چادر مسافرتی دو نفره دوپوش ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 276 سانتی متر
  • عرض: 215 سانتی متر
  • ارتفاع: 2 نفره
8,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی دو نفره دوپوش ونگو با قیمت مناسب و با کیفیت ساخت عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس با تخفیف ویژه

چادر مسافرتی دو نفره دوپوش ونگو مدل zephyr 200 از سری چادر های مسافرتی خارجی با ساختار دو پوش می باشد که در سال جاری تولید شد و در همان ابتدا با استقبال خوبی نیز روبرو شد . این چادر مسافرتی به دلیل طراحی عالی خود می تواند در تمامی شرایط عملکرد خوبی داشته باشد ، قسمت های کناری این محصول دارای توری بوده و همین موضوع اجازه می دهد تا چادر مسافرتی را بتوانید در آب هوای مساعد استفاده کنید . روکش یا همان پوشش دوم نیز این اجازه را می دهد تا شما بتوانید چادر مسافرتی را حتی در شرایط بد مانند کوهستان نیز استفاده کنید ، لازم به ذکر است که جنس بدنه اصلی این محصول از پلی استر قابل تنفس ساخته شده و پوشش دومی آن نیز از پلی اورتان می باشد . نوع سازه چادر فوق همچنین به صورت عصایی می باشد که ویژگی هایی چون کم حجم بودن را داراست ، بیشتر چادر های مسافرتی کم حجم و سبک وزن دارای سازه عصایی هستند که این محصول یعنی چادر مسافرتی دو نفره دوپوش ونگو مدل zephyr 200 از آن برخوردار است . ابعاد این محصول به گونه ای است که دو فرد بالغ حتی به صورت خوابیده می توانند از چادر استفاده کنند . برای خرید محصول می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید 

چادر مسافرتی دو نفره دوپوش ونگو را می توان چادری چهار فصل دانست که در همان ابتدای ورود به بازار به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد و به خوبی توانست جای خود را در میان اهالی کمپ و مسافرت باز کند . این چادر مسافرتی دارای ساختاری منحصربفرد می باشد که با توجه به دوپوش بودن می توانید از آن در انواع شرایط آب و هوایی استفاده نمایید . باید گفت که ستون های این چادر مسافرتی به صورت کاملا مقاوم شده در آمده اند که می توانند در وزش بادهای شدید نیز به خوبی استحکام خود را به نمایش بگذارند . باید گفت که اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی دو نفره ونگو را دارید بهتر است قبل از خرید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار دهیم .

ساختار این چادر مسافرتی به دو گونه کاملا متفاوت می باشد که در حالت تک پوش به بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرم سال تبدیل می شود و به هنگام نصب پوشش دوم قابلیت استفاده در زمستان های سرد کوهستانی را خواهد داشت . با توجه به تصاویر این چادر مسافرتی می توانید مشاهده کنید که در حالت تک پوش در بخش بالایی خود دارای پوشش کامل توری می باشد که دید را به بیرون چادر به طور کلی مهیا کرده و می توانید از دیدن طبیعت لذت ببرید . اما در صورت لزوم می توانید از پوشش دوم در شرایط سرد آب و هوایی استفاده نمایید که این پوشش از نوع پارچه پلی استر می باشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ هوای سرد دارد . نصب این چادر مسافرتی با توجه به عصایی بودن به طبع کمی وقت گیر تر از چادرهای فنری و اتوماتیک می باشد اما با توجه به تست های صورت گرفته نصب آن کمتر از دو الی سه دقیقه زمان می برد . باید گفت که درون این چادر مسافرتی محفظه هایی برای نگهداری لوازم شخصی تعبیه شده است که ابعاد نسبتا متوسطی دارد و بهترین جا برای نگهداری تلفن همراه و کیف های شخصی درون چادر می باشد . 

در دو طرف این چادر مسافرتی درب های بزرگ تعبیه شده است که ورود و خروج از دو طرف را به خوبی امکان پذیر می کند . باید گفت که این درب ها به صورت دو زیپ می باشد که در زیپ درونی پوشش توری مانند تعبیه شده است و پوشش دوم توسط زیپ دوم بسته می شود که در این صورت می توانید لایه دوم را باز گذاشته و پوشش توری به خوبی از ورود حشرات به بخش داخلی جلوگیری به عمل می آورد . گفتنی است که به همراه این چادر مسافرتی علاوه بر ساک حمل ، تعدادی میخ نصب به همراه طناب برای شما ارسال می شود که توسط آن ها به راحتی می توانید چادر مسافرتی را در محل دلخواه محکم نمایید . این میخ ها به صورت فولادی می باشند و در هنگام ایجاد باد های شدید در شرایط کمپینگ مقاومت بسیار بالایی را برای چادر به وجود می آورند . ساک حمل این چادر مسافرتی به صورت کم حجم می باشد و چادر نیز در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند که باعث می شود به راحتی بتوانید آن را زیر کوله مسافرتی خود بسته به همراه خود در پیاده روی ها داشته باشید .

نقطه قوت این چادر مسافرتی را متریال درجه یک استفاده شده در ساخت بدنه آن می توان در نظر گرفت . جایی که ستون های مقاوم این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشند که به خوبی درون یکدیگر محکم شده و ساختاری مقاوم را فراهم می آورند . علاوه بر آن نمی توان از پوشش پلی استر دو لایه این چادر مسافرتی چشم پوشی کرد ، پوششی که به صورت کامل ضد آب می باشد و در این راستا درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند تا از نفوذ آب به داخل چادر درمواقع بارش باران و برف به خوبی جلوگیری به عمل آورند . وزن این محصول سبک می باشد و با توجه به ساک حمل دو حالته با راحتی قابل جا به جایی می باشد . با توجه به ابعاد استانداردی که این چادر مسافرتی در اختیار شما می گذارد به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال به همراه کیسه خواب هایشان قرار بگیرد .

نوع
مسافرتی
طول
276 سانتی متر
عرض
215 سانتی متر
ارتفاع
2 نفره
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر ، پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...