چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و مرکز چادر مسافرتی با قیمت ارزان در تهران

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک یک محصول با کیفیت و مقاوم بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت در کمپینگ ها و همچنین کوهنوردی ها می باشد . بدنه این چادر مسافرای عصایی از پلی استر مقاوم تهیه شده است و به طور کامل نیز ضد آب می باشد و می توانید بدون نگرانی از این محصول در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید . پایه های این چادر سفری دو نفره از قایبرگلاس مقاوم تهیه شده است و در برابر فرسایش و شکستن نیز مقاوم می باشند . ساختار عصایی شکل این پایه ها سبب این خواهد شد تا مقاومت بالایی در برابر وزش باد و طوفان از خود نشان دهد و بتوانید از این چادر مسافرتی در شرایط مختلف استفاده نمایید . همچنین میخ و طناب های قرار داده شده در بسته بندی این محصول به افزایش این مقاومت و تعادل در برابر باد کمک بسیاری خواهد نمود . ابعاد مناسب این چادر کمپ نیز مناسب برای دو نفر بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . درب و پنجره های این چادر مسافرتی دارای پشه بند های مخصوصی نیز می باشند که ار ورود جانوران مختلف و همچنین گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری خواهد نمود . برای دریافت اطلاعات بیضشتر درباره این مصول و یا محصولات دیکر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک یک محصول استاندارد و باکیفیت جهت استفاده در کمپینگ بوده که طول عمر بالایی داشته و شما می توانید در سال های طولانی از آن استفاده کنید. بدنه اصلی این محصول ضدآب بوده و جهت استفاده در چهار فصل سال طراحی شده پس شما می توانید بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مقصد سفر خود این چادر مسافرتی را انتخاب و مورد استفاده قرار بدهید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک | نمایندگی اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک یک نمونه از چادر های مسافرتی مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 250 سانتی متر و عرض آن معادل 150 سانتی متر می باشد. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا فضای داخلی این چادر مسافرتی برای استفاده 2 نفر بزرگسال به صورت درازکش مناسب باشد. البته در زمان نشستن و برای اقامت های کوتاه مدت این میزان از فضای داخلی برای استفاده 4 نفر بزرگسال به صورت همزمان ایده آل به شمار می رود. ارتفاع بدنه این چادر مسافرتی 110 سانتی متر در نظر گرفته شده تا در زمان وزش باد شدید موقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند. وزن بدنه این محصول نیز تنها 3 کیلوگرم بوده که شما می توانید به راحتی و بدون خستگی در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی این چادر مسافرتی را داخل ساک حمل خود قرار داده و به همراه ببرید. بر روی بدنه اصلی این محصول یک درب بزرگ برای تردد ساده و یک عدد پنجره استاندارد تعبیه شده است. با استفاده از این نقاط شما می توانید در بخش داخلی محصول از دریافت نور کافی و همچنین دمای مطبوع به دلیل امکان گردش ازادانه هوا لذت ببرید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای بدون شک مشخصات فنی چادر مسافرتی در زمان خرید از اهمیت بالاتری برخوردار بوده زیرا این مشخصات زمان و روش راه اندازی محصول ، میزان کیفیت بدنه ، طول عمر محصول و... را تعیین می کند. چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک یک محصول استاندارد با طول عمر بالا بوده که بدنه اصلی آن را از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باداوم پلی استر طراحی و تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه باکیفیت بوده و موجب می شود تا بتوانید از چادر مسافرتی خود در کوهستان ، دشت ، ساحل و... به راحتی استفاده کنید. کف چادر مسافرتی نیز برای ایجاد یک مانع مقاوم جهت جلوگیری از ورود اب و رطوبت خاک به بخش داخلی از نوع پارچه دولایه شمعی تولید شده است. سازه های این محصول نیز باریک و مقاوم بوده که طول عمر الا با وزنی کم داشته که این سازه ها را از نوع فایبرگلاس انتخاب کرده اند. این نوع جنس بدنه موجب می شود تا این محصول در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید ، وزش باد شدید و... امکان استفاده داشته باشد.

مهم ترین نکته در پارامتر های فنی چادر مسافرتی مربوط به نوع آن بوده که غالبا بر اساس نوع سازه های نگهدارنده به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می شود. هر یک از این سازه ها برای راه اندازی نیاز به صرف وقت و انرژی مختلفی داشته به همین دلیل بوده که در این بیان می کنیم این چادر مسافرتی در نوع عصایی تولید شده است. در طراحی این نوع محصول از سازه هایی باریک و مقاوم استفاده شده و طول کمی دارند. در بخش ابتدا و انتهای این میله ها از آهنربا استفاده شد که برای ساختن سازه ها محصول و ستون های چادر مسافرتی تنها کافی بوده از این طریق و با استفاده از انرژی مغناطیسی بهره برداری کنید. این ستون های مقاوم در بخش خارجی محصول و در محل هایی که به این منطور طراحی شده به طور کامل به بدنه اصلی چادر مسافرتی متصل می شوند. این نوع چادر مسافرتی نسبت به سایر نمونه ها برای راه اندازی نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتری داشته اما بدنه آن دوام و استحکام بالاتری دارد.


خرید چادر مسافرتی

با مراجعه بهنمایندگی اینتکس و یا از طریق وب سایت فروشگاهی اینتکس می توانید برای خرید چادر مسافرتی دو نفره عصایی اسنوهاک کاملا اصل و فابریک با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران اقدام نمایید.

نوع
عصایی
طول
250 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اسنوهاک
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب برای کمپ
بدنه ضد آب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...