چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
18,235,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن با کیفیت ساخت بسیار بالا با ابعاد بزرگ با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران

چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن از سری چادر های مسافرتی مقاوم و خوشرنگ شرکت کلمن است که در ابعاد بزرگی طراحی و تولید شده است ، ابعاد بزرگ این محصول که در جدول زیر آورده شده می تواند فضای ایده آلی را برای 6 نفر بالغ به صورت نشسته و در حدود 3 الی 4 نفر به صورت دراز کش در درون خود جای دهد ، فضای چادر به قدری بزرگ و خوب است که این افراد می توانند حتی از کیسه های خواب استفاده کنند . سازه این محصول به صورت اتوماتیک بوده و راه اندازی آن به نسبت ساده و سریع است ، سازه های اتوماتیک از قوی ترین و محکم ترین سازه های چادر مسافرتی می باشد که به نسبت طراحی که دارد می تواند به خوبی در برابر باد ها و شرایط بد جوی استحکام کافی را داشته باشد .

 پایه ها یا همان فریم این محصول از جنس آلومینیوم می باشد ، آلومینیوم به دلیل وزن سبک و استحکام و دوام بالایی که دارد یکی از مناسب ترین اجناس برای تولید سازه چادر مسافرتی در هر نوعی به حساب می آید . جنس بدنه این محصول نیز پارچه شمعی برزنتی استفاده شده است ، پارچه های شمعی از جمله پارچه های آبگریز یا همان ضد آب می باشد که در نازک ترین لایه نیز می تواند به خوبی در برابر نفوذ آب مقاومت کند . این محصول دو پوش است یعنی دارای یک پوشش دومی می باشد که در صورت نیاز می توانید با کشیدن آن بر روی سقف چادر مسافرتی ، چادر را محکم تر کنید . اگر به دنبال یک چادر مسافرتی ایده آل با ابعاد متوسط و مناسب برای خانواده هستید می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن

چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن از جمله چادر های بزرگ و حرفه ای می باشد که ابعاد بزرگی دارد و برای راحت بودن افراد در زمان مسافرت به کار می رود. این محصول دارای ابعاد مربعی شکل است که بتواند فضایی مفید در داخل بدنه ایجاد سازد و بتواند با دوام بالا بهترین اقامتگاه را برای افرادی که به سفر می روند ایجاد سازد. از این رو خرید این محصول لازم و ضروری بوده و اقامت راحت افراد در زمان سفر به مناطق مختلف را رقم می زند. از این رو باید به این نکته توجه شود که علاقه مندانی که تمایل به سفر های طولانی مدت دارند اما به دلیل افزایش هزینه های اقامت از رفتن خودداری می کنند می توانند این چادر مسافرتی را خریداری کرده و از مزیت داشتن آن بهره مند شوند. این محصول سرپناهی ایمن و راحت برای علاقه مندان ایجاد می سازد تا بتوانند در هر شرایطی از چادر مسافرتی بهره مند شوند و بتوانند تجربه ای خاص را در داخل چادر مسافرتی داشته باشند. از این رو افراد را به خرید این محصول تشویق می کنیم تا بتوانند به صورت دائمی به سفر های دلخواه خود بروند و از شرایط مناسب و استانداردی بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات در زمینه خرید چادر مسافرتی به مطالب زیر مراجعه کنید.

طراحی بدنه

چادر مسافرتی مد نظر با ابعاد 290 سانتی متر در طول و 230 سانتی متر در عرض قادر به داشتن فضایی بزرگ برای استفاده 6 نفر از افرادی می باشد که تمایل به اقامت در داخل محصول را دارند و می توانند در این بخش از محصول به راحتی استراحت کنند. همچنین این محصول خاص با چنین بدنه ای ارتفاع بلندی دارد و با ارتفاع 190 سانتی متری می تواند جزو بلند ترین چادر های مسافرتی باشد که برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی مستطیلی شکل محصول به افراد امکان اقامت طولانی مدت را می دهد چرا که در این شکل هندسی فضای مناسبی ایجاد شده است و به راحت بودن افراد کمک می کند. در نتیجه آن ها می توانند هم به حالت نشسته و هم به حالت دراز کش از محصول بهره مند شوند و بهترین شرایط را داشته باشند. از این رو طراحی بدنه با استفاده از تمامی آیتم های استاندارد رخ داده است و می تواند شرایط ویژه ای را ایجاد سازد. از سوی دیگر طراحی این محصول ایمن نیز می باشد و با این وجود برای به کار گیری در فضاهای زیاد مناسب بوده است. از این رو مطالب بیش تری در خصوص ایمنی بدنه در ادامه آمده است.

ایمنی چادر مسافرتی

از آن جایی که این محصول سبب ایجاد اقامتگاه برای افراد می شود و ممکن است برای طولانی مدت برای آن ها به کار گرفته شود باید دارای ایمنی لازم باشد تا در صورت حضور در شب و خوابیدن افراد در داخل آن موقعیت خوبی از نظر ایمنی برای آن ها فراهم باشد و دچار مشکل نشوند. از این رو ابتدا بدنه را با بهترین مواد اولیه ساخته اند همچنین در ساخت این محصول تمامی آیتم های استاندارد و راحتی به کار رفته است. بهترین مواد اولیه در واقع شامل دیواره ها شده است که از جنس پارچه شمعی می باشد. این پارچه هم دارای ضخامت زیاد بوده است و هم می تواند با این ضخامت برای طولانی مدت سبب ایجاد عایق دربرابر آب و رطوبت باشد. در نتیجه به راحتی نیز وازگون نمی شود و استحکام بی نظیری برای این محصول دارد.

سقف دو پوش

چادر مسافرتی دارای یک رویه مجزا در بخش سقف است که می تواند محصول را به عنوان محصولی دو پوش طراحی کند. از این رو دارای مناسب ترین طراحی در زمانی است که افراد تمایل دارند از آن در مناطق بارانی و سردسیر استفاده کنند و بهترین شرایط را نیز تجربه نمایند. در نتیجه با این پوشش مجزا می توان از محصول در زمان بارش باران های شدید نیز استفاده کرد.

خرید

چادر مسافرتی خانوادگی 6 نفره کلمن محصولی مناسب برای سفر اعضای خانواده می باشد و ظرفیت زیادی دارد. این محصول با ویژگی های گفته شده در فروشگاه اینتکس تهران آماده خرید می باشد.

نوع
اتوماتیک
طول
290 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 3 الی 4 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...