چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایشگاه چادر مسافرتی ارزان در ایران با ضمانت معتبر

چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ از سری محصولات با کیفیت این شرکت اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی می باشد که به کمک ابعاد مناسب و همچنین وزن کم توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند و به یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت تبدیل شود . پارچه استفاده شده در تولید این بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر مقاوم بوده و مناسب برای استفاده در شرایط جوی مختلف می باشد و می توانید از این محصول در کمپینگ ها و کوهنوردی ها نیز استفاده نمایید . این بدنه پلی استری به طور کامل ضد آب نیز بوده و می توان بدون نگرانی از این محصول در مواقع بارش باران و یا برف نیز استفاده نمود . پایه های فایبرگلاس استفاده شده در این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز به نگرانی بابت بروز مشکل برای آن ها نخواهد بود . ساختار این پایه ها به صورت عصایی بوده و می توان در مدت زمان 2 دقیقه اقدام به نصب آن نمود . جمع آوری این چادر مسافرتی نیز همین مقدار زمان خواهد برد و می تواند در کاهش صرف زمان به شما کمک کند . همچنین در قسمت سقف این چادر مسافرتی هواکش مخصوصی تعبیه شده است که به رد و بدل شدن هوا در داخل چادر کمک بسزایی نموده است . البته برای این بخش پوشش دوم نیز در نظر گرفته شده است که از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری خواهد کرد . 

چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ از سری چادر های مسافرتی و کمپینگ شرکت ایزی کمپ است که به صورت حرفه ای طراحی شده و مناسب برای استفاده در تمامی شرایط است ، این محصول از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند محیطی ایمن و آرام را در اختیار مسافرین قرار دهد ، در این قسمت با نقد و بررسی بیشتر و تخصصی تر چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ ما را همراهی کنید .


طراحی و آرگونومی ساخت


چادر های مسافرتی از نمونه محصولات بسیار دوست داشتنی هستند که در طول سفر ممکن است بار ها و بار ها از آن استفاده شود ، یک چادر مسافرتی خوب است که طراحی و آرگونومی ساخت آن عالی باشد ، این محصول نیز دارای طراحی بسیار خوب و عالی دو پوش می باشد به همین دلیل رویه کاملا ضد آب شده است ، نوع سازه محصول نیز عصایی بوده و به همین منظور استحکام پایه ها قوی بوده و همچنین بسته بندی و جمع آوری چادر در ابعاد کوچک امکان پذیر شده است .

جنس بدنه و پایه


این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است به همین دلیل چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ کاملا ضد آب بوده و در برابر سرما و باد مقاوم است ، این جنس در تمامی شرایط آب و هوایی ، چه در مجاورت با رطوبت و چه در برابر نور آفتاب مقاوم است و طول عمر بالایی دارد . جنس سازه عصایی این محصول نیز از فایبرگلاس می باشد ، این جنس مقاومت بسیار بالایی دارد ، قابل خم شدن و انعطاف پذیر است اما ممکن است بر اثر فشار زیاد و همچنین ضربه شدید شکننده باشد که البته در صورت استفاده درست از محصول آسیب نخواهد دید ، همچنین این جنس وزن سبکی داشته و استفاده از آن باعث شده است تا وزن چادر سبک باشد .


ابعاد ، وزن و ظرفیت


ابعاد چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ برابر با ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 170 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر ) ساخته شده است ، طول و عرض 180 در 170 سانتی متری چادر مسافرتی فوق ظرفیت را برای استفاده دو فرد بالغ به صورت هم زمان فراهم کرده است . وزن کلی محصول نیز به واسطه بدنه و پایه های سبک آن به 1.8 کیلوگرم رسیده است ، به همین دلیل حتی می توان چادر را با قرار دادن در کوله پشتی به راحتی جابجا و حمل کرد .


راه اندازی ، مراقبت و نگهداری


راه اندازی چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ فوق که به صورت عصایی است نسبت به چادر های اتوماتیک و یا فنری متفاوت می باشد ، این نوع از چادر ها دارای پایه های مجزا هستند که با سر هم کردن آن ها دو میله بلند تشکیل شده و با اتصال آن به بدنه چادر راه اندازی می شود . این محصول با کیفیت و مقاوم است اما نباید با اجسام تیز و برنده به بدنه ضربه زد ، همچنین وسایل داغ و گرمایشی می تواند به پارچه پلی استری آسیب برساند . پس از هر بار استفاده کردن داخل چادر را کاملا خالی کرده و از عدم وجود سنگ ریزه در داخل چادر اطمینان حالص فرمایید . اگر چادر مسافرتی شما خیس شد بهتر است قبل از جمع کردن آن را تقریبا خشک کنید و پس از پایان سفر آن را کاملا خشک کرده و سپس جمع آوری کنید تا طول عمر محصول کاهش نیابد .


سخن پایانی


همانطور که گفته شد با خرید چادر مسافرتی دو نفره عصایی ایزی کمپ می توانید سفری دلنشین و راحتی را برای خود رقم بزنید ، این محصول برای تمامی شرایط آب و هوایی ، حتی در کوهستان نیز قابل استفاده است ، رویه آن مقاوم و ضد آب بوده و پایه های قوی و مستحکمی دارد ، در برابر ضربه و باد مقاوم است و وزن بسیار سبکی دارد . شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوع
عصایی
طول
180 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ایزی کمپ
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای توری درب
کیفیت بدنه بالا
مناسب برای کمپ
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...