی دیگر از چادر های مهمی که می توان استفاده های مختلفی از آن نمود چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده می باشد ، حتی می توان از سایبان این محصول برای پارک خودرو شخصی خانواده استفاده کرد چرا که ابعاد بسیار مناسبی دارد ، طول این چادر 490 سانتی متر ، عرض چادر 280 سانتی متر و ارتفاع آن 200 سانتی متر می باشد. این چادر ظرفیت 4 نفر را دارد که حتی ظرفیت درازکش این محصول نیز 4 نفر می باشد. از این چادر می توان در انواع سفرها استفاده نمود چرا که از مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشار ها را دارد. وزن مناسب 11.6کیلوگرم که باعث جابجایی راحت این محصول می شود ، دارا بودن دو سایه بان بزرگ ، دارا بودن دو تاق بزرگ ، دارا بودن پشه بند و کیسه اشیا و قابلیت اتصال به خودرو از  سایر ویژگی های این چادر مسافرتی بزرگ بست وی می باشد. این چادر را می توان برای گردش های خانوادگی استفاده کرد و مناسب خانواده های بزرگ می باشد چرا که ظرفیت بالا و ابعاد مناسبی دارد. جنس بخش های مختلف این چادر نیز بسیار مقاوم می باشد و در برابر انواع فشار ها مقاومت خوبیی از خود نشان می دهد. این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده

یکی از پرطرفدار ترین ابعاد چادر مسافرتی، چادر های مسافرتی 4 نفره است که افراد زیادی علاقه مند به خرید آن هستند. چادر های مسافرتی 4 نفره برای استفاده خانواده ها مناسب بوده و هم چنین برای افرادی که علاقه زیادی به مسافرت ها و کمپینگ های گروهی دارند ایده آل است. چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده یکی از نمونه های چادر مسافرتی موجود در سایت اینتکس تهران می باشد که با برخورداری از کیفیت بالا و طراحی خاص و ویژه، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده می پردازیم.

طراحی ظاهری جالب و خاص 

این محصول ظاهری جذاب و اسپرت دارد و به صورت خاصی طراحی شده است. سازه های این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره طراحی شده و پشت سر هم قرار گرفته اند. این محصول دارای دو درب ورودی می باشد که یکی در کنار وجه های چادر مسافرتی قرار گرفته است و دیگری در جلوی چادر مسافرتی قرار دارد. درب ورودی که بر روی وجه این محصول قرار دارد به صورت مستطیلی بوده و توسط زیپ باز و بسته می شود. این درب ورودی ارتفاعی متناسب با ارتفاع چادر مسافرتی داشته و رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی از این درب ورودی بسیار راحت است. درب دیگر نیز در قسمت جلویی چادر مسافرتی قرار گرفته است. این قسمت توسط زیپ از قسمت میانی به طور کامل باز می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. در واقع این درب ورودی تمامی قسمت جلویی چادر مسافرتی را شامل می شود و امکان استفاده آسان و رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی را برای شما فراهم می کند. این محصول قسمت جلویی این چادر مسافرتی دارای یک سایبان متصل نیز است که توسط پایه هایی بر روی زمین قرار می گیرد. به این ترتیب در صورت گرمای هوا و نیاز به سایبان می توانید این قسمت را برپا کنید و در زیر آن از اشعه های آفتاب در امان بمانید. 


در صورت استفاده از چادر مسافرتی در آب و هوای گرم، با باز گذاشتن دو درب محصول هوا به خوبی در داخل چادر مسافرتی در جریان خواهد بود و تهویه هوای داخل چادر مسافرتی انجام خواهد شد. این چادر مسافرتی دارای طول 490 سانتی متر وعرض 280 سانتی متر است که فضایی کاملا مناسب و استاندارد برای استفاده 4 تا 5 نفر بزرگسال به صورت دراز کش را برای شما فراهم می کند. افراد به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی خوابیده و استراحت کنند. در صورت استفاده از این محصول برای نشستن نیز این ظرفیت تا 8 نفر نیز متغیر می باشد. ظرفیت بالا در کنار طراحی کاربردی از ویژگی های بارز این چادر مسافرتی محسوب می شود. یکی دیگر از ویژگی های این چادر مسافرتی که موجب شده است تا محصول تفاوت زیادی با چادر های مسافرتی دیگر داشته باشد، ارتفاع بلند آن است. این چادر مسافرتی دارای ارتفاع 200 سانتی متری می باشد که شما می توانید به راحتی در داخل آن حرکت کرده و جابه جا شوید. راه رفتن و نشستن در داخل این چادر مسافرتی بسیار آسان است و شما برای جابه جایی در داخل این محصول اذیت نخواهید شد. 

راه اندازی آسان

این محصول به سادگی و در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی شده و شما می توانید از آن استفاده نمایید. از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی برخورداری از سازه هایی عصایی است که شرایط راه اندازی را بسیار آسان می کند. سازه های عصایی در زمان راه اندازی نیازی به سر هم بندی نداشته و متصل به بدنه اصلی هستند. به همین دلیل زمانی بسیار کوتاه صرف خواهید کرد تا این محصول آماده استفاده شود. پیش از راه اندازی نیاز است تا ابتدا فضایی مناسب را برای راه اندازی این چادر مسافرتی انتخاب نمایید. فضای مورد نیاز شما باید هموار باشد و عاری از اشیای تیز بوده و دقت کنید که سنگ ریزه و تکه های چوب تیز بر روی زمین نباشد. سپس چادر مسافرتی را از بسته بندی خارج کرده و با کشیدن بدنه چادر مسافرتی به طرفین و باز کردن بدنه، محصول آماده استفاده خواهد بود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه توصیه می شود تا از کشیدن بدنه چادر مسافرتی بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری کنید زیرا ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و آسیب ببیند. در صورت نیاز به جابه جایی بهتر است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. پس از استفاده نیز این محصول به راحتی جمع شده و تا می شود. برای جمع کردن این محصول نیازی به جدا کردن سازه های چادر مسافرتی ندارید و می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را جمع کنید. برای حمل و انتقال این محصول می توانید از ساک حمل که به همراه این چادر مسافرتی موجود است استفاده کنید. پس از جمع کردن این محصول آن را در ساک حمل قرار دهید تا در زمان انتقال آن به بدنه آسیبی وارد نشود. به این ترتیب در زمان جابه جای محصول در صورت برخورد چادر مسافرتی با اشیای دیگر، به بدنه آسیبی وارد نخواهد شد. راه اندازی و جمع کردن این چادر مسافرتی بسیار ساده و راحت است و زمان بسیار کمی صرف راه اندازی و جمع کردن آن خواهد شد. 

کیفیت سازه ها 

این محصول از سازه هایی عصایی برخوردار است که از بهترین نوع فایبر گلاس تهیه شده اند. این جنس دارای انعطاف مناسبی است و در برابر شکستگی مقاوم می باشد. این پایه ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و با قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب و بارانی دچار زنگ زدگی و آسیب نخواهند شد. این پایه ها مقاوم بوده و وزن کمی دارند. به همین دلیل وزن چادر مسافرتی در مجموع کم بوده و می توانید به راحتی این محصول را حمل و جابه جا کنید.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی حرفه ای 4 نفره خانواده با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران نیز تماس بگیرید.

نوع
عصایی
طول
490 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 11.6 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای دو سایه بان بزرگ
دارای دو اتاق بزرگ
دارای پشه بند و کیسه اشیا
قابلیت اتصال به خودرو
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...