چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
  • ارتفاع: 104 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو عصایی باند محصولی باکیفیت و جدید و باطول عمر بالا قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند عصایی از سری چادر های مخصوص کمپینگ و سفرهای کوهستانی بوده که به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول از بدنه ای با مرغوب ترین نوع پلی استر طراحی شده که برای جلوگیری از نفوذ اب مجهز به روکش پلی اورتان شده تا یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد بارانی و برفی باشد. به همین جهت در تمامی شرایط اب و هوایی و در معرض تتبش نور خورشید و یا بارش باران و برف می توانید به اسودگی ان را به همراه داشته باشید. همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از 4 تیرک آلومینیومی و 1 تیرک بالکونی به همراه میخ های آلومینیومی تشکیل شده است و استحکامی فوق العاده را به این چادر مسافرتی داده است. وزن کم محصول یکی از دلایل استفاده کوهنوردان از این کالا بوده زیرا به راحتی می توانند ان را حمل نمایند. ساختار محصول کاملا ضدتعریق تولید شده به همین جهت به راحتی شما می توانید در هوای سرد و زمستانی از وسایل گرمایشی در داخل این چادر مسافرتی استفاده کنید. این محصول با بالاترین سطح کیفیت در نمایندگی اینتکس جهت خرید عموم موجود گردیده است.

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند عصایی با طراحی زیبا و البته مدرنی که دارد می تواند گزینه ای ایده آل برای برپایی کمپ در مناطقی با آب و هوای سرد و زمستانی باشد . این چادر مسافرتی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین متریال در ساختار خود استفاده کرده است و به همین خاطر طول عمر بالایی خواهد داشت و می توانید سالیان سال از این محصول در مسافرت ها و کمپینگ های خود بهره مند شوید . خرید چادر مسافرتی دو نفره برای سفر هایی به مناطق سردسیری بهتر می باشد زیرا به دلیل ابعاد و وزنی که دارد ، قابلیت جا به جایی را برای شما راحت تر می کند و در پیاده روی ها به سادگی می توانید آن ها را به همراه خود داشته باشید .

چادر مسافرتی فرینو که در این بخش به شما معرفی کرده ایم همانطور که از اسمش پیداست ، دارای ساختار عصایی می باشد و ستون هایی مقاوم برای جلوگیری از برهم ریختگی ساختار چادر در شرایط آب و هوایی نامساعد دارد . تیرک های ایجاد شده در دیواره ها و سقف این چادر مسافرتی از نوع آلومینیومی با ضخامت بالا می باشند که به خوبی استانداردسازی شده اند وطوفان های شدید نیز نمی تواند خللی در کار این محصول ایجاد نماید . از همین رو این چادر مسافرتی دو نفره فرینو را می توان یکی از گزینه های استاندارد برای استفاده در مناطق کوهستانی دانست .

اما نقطه قوت این چادر مسافرتی را می توان بدنه مقاوم آن در برابر نفوذ آب دانست . جایی که در دیواره های چادر مسافرتی از ترکیب پلی استر با رویه پلی اورتان استفاده شده است و مقاومت فوق العاده ای در برابر نفوذ آب خواهد داشت . در بخش کف این چادر مسافرتی ، این متریال به صورت دو کاره به کار گرفته شده است تا بتوانید برپایی کمپ را در مناطقی که کمی آب بر روی زمین جمع شده است نیز انجام دهید . در بخش داخلی این چادر مسافرتی می توان جیب های داخلی کوچک را مشاهده کرد که بهترین فضا برای نگهداری لوازم شخصی همانند کیف پول و تلفن همراه درون چادر را فراهم می آورند .

همچنین در بخش بالایی سقف داخلی این چادر مسافرتی ، آویزی تعبیه شده است که برای نگهداری روشنایی درون چادر به کار گرفته می شود . این آویز می تواند شرایط را برای دورهمی درون چادر فراهم نماید . لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد این چادر مسافرتی می توانید در ظرفیت دو نفره با کیسه خواب از این محصول استفاده نمایید . دوپوش بودن این چادر مسافرتی باعث می شود تا مقاومت مضاعفی به محصول داده شود و علاوه بر جلوگیری از ورود سرما به فضای چادر ، از خروج گرمای محیطی نیز جلوگیری به عمل آورد و استانداردترین و بهترین گزینه برای برپایی کمپینگ در مناطقی با آب و هوای سرد و زمستانی می باشد .

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) می باشد . وزن این محصول بالغ بر 2.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی خواهد داشت . پنجره های تعبیه شده در ساختار دیواره های این چادر مسافرتی کمک شایانی به گردش هوای درون چادر می کند و همچنین دو درب برای خروج هر چه راحت تر از چادر مسافرتی ایجاد شده است . پوشش دوم این چادر مسافرتی ، فضای ایده آل و نسبتا بزرگی را در قسمت بیرونی چادر و جلوی درب ایجاد می کند تا بتوانید برخی از لوازم شخصی خود همانند کوله پشتی را بیرون از چادر و در محیطی امن نگهداری کنید . همین حالا می توانید این چادر مسافرتی با کیفیت و ارزان قیمت را از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
210 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...