چادر مسافرتی دو نفره بست وی مدل cool mount2

Bestway 68086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره بست وی مدل cool mount2 از سری چادرهای مسافرتی جدید با کیفیت برند بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و به بازار عرضه شده است . این چادر مسافرتی دو نفره با کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است بخش عمده ای از بازار چادر مسافرتی را به خود اختصاص دهد . رنگ این محصول آبی با شیارهای زرد می باشد که جلوه زیبایی به آن بخشیده است و با نگاهی به بدنه می توان یک درب اصلی و دو پنجره توری دار را دید که از ورود حشرات به بخش داخلی چادر مخصوص در کمپ های جنگلی به خوبی جلوگیری می کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضخیم می باشد که به صورت تک لایه است و با رویه PU که برای آن در نظر گرفته شده است به خوبی در برابر نفوذ آب جلوگیری می کند . از این رو می تواند این چادر مسافرتی را در شرایط بارانی استفاده کرده و نگرانی بابت نفوذ آب به داخل چادر نداشت ، همچنین ستون های نگهدارنده آن نیز از متریال فایبرگلاس می باشد که ضخیم بوده و در برابر وزش بادهای نه چندان شدید مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد . وزن این چادر مسافرتی دو نفره بست وی بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد و با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص کوچک به راحتی قابل جا به جایی است . به همراه این چادر مسافرتی علاوه بر ساک حمل مخصوص ، هشت عدد گیره نصب نیز برای شما ارسال می شود که در مستحکم کردن بدنه چادر با متصل کردن آن به زمین کمک می کند . این چادر مسافرتی دو نفره با قیمت ارزان به همراه کلیه لوازم جانبی با ضمانت اصالت در فروشگاه اینتکس تهران قابل سفارش می باشد .

  • طول : 235  سانتی متر
  • عرض : 145 سانتی متر
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • وزن محصول :  2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی و دو پنجره توری دار
  • مدت زمان برپایی چادر : 3 دقیقه
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68086

چادر مسافرتی دو نفره بست وی مدل cool mount2 از سری چادرهای مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی در جمعیت های کم می باشد که ظرفیت آن همانطور که از نامش مشخص است برای دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی زیبایی می باشد که در بدنه بیرونی آن از رنگ های آبی و زرد استفاده شده است . در ساختار این چادر مسافرتی می توان درب های کوچک جهت سهولت در ورود و خروج و همچنین دو عدد پنجره مجهز به توری را مشاهده کرد که رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند تا با باز گذاشتن پنجره ها ، گردش هوای مطلوبی ایجاد شود و تهویه هوای داخلی چادر به صورت استاندارد صورت بگیرد .

خرید چادر مسافرتی می تواند سرپناهی امن و مطمئن را حتی در بارش های کمپینگ برای شما ایجاد کند . این چادر مسافرتی نیز با توجه به متریال بدنه ای که دارد ، به راحتی می تواند در برابر بارش های سنگین مقاومت از خود نشان دهد و نفوذ آب به درون محفظه چادر غیرممکن است . ترکیب متریال استفاده شده در ساختار بدنه این چادر مسافرتی از پلی استخر 190T و با رویه PU می باشد که علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب ، در برابر درز هوا نیز استحکام فوق العاده ای دارد و به این ترتیب به خوبی می تواند در خروج گرما از چادر مسافرتی در فصل زمستان جلوگیری کند . به همین خاطر می توان این چادر مسافرتی بست وی را یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فصول مختلف سال دانست که با توجه به قیمت ارزان تر از سایر گزینه ها ، یکی از بهترین گزینه های خرید به شمار می رود .

به همراه این محصول یک عدد ساک حمل گرد برای شما ارسال می شود که دارای دسته و بند های حمل چادر بر روی دوش می باشد و به این ترتیب می توانید آن را حتی در پیاده روی ها به راحتی به همراه خود داشته باشید . این چادر مسافرتی دارای ساختار عصایی است و مدت زمان راه اندازی آن با توجه به تست های صورت گرفته سه دقیقه می باشد . ستون هایی که برای نگهداری ساختار این چادر مسافرتی تعبیه شده است ، از نوع فایبرگلاس می باشد که باعث می شود تا ساختار این چادر بست وی در برابر وزش بادهای نسبتا شدید نیز مقاوم سازی شده باشد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد .

همچنین با توجه به بکارگیری متریال مرغوب و با کیفیت و البته سبک در ساختار این چادر مسافرتی ، می توان وزن آن را به نسبت سایر مدل های چادر کمپینگ سبک دانست . این چادر مسافرتی دارای وزنی بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن ساک حمل ، به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها و پیاده روی ها می باشد . ابعاد بسته بندی این چادر کمپینگ به گونه ای می باشد که برای به همراه داشتن آن نیاز به فضای بزرگی ندارید . برای نصب هر چه بهتر و مطمئن تر ، درون بسته بندی این محصول تعداد هشت عدد گیره مقاوم قرار داده شده است تا بدنه چادر را به زمین متصل کند ، در هنگام شرایط بد آب و هوایی خیالتان راحت باشد .

در بخش دیواره های این چادر مسافرتی می توان محفظه های نگهداری لوازم شخصی را مشاهده کرد که البته دارای ابعاد کوچکی هستند و می توانید از آن ها برای نگهداری تلفن همراه و وسایل شخصی خود استفاده کنید . همچنین سقف این چادر مسافرتی نیز مجهز به آویز برای نگهداری روشنایی می باشد تا در شب نیز بتوانید روشنایی را درون چادر داشته باشید . اگر قصد خرید چادر مسافرتی با کیفیت و البته مقرون به صرفه را دارید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما همین چادر مسافرتی دو نفره بست وی می باشد که با قیمت ارزان و ضمانت کیفیت از طریق نمایندگی اینتکس تهران عرضه شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...