چادر مسافرتی دو نفره توری دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره تور دار در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی دو نفره توردار با نصب راحت و سریع ، دررنگ بندی های مختلف در ابعاد 2 متر در 180 سانتی متر و ارتفاع 160 سانتی متر ، چادری مناسب برای مسافرت زوجین به دل طبیعت و لذت از سفر با کمترین هزینه ، این چادر مسافرتی دارای یک درب ورودی و یک پنجره همراه با تور پشه بند می باشد که از ورود حشرات جلوگیری می کند. این چادر مسافرتی بسیار مقاوم در برابر سرما و رطوبت ، مناسب برای 2 نفره به صورت درازکش طراحی شده است، ساک همراه این چادر مسافرتی بسیار کاربردی است و سبک و کمجا می باشد ، قیمت مناسب این جادر مسافرتی در برابر کیفیت عالی کشتریان زیادی را به خود جلب می کند ، ساخت کشور چین می باشد. مهمترین مزیت آن هم جمع شدن و کوچک شدن بیش از حد آن است. به طوری که با دستان خود و بدون اتومبیل و یا موارد مشابه نیز می توانید آن را برای مسافت طولانی حمل کنید. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادرهای مسافرتی یکی از پایه های جدایی ناپذیر مسافرت ها به همراه خانواده و یا دوستان می باشند که بدون آن ها سفر به ما کمی سخت می گذرد و آن راحتی همیشگی را نخواهد داشت . باید گفت که این چادر مسافرتی یکی از گزینه ها مناسب برای استفاده در سفرهایی با تعداد نفرات کم می باشد که کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد . این چادر مسافرتی با توجه به وزن کمی که دارد به راحتی قابلیت جا به جایی در شرایط پیاده روی را دارد و از این رو می توانید آن را در کمپینگ ها و کوهنوردی ها به همراه داشته باشید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را به ساختار و جنس بدنه و راه اندازی چادر مسافرتی دو نفره بیشتر آشنا کنیم پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی دو نفره توری دار را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

ابتدای خرید هر چادر مسافرتی یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید مورد بررسی قرار بگیرد جنس بدنه چادر می باشد زیرا در شرایط آب و هوایی مختلف تاثیر بسزایی خواهد داشت و از فاکتورهایی جدایی ناپذیر محسوب می شود . باید گفت که ساختار بدنه این چادر مسافرتی به صورت چند بخشی می باشد و در قسمت های مختلف از متریال های متفاوتی استفاده شده است . بدنه بیرونی این محصول از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که در برابر نفوذ آب به خوبی مقاوم است و در هنگام بارش برف و یا باران آب از طریق بدنه به بخش داخلی راهی نخواهد داشت . اما در بخش کف این محصول به منظور افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب از پلی استر دو لایه استفاده شده است . استفاده از پلی استخر دو لایه به این خاطر می باشد که در صورت بارش باران های شدید آب بر روی زمین جمع شده و فشار بالایی را به کف چادر برای نفود به بخش داخلی وارد می کند و این امر می تواند عملکرد چادر را دچار اختلال کند اما با پوشش دو لایه پلی استر در کف این محصول خیال شما به طور کلی راحت می شود . 

از بخش های اصلی هر چادر مسافرتی می توان به ستون های نگهدارنده آن اشاره داشت زیرا در صورت وزش بادهای شدید می تواند ساختار کلی چادر را با ایراد مواجه کند . در بدنه این چادر مسافرتی عصایی از ستون های آلومینیومی استفاده شده است که از نوع ضد زنگ می باشند . این ستون ها در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی به خوبی آب دیده شده اند و این امر باعث می شود تا زنگ زدگی ستون ها که پایه های اصلی چادر مسافرتی هستند غیرممکن شود . اما با این حال بهتر از به هنگام جمع آوری چادر از خشک شدن قسمت های مختلف آن اطمینان حاصل کنید زیرا ماندن آب در بدنه چادر می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد و با توجه به ساک حمل دسته داری که برای آن تعبیه شده است جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می کند . باید گفت که ساک حمل این چادر مسافرتی دارای سه عدد دستگیره می باشد که از یکی آن ها برای حمل با دست استفاده خواهد شد و دو عدد بند دیگر به شما کمک می کند تا چادر مسافرتی خود را بر روی دوش حمل کنید.

اما اگر به دقت تصاویر این محصول را مشاهده کنید در بخش جلویی آن از درب توری دار استفاده شده است . این درب توری دار در بخش عقبی خود دارای یک لایه درب از جنس بدنه می باشد که در صورت دلخواه می توانید پوشش پلی استر را کشیده و در حالت دیگر برای پوشش درب از توری استفاده کنید . استفاده از درب توری دار باعث گردش هوای مطلوب درون چادر مسافرتی می شود و در فصول گرم سال به خوبی می تواند به کمک بیاید . این چادر مسافرتی دارای یک پنجره نیز می باشد که ساختار آن هم همانند درب است ، به این معنا که از دو لایه توری و پارچه پلی استر ساخته شده است و در صورت دلخواه می توانید از هر کدام آن ها استفاده نمایید . 

راه اندازی این چادر مسافرتی با توجه به ظرفیت دو نفره ای که دارد و مدل عصایی که برای آن در نظر گرفته شده است در مدت زمان دو الی سه دقیقه امکان پذیر است و نیازی به آموزش ندارد و همانند سایر چادرهای مسافرتی عصایی برپا و جمع آوری می شود . برای خرید چادر مسافرتی دو نفره توری دار در رنگبندی متنوع می توانید از طریق وب سایت و راه های ارتباطی موجود عمل کرده و محصول را در مدت زمان کوتاهی درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
200 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت چین
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای وزن مناسب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...