چادر مسافرتی دو نفره بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و مرکز فروش چادر مسافرتی بست وی با ضمانت معتبر ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی 2 نفره با قابلیت باز و بسته شدن به صورت عصایی ، برپایی چادر در کوتاهترین زمان ( کمتر از 4 دقیقه)، بسیار مناسب برای زوج های جوان و زوج های ورزشکار دوچرخه سوار و یا کوهنورد ، به دلیل سبکی و کمجا مناسب برای استراحت در گردشگری و طبیعت گردی ، دارای پنجره توری جهت تهویه مطبوع با امکان باز و بسته شدن از داخل ، از جنسی مقاوم و با دوام و ضد آب، اتصالات مستحکم با طراحی زیبا ، دو لایه ، دارای کیف کم حجم جهت سهولت در جابجایی و مسافرت ( 15 × 15 × 90 سانتیمتر ) این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره بست وی

چادر مسافرتی دو نفره بست وی با داشتن قابلیت های منحصر به فرد و گوناگون می تواند برای افراد مختلف استفاده شود و شرایط راحتی و اقامت را برای تعداد زیادی از افراد مهیا سازد این محصول خاص را می توان برای مسافرت های دو نفره و گردش های ایام تعطیل خریداری نمود و از آن نهایت استفاده و بهره برداری را به عمل آورد. از سوی دیگر این محصول خاص دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی می باشد که می تواند برای استفاده در شرایط جوی مختلف نیز به کار برود. از این رو موقعیت مناسبی را برای استفاده کنندگان و علاقه مندان به سفر ایجاد می سازد. چادر مسافرتی دو نفره بست وی دارای کیفیت مطلوبی است که می تواند ناشی از استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باشد. در چنین محصولی تمامی اجزا در سر جای خود می باشند و می توانند به درستی کار و وظیفه خود را انجام دهند. به همین خاطر است که دارای یک سیستم هماهنگ و مطلوب می باشد و می تواند به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهد. برای آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


سیستم راه اندازی محصول

این چادر مسافرتی دارای سیستم راه اندازی آسان می باشد به طوری که در زمانی کم کار خود را انجام می دهد. به عبارت دیگر وقت اضافه ای از افراد نمی گیرد و می تواند در مدت زمان کوتاه محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده سازد. چادر مسافرتی از اجزایی تشکیل شده است که می تواند خصوصیات منحصر به فردی برای افراد تشکیل دهد. از این رو قابلیت تاشو بودن دارد و به راحتی جمع آوری نیز می شود. سازه های تشکیل دهنده چادر مسافرتی دارای نوع عصایی هستند که به راحتی حمل و نقل می شود و در ساک حمل جای گرفته می شود. این سازه ها دارای استحکام لازم می باشند اما به طور کلی به صورت خمیده طراحی شده اند. از این رو می تواند زمان زیادی را برای بهره برداری به خود بگیرد. چنین محصولی می تواند جزو حرفه ای ترین چادر های مسافرتی باشد و افراد را در هر زمانی در خود جای دهد تا بتوانند هم راحتی را دارا باشند وهم بتوانند در زمان حضور در داخل چادر مسافرتی امنیت و آرامش را کسب نمایند و بتوانند در تایم طولانی از محصول استفاده نمایند.


نحوه قرار گیری بخش های محصول

این چادر مسافرتی از یک رویه تشکیل شده است که به بدنه اصلی و اسکلت محصول متصل می شود و می تواند شکل اصلی و کلی بدنه را شامل شود. این رویه از اجزایی تشکیل شده است که در واقع مزیت هایی را به دنبال دارد و تمامی خصوصیات مطلوب را شامل شده است. از این رو می تواند برای استفاده افراد مختلف راحتی و ایمنی را در یک جا با هم داشته باشد. محصول مورد نظر دارای یک بدنه است که درب بزرگی دارد. این درب به گونه خاصی طراحی شده است و بخشی گرد را شامل می شود. این گردی افراد را به راحتی در داخل بدنه عبور و مرور می دهد و می تواند رفت و آمد آن ها را آسان کند. در زمانی که افراد قصد رفت و آمد را نیز ندارند می توانند درب را مسدود کرده و در داخل چادر مسافرتی به راحتی حضور داشته باشند.


سایبان جلویی محصول

این چادر مسافرتی بر روی بدنه خود بخشی دارد که متصل بوده و می تواند شرایط مناسبی را فراهم سازد. این بخش قابلیت جمع و باز شدن دارد و تاشو بوده است از این رو می توان آن را باز کرده و در مواقع لازم در بخش جلویی بدنه سایه ای مناسب را ایجاد کرد. برای زمان هایی که از محصول در هوای گرم و آفتابی استفاده می کنید افتادن سایه در بخش جلویی چادر مسافرتی باعث خنک شدن داخل آن می شود و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد.


خرید

در صورت تمایل به داشتن این چادر مسافرتی دو نفره بست وی با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای بدنه مقاوم
ابعاد ساک حمل: 90*15*15 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...