چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت چادر مسافرتی دو نفره فنری در مرکز چادر مسافرتی و فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش چادر مسافرتی ارزان با ضمانت

چادر مسافرتی دو نفره فنری شرکت ایزی کمپ را می توان یکی از سبک ترین چادر های مسافرتی موجود در فروشگاه اینتکس تهران دانست که به سبب استفاده از الیاف سبک و همچنین پایه های فایبرگلاس توانسته است یک محصول قابل حمل و همچنین مناسب برای سفرهای طولانی مدت شما شود . از ویزگی های مثبت این چادر مسافرتی می توان به سرعت برپا نمودن و یا جمع کردن آن اشاره نمود که این عمل در کمتر از 30 ثانیه انجام خواهد گرفت . عموما این نوع از چادر های مسافرتی را به عنوان چادر های ساحلی استفاده می کنند تا ساعاتی را دور از تابش مستقیم آفتاب باشند . این چادر مسافرتی فضای مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد و با مسکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . به همراه این چادر ساحلی میخ و طناب های مخصوصی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا چادر خود را به زمین متصل نموده و از برهم خوردن تعادل آن در برابر وزش بادهای شدید جلوگیری نمایید .  

چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای

چادر های مسافرتی را برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داده که یکی از مهم ترین انواع موارد استفاده از این گروه محصولات برای داشتن یک اقامت راحت و ایمن در طبیعت می باشد. شما می توانید متناسب با نیاز و خواسته خود و با در نظر گرفتن مقصد سفر برای خرید انواع مختلف چادر مسافرتی اقدام کنید. یکی از کاربردی ترین انواع این گروه از محصولات چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای نام داشته و در این قسمت با نقد و بررسی محصول به معرفی کامل آن اشاره خواهیم کرد. پس اگر می خواهید به طور کامل با محصول اشنا شده و برای خرید چادر مسافرتی به صورت اینترنتی اقدام کنید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان این بخش با ما همراه شوید.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی غالبا با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده ای که داشته به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی کرده اند. ساختار اصلی چادر مسافرتی از دو بخش رویه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که این سازه های محصول بوده که وظیفه ایجاد فرم اصلی را در بدنه محصول به عهده داشته و می تواند موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت نگه دارد. در پروسه تولید چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای برای بخش تولید سازه ها از نوع فنری استفاده شده است. این نوع سازه ها باریک و فنری بوده و وزنی بسیار کم دارد. توجه داشته در نوع فنری چادر مسافرتی برای راه اندازی نیاز به دخالت دست نبوده و محصول به صورت خودکار و به محض خارج شدن از ساک حمل خود به فرم استاندارد در امده و برای استفاده مهیا می شود. در این چادر مسافرتی نیز سازه های باریک در بخش داخلی به بدنه اصلی محصول از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی دوخته شده اند. پس این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا عنوان کنیم چادر های مسافرتی فنری در مقایسه با دو نوع دیگر از این گروه محصولات برای استفاده نیاز به صرف زمان و انرژی بسیار کمی داشته اما توجه داشته باشید در مقابل استحکام نسبتا کمتری نیز دارند. به همین دلیل بوده که در داخل ساک حمل محصول طناب و میخ نصب قرار داده شده تا بتوانید بعد از راه اندازی محصول با استفاده از این تجهیزات موقعیت محصول را در بروی سطح زمین ثابت کرده تا در زمان وزش باد نیز دچار حرکت نگردد.


سایز و ابعاد بدنه چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین مواردی که نیاز بوده در زمان انتخاب چادر مسافرتی مورد استفاده قرار گیرد مربوط به بخش ابعاد بدنه آن بوده که میزان ظرفیت داخلی محصول و همچنین وزن بدنه آن را معین می سازد. چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای یک محصول مستطیل شکل با ابعاد کوچک بوده که بدنه اصلی آن از طولی برابر با 140 سانتی متر  عرض آن معادل با 110 سامتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز تنها 100 سانتی متر بوده تا هم افراد به راحتی بتوانند در بخش داخلی آن تردد داشته و هم در زمان وزش باد به راحتی بتوانید این محصول را بر روی زمین مهار کنید. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا این چادر مسافرتی برای زمان خوابیدن مناسب استفاده تنها 2نفر بزرگسال باشد. وزن بدنه این محصول نیز بسیار کم بوده به طوری که شما می توانید در زمان پیاده روی در طبیعت آن را بدون احساس خستگی به همراه ببرید.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای یک محصول حرفه ای برای مصارف ساحلی بوده که رویه ای مقاوم با طول عمر بالا داشته اما برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. بدنه اصلی این محصول از نوع پلی استر تولید شده که خاصیت قابل اشتعال بودن داشته به همین دلیل بوده که توصیه می کنیم از تماس این رویه با حرارت بالا و آتش اجتناب کنید. سازه های آلومینیومی این محصول ضدزنگ و مقاوم بوده اما نیاز داشته هرگز وزن و ضربه سنگین به روی این سازه وارد نشود. برای راه اندازی این چادر مسافرتی حتما نیاز به یک محیط عاری از اجسام نوک تیز و همچنین بعد از راه اندازی نیاز بوده از کشیدن آن بر روی زمین دوری کنید. لازم به ذکر بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به بدنه این چادر مسافرتی اجتناب شود.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد خرید چادر مسافرتی دو نفره فنری حرفه ای و یا سایر انواع تجهیزات کمپینگ و سفری را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا این محصول را با مناسب ترین قیمت و کامل اصل خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
140 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابل استفاده در ساحل
سبک و قابل حمل
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...