چادر مسافرتی دو نفره عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت چادر مسافرتی دو نفره عصایی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و مرکز فروش چادر مسافرتی با قیمت ارزان

چادر مسافرتی دو نفره عصایی یکی از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که به سبب استفاده از پلی استر دو لایه در تولید بدنه ، خاصیت ضد آب به خود گرفته است و می تواند یک محصول ایده آل برای کسانی باشد که نیاز به چادر مسافرتی ضد آب برای کوهنوردی و یا کمپینگ های خود دارند . وزن کم این چادر مسافرتی را می توان از ویژگی های مثبت آن برشمرد که به سهولت در جابجایی محصول کمک بسزایی نموده است . پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از فایبرگلاس مقاوم بوده و می تواند به خوبی در برابر وزش باد و ضربه مقاومت کند . البته برای افزایش تعادل چادر می توانید از میخ و طناب های مخصوصی که به همراه محصول قرار داده شده است چادر مسافرتی را به زمین متصل نموده و در زمان طوفان نیز از این محصول استفاده نمایید . نصب چادر عصایی را می توانید در مدت زمان 2 الی 3 دقیقه انجام دهید که جمع کردن آن نیز به همین مقدار زمان خواهد برد . ابعاد مناسب باین محصول سبب این شده است تا در هنگام استفاده از این محصول با مشکل کمبود فضا روبرو نشوید . بر روی قسمت درب و پنجره ی این محصول از توری مخصوصی نیز استفاده شده است که از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری خواهد نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس ایران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

در این بخش از از وب سایت قصد داریم تا اقدام به معرفی چادر مسافرتی دو نفره عصایی نماییم که بهترین انتخاب برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی می باشد . استفاده از این چادر مسافرتی در شرایط کمپینگ به دلیل مزیت های بالای این چادر مسافرتی نظیر بدنه با کیفیت و مقاوم ، ضد آب بودن بدنه و همچنین وزن سبک می باشد که بسیار حائز اهمیت است . این چادر مسافرتی در حالت درازکش دارای ظرفیت دو نفره می باشد که اغلب چادرهای کمپینگ به دلیل شرایط خاصی که دارند دارای همین ظرفیت ها می باشند . در ادامه این مسیر قصد داریم تا اقدام به بررسی این چادر مسافرتی نماییم پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی کمپ را دارید تا انتهای این راه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به شما انتقال دهیم .

ابعاد این چادر مسافرتی به گونه ای تعبیه شده است که در حالت نشسته می تواند سه الی چهار نفر را درون خود جای دهد اما در حالت درازکش دو نفره می توانند از فضای داخلی چادر بهره مند شوند . باید گفت که این چادر مسافرتی ارتفاعی بالغ بر بیش از یک متر دارد که به راحتی می توانید درون آن از تشک های بادی برای استراحت بهره مند شوید . این محصول دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که در این بخش ما برای شما رنگ قرمز را فراهم آورده ایم . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید رنگ بدنه این چادر مسافرتی قرمز است که بخش زیرین آن از رنگ مشکی استفاده شده است و محیط بالایی بدنه چادر به صورت توری می باشد . شایان ذکر است که فضای توری بالایی چادر مسافرتی دارای حالت دو پوش می باشد و بسته به شرایط آب و هوایی بیرون چادر می توانید از حالت های مختلف بهره مند شوید .

جنس بدنه چادرهای مسافرتی از قسمت های مهم و کاربردی چادر می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . در بخش بدنه این چادر مسافرتی آمریکایی از پلی استر دو لایه که یکی از بهترین و با کیفیت ترین متریال هایی است که در ساخت چادرهای کمپینگ بکار گرفته می شود استفاده شده است . این نوع بدنه علاوه بر ضد آب بودن و مقاومت فوق العاده ای که در هنگام بارش برف و باران از خود به نمایش می گذارد ، دارای ویژگی محفوظ نگه داشتن حرارت است . بدین منظور که این نوع بدنه در حالت استاندارد ، از نفوذ حرارت داخلی به بخش بیرونی چادر جلوگیری به عمل می آورد و این امر می تواند در شرایط آب و هوایی زمستانی بسیار حائز اهمیت باشد . باید گفت که این چادر مسافرتی بهترین انتخاب برای سفرهای دو نفره در فصل زمستان می باشد

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای انعطاف پذیری استاندارد هستند و این امر در هنگام وزش بادهای شدید بسیار کمک کننده می باشد . این ستون ها به هنگام نصب چادر مسافرتی توسط میخ های نگهدارنده بر روی زمین چفت می شوند تا استحکام بالایی را برای چادر مسافرتی فراهم آورند . علاوه بر درب ورودی این چادر مسافرتی در بخش کناری آن یک عدد پنجره تعبیه شده است که به همراه درب ، مجهز به توری مخصوص می باشند ، تا توری از ورود حشرات به بخش داخلی چادر کمپینگ جلوگیری به عمل آورد . باید گفت که راه اندازی و جمع آوری این چادر مسافرتی عصایی مدت زمان تقریبی دو الی سه دقیقه به طول می انجامد و این ماجرا در هنگام کمپینگ در شرایط نامساعد جوی می تواند یک مزیت به حساب بیاید .

از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید چادر کمپینگ باید به آن توجه داشته باشید ، وزن سبک چادرها می باشد زیرا جا به جایی این محصولات در شرایط مسافرت می تواند امری دائمی باشد . وزن این چادر مسافرتی به همراه لوازم جانبی که به همراه خود دارد بالغ بر دو کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که به همراه خود دارد به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . برای خرید چادر مسافرتی دو نفره از نمایندگی فروش چادر مسافرتی ایران اینتکس می توانید همین حالا از طریق روش های موجود سفارش خود را نهایی کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر نمایندگی تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
170 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایزی کمپ
ظرفیت دراز کش 2 نفر
کیفیت بدنه بالا
وزن کم
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...