چادر مسافرتی دو نفره عصایی کله گاوی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت چادر مسافرتی دو نفره عصایی کله گاوی در مرکز فروش چادر مسافرتی عصایی و چادر کوهنوردی خارجی در فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان

چادر مسافرتی دو نفره عصایی کله گاوی یکی از محصولات محبوب برای کمپینگ و سفرهای طولانی مدت می باشد که به سبب استفاده از پلی استر در ساخت بدنه ، به یک محصول مقاوم در برابر بارش باران و نفوذ آب تبدیل شده است و می تواند یک چادر ایمن را در اختیار شما قرار بدهد . پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده و می تواند مقاومت بالایی را در برابر وزش باد شدید و طوفان در اختیار شما قرار بدهد . برای افزایش تعادل این چادر مسافرتی کله گاوی می توانید از میخ و طناب های قرار داده شده در بسته بندی محصول استفاده نموده و چادر را به زمین متصل کنید تا از برهم خوردن تعادل آن جلوگیری نمایید . این چادر مسافرتی دو نفره عصایی دارای دو درب و دو پنجره می باشد که علاوه بر سهولت در رفت و آمد به تهویه مناسب هوا نیز کمک بسزایی خواهند نمود . البته باید به دو عدد هواکش تعبیه شده برای محصول نیز اشاره نمود که به این رفت و آمد هوا کمک خواهد کرد . ابعاد و وزن مناسب این چادر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به سادگی این محصول را به همراه خود در پیاده روی های طولانی حمل نموده و دچار خستگی نشوید . اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از طریق تماس با پشتیبانی فروش محصولات بادی اینتکس تهران جویا شوید . 

اگر قصد سفر به مناطقی با شرایط آب و هوایی سرد و بارانی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم یکی از الویت های خرید شما چادر مسافرتی دو نفره عصایی کله گاوی باشد . این چادر مسافرتی با توجه به ساختار بدون نقص و منحصربفردی که دارد بهترین عملکرد را در هنگام وزش بادهای شدید دارد و علاوه بر آن دارای با توجه به بدنه دوپوشی که دارد به خوبی می تواند در برابر نفوذ آب از خود واکنش نشان دهد . باید گفت که این چادر مسافرتی در رنگبندی های مختلف در بازار وجود دارد که در این بخش برای شما عزیزان پر فروش ترین رنگ را فراهم آورده ایم . اگر شما هم مثل بسیاری از کوهنوردان و برگزارکنندگان کمپینگ قصد خرید چادر مسافرتی را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید که می خواهیم این محصول را به نقد و بررسی بزاریم .

با نگاهی به تصاویر این محصول می توانیم مشاهده کنیم که با چادری مهندسی شده برای شرایط آب و هوایی سرد رو به رو هستیم . ساختار بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو پوش می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در مواقع آب و هوایی گرم از یک پوشش استفاده نمایید و در صورت سرد شدن هوا و به صورت دلخواه پوشش دوم را بر روی آن بگذارید تا بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . باید در بدنه این محصول از دو پنجره استفاده شده است که به همراه هواکش های موجود در بخش بالایی چادر دارای قدرت تهویه هوای مطلوب می باشند . پنجره ها مجهز به پشه بند می باشند و در هنگام باز کردن پنجره ها و فراهم شدن دید نفرات داخل به بیرون چادر به خوبی می توانند از ورود حشرات به بخش داخلی چادر جلوگیری به عمل آورند . باید گفت که درون این چادر مسافرتی عصایی دو عدد کیسه نگهدارنده تعبیه شده است که از آن ها برای نگهداری لوازم شخصی کوچک می توانید استفاده کنید . همچنین وجود دو عدد درب در دو طرف این چادر باعث سهولت هر چه تمام تر در ورود و خروج از چادر مسافرتی شده است . باید بگوییم که با بررسی ساختار این چادر مسافرتی می توانیم آن را بی نقص و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت هایی با تعداد نفرات کم بدانیم .

باید گفت که این چادر مسافرتی همانطور که از توضیحات آن پیداست به صورت دو پوش می باشد که در مواقع نیاز می توانید پوشش دوم را به بدنه اضافه کرده و از آن استفاده نمایید . باید گفت که راه اندازی پوشش دوم به سادگی امکان پذیر است و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت . همچنین قطعا با نگاهی به اسم این چادر مسافرتی درک کرده اید که ساختار آن به صورت عصایی می باشد و با توجه به این نوع آرگونومی پایه ها به خوبی درون یکدیگر مستحکم شده اند و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه فراهم می آورند . همچنین به هنگام وزش بادهای شدید و کوهستانی می توانید با استفاده از میخ ها و طناب همراه چادر مسافرتی که به هنگام خرید برای شما ارسال می شود ، لایه های این چادر را به زمین متصل کرده و با خیالی راحت به استفاده از آن بپردازید .

ستون های این چادر مسافرتی عصایی از نوع آلومینیومی ضد زنگ می باشد که مقاومت فوق العاده را برای شما فراهم می آورد و استحکام آن در شرایط نامساعد جوی و وزش بادهای شدید تضمین شده است . اما مزیت اصلی این چادر مسافرتی را می تواند بدنه پلی استر دو لایه آن دانست که به صورت کامل ضد آب می باشد . با توجه به استفاده از این چادر مسافرتی در مناطق بارانی برای آن بدنه دو لایه پلی استر در برخی نقاط همانند کف چادر در نظر گرفته شده است که به خوبی مقاومت آن را در برابر نفوذ آب بالا برده است . باید گفت که وزن این چادر مسافرتی کم می باشد و با توجه به همراه داشتن ساک حمل به راحتی می توانید از آن در مسافرت ها و کمپ هایی که نیاز به طی مسافت های طولانی دارند استفاده نمایید . به طور کلی این چادر مسافرتی سبک وزن را می توان با توجه به بدنه ضد آب و مقاومی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در کمپ هایی در مناطق سردسیری دانست که با توجه به ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده است دو نفر بزرگسال با باز کردن کیسه خواب های خود می توانند درون آن جای بگیرند .

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
آفتاب گیر
-
پشه بند
بله
پنجره
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ضد آب
دارای 2 هواکش
دارای 2 عدد درب
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...