چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 205 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2 که یی از برترین چادرهای مسافرتی می باشد با برترین کیفیت و قیمت در ایران

چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2 یکی از محبوب ترین چادرهای مسافرتی برای طرفداران کمپینگ و کوهنوردی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن علاوه بر کیفیت و مقاومت فوق العاده ای که دارد ضد آب بودن آن می باشد که از همین رو این محصول را به بهترین گزینه برای استفاده در محیط های بارانی و برفی تبدیل کرده است .

همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . علاوه بر آن سبک بودن این چادر مسافرتی یکی از مزیت های این محصول به  شمار می آید زیرا به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد ؛ وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد 2 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2 در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2

چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2 بهترین و مناسب ترین محصول برای استفاده در مناطق کوهستانی و جنگل ها می باشد و با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند در ساحل نیز کاربرد داشته باشد. چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که ظرفیت دو نفره دارد و در کنار این ظرفیت کم فضایی راحت را برای افراد استفاده کننده مهیا می سازد. با توجه به وجود بدنه مقاوم با طول عمر بالا می توان محصول را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. به این صورت که در استفاده مداوم دچار خرابی و صدمه نمی شود و می تواند بهترین مورد برای مسافرت های چند روزه باشد. در حاشیه دریا و ساحل می توان این محصول را به جهت استراحت و ایجاد سرپناه راه اندازی نمود و در جنگل و مناطق کوهستانی آن را برای اقامت در طول روز و در شب در نظر داشت. به همین جهت است که می توان این محصول را محصولی مناسب تمامی فضاها دانست که برای آن ها سازگاری نیز دارد. برای خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


بدنه مقاوم در برابر سرما و گرما

یکی از ویژگی هایی که این محصول را برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب کرده است بدنه آن می باشد که که دارای جنس پلی استر است. این محصول کاملا ضد آب می باشد و با توجه به رنگ بدنه ای که دارد بسیار مناسب جهت استفاده در کوهستان ها است. با این محصول می توان در محل قرار گرفت و جلب توجه نیز ننمود. از این چادر مسافرتی به جهت استفاده در کمپ ها نیز به کار می برند تا با استفاده از رنگی که دارد فعالیت های مخفیانه را تحت پوشش قرار دهد. این چادر مسافرتی بدنه ای عایق دارد به طوری که در برابر سرما نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در این صورت می توان گفت که برای استفاده از آن در مناطق سردسیر دیگر مشکلی ایجاد نمی شود و با خیال راحت می توان این کار را انجام داد. چادر مسافرتی دارای قابلیت ضد آفتاب سوختگی می باشد به همین جهت است که در طول عمر بالا در زیر اشعه آفتاب در امان می باشد و دچار آسیب نمی شود. همچنین این محصول در طول زمان استفاده در آفتاب دچار تغییر رنگ نخواهد شد و به صورت ثابت باقی می ماند. 


محلی برای تهویه هوا

یکی از بخش هایی که در این محصول ایجاد شده است و سبب می شود تا در داخل محصول حس خوشایندی ایجاد شود و افراد در هوای مطلوبی به استراحت بپردازند پنجره و درب ورودی است که سبب تهویه هوا می شود. این بخش کمک می کند تا به درستی بتوان از فضا لذت برد و در زمان مسافرت آرامش و راحتی نصیب افراد شود. از این طریق دائم هوا در داخل محصول در حال گردش خواهد بود تا تهویه هوا صورت گیرد و شرایط دلخواه آن ها ایجاد شود. به همین دلیل است که می توان گفت محلی مناسب برای استفاده از محصول در هوای گرم است. زیرا با این وجود هوای خنک وارد محوطه چادر مسافرتی می شود و در گرما سبب راحتی بیش تر استفاده کنندگان در چادر مسافرتی می گردد.


نوع راه اندازی محصول

از آن جایی که این چادر مسافرتی از نوع عصایی است و با این سیستم کار می کند می توان گفت که به راحتی نیز راه اندازی و نصب می گردد. این کار در زمان کمی صورت می گیرد و سبب می شود تا به همین راحتی نیز محصول جمع آوری گردد. با این وجود تنها با نصب پوسته بدنه بر روی سازه ها شکل اصلی چادر مسافرتی ایجاد می شود و برای استفاده افراد آماده می گردد. سازه ها به صورت استوار و یا استحکامی قرار دارند و عاری از هر گونه شکستگی می باشند. همچنین با جلوگیری از شکستگی در زمان استفاده می تواند برای طول عمر بالای محصول استفاده شود.


خرید

جهت خرید چادر مسافرتی دونفره فرینو مدل sling2 به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
عصایی
طول
150 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
205 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...