چادر مسافرتی دو نفره عصایی ضد آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 145 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره عصایی ضد آب کم وزن و باکیفیت و مقاوم قابل راه اندازی اسان اماده خرید از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران با قیمتی ارزان

چادر مسافرتی دو نفره عصایی ضد آب یک محصول جدید با ارگونومی ساختی کتفاوت بوده که جهت استفاده در بخش کابین اتومبیل های باری طراحی و در سال جدید به بازار عرضه شده است. طراحی بدنه این محصول به گونه ای بوده که تمامی بخش بار را پوشش داده و برای استفاده افرادی که علاقمند به سفر های خارج شهر و کمپینگ با این اتومبیل ها دارند یک انتخاب مناسب به شمار می رود. بر روی دیواره محصول تعداد سه عدد پنجره بزرگ تعبیه شده و به همراه چهار عدد هواکش موجود در بخش بالایی دیواره محصول موجب تهویه مناسب هوای داخلی چادر مسافرتی و نورگیر بودن ان می شوند. برای جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات به محوطه داخلی محصول تمامی پنجره ها و هواکش ها مجهز به توری هستند. این محصول با دارا بودن یک پوشش اضافه برای سقف مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. در بخش ابتدایی محصول یک عدد درب بزرگ برای ورود و خروج تعبیه شده که دارای یک سایبان استاندارد می باشد. این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر و با کفی از نوع پلی اورتان تولید شده که سازه های ان از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس می باشد. برای خرید این محصول با مناسب ترین سطح کیفیت ساختار بدنه می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره عصایی ضد آب 

چادر مسافرتی دو نفره عصایی یک نمونه متفاوت از چادر های مسافرتی بوده که برای استفاده در ماشین های باری در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختاری منحصر به فرد و دوام بسیار بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای تجربه خریدی اسان و اشنایی با این محصول استثنایی پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این چادر مسافرتی با نوع متفاوتی از ارگونومی ساخت بدنه به بازار های جهانی معرفی شده به همین دلیل در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. این نوع چادر مسافرتی برای استفاده دو نفره استاندارد بوده و مناسب بخش کابین ماشین های باری می باشد. ساختار مستطیل شکل محصول به طور کامل فضای کابین را در برگرفته و کاملا استاندارد است. در اطراف محصول تعداد سه عدد پنجره بزرگ و مطلوب طراحی شده و در دیواره های ان در بخش بالایی تعداد چهار عدد هواکش تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری می باشد. این توری ها از ورود حشرات و حیوانات به فضای داخلی محصول جلوگیری خواهد کرد. توجه داشته باشید بخش سقف محصول مجهز به پوشش دوم بوده تا در زمان بارندگی اب به محوطه داخلی نفوذ نکند. در بخش ابتدایی محصول یک درب استاندارد تعبیه شده که دارای سایبانی بزرگ می باشد. با توجه به این ساختار گردش هوا در فضای داخلی به سهولت انجام شده و چادر دارای محیط داخلی کاملا نورگیر است. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از ابی و طوسی بوده به همین دلیل به محبوبیت بالایی دست یافته است. از این محصول می توانید با اسودگی خاطر در سفر های خارج سفر با ماشین شخصی خود استفاده نمایید.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان این محصول از بدنه با جنس پلی استر ساخته شده که کف ان از نوع پلی اورتان می باشد. بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده که تمام درز های ان اب بندی شده است تا از نفوذ اب باران به داخل چادر جلوگیری شود. هم چنین سر تا سر بدنه این محصول نیز به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است. برای تولید سازه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده می شود. این پایه های ضد زنگ ان است که در شرایط جوی گوناگون می توانید از ان استفاده کرده و با خیال راحت این محصول را راه اندازی نمایید. این ساختار با توجه به مرغوبیت بالا قابل استفاده در تمامی شرایط جوی می باشد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی تاثیری بر طول عمر این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ابعادی استاندارد برای خواب دو نفر بوده که از طولی برابر 125 سانتی متر و عرضی معادل 11- سانتی متر ساخته می شود. ارتفاع 145 سانتی متری محصول تردد به داخل ان را با سهولت همراه خواهد کرد. این محصول را با توجه به وزن 1.3 کیلوگرمی بدنه می توانید به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول باید این چادر را باز کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از طناب ها و میخ های نصب موجود در داخل بسته بندی این محصول اقدام به متصل کرده ان ها بر روی بخش کابین ماشین کرده و این محصول را به صورت مقاوم به خودرو متصل نمایید. برای مراقبت از این محصول از ضربه زدن به سازه های ان خودداری کنید.همچنین اجسام نوک تیز را به روکش بدنه وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره عصایی یک محصول یک محصول منحصر به فرد با امکان حمل و نصب اسان می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
125 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
145 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای کیسه حمل
وزن : 1.3 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...