چادر مسافرتی دو نفره مقاوم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتس تهران عرضه می گردد .

چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم فرینو یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این چادر از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی برای شما این شرایط را فراهم می کند که چادر خود را داخل ساک حمل قرار داده و آن را به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول با توجه به ضد آب بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زیر برش باران هم از این محصول استفاده نمایید و همچنین کف این محصول بسیار مقاوم در برابر برخورد آب می باشد به همین جهت آب از زیر چادر مسافرتی به داخل نفوذ نخواهد کرد به همین سبب از این چادر می توانید با خیالی آسوده استفاده نمایید . در داخل این محصول چند جیب وجود دارد که شما می توانید اشیا قیمتی و کوچک خود را در زمان استراحت داخل آن بگذارید . این محصول دارای یک پشه بند می باشد که از ورود حشرات جلوگیری می کند . در بسته  بندی این محصول میخ و طناب نصب وجود دارد که در صورت وزش باد شدید مقاومت چادر سفری را بالا می برد و همچنین یک کیت تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند که که در صورت صدمه دیدن چادر کمپ از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی 2 نفره مقاوم با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

چادر مسافرتی دو نفره مقاوم

یکی از انواع چادر مسافرتی که برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت و گردش طراحی شده است، چادر مسافرتی دو نفره مقاوم می باشد. این چادر مسافرتی دارای ظاهری مناسب و کاربردی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر آن به راحتی می توان از این چادر مسافرتی در هر فضایی استفاده نمود. چادر مسافرتی دو نفره مقاوم از پرفروش ترین نمونه های چادر مسافرتی دو نفره است که به راحتی راه اندازی شده و در زمان کوتاهی جمع می شود. هم چنین قابلیت حمل و جابه جایی آسان را نیز دارد. این محصول یکی از بهترین نمونه های چادر مسافرتی است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 

طراحی ظاهری کاربردی و اصولی 

این محصول دارای ظاهری کاربردی و مقاوم است که با بهره مندی از طراحی ساده، مقاومت بالاتری در برابر عوامل خارجی دارد. این محصول با برخورداری از مقاومت زیاد و جذابیت ظاهری، در نگاه اول افراد را به خود جلب می کند. این چادر مسافرتی دارای ظاهری گنبدی شکل بوده و سازه های این محصول در خارج از بدنه اصلی آن قرار دارند. این گونه طراحی موجب می شود تا بدنه چادر مسافرتی با برخورد باد و طوفان شدید، باد را عبور داده و اصطکاک کمی از خود نشان می دهد. هم چنین در صورت بارش باران، آب بر روی چادر مسافرتی جمع نمی شود و به خوبی بر روی زمین می ریزد. این چادر مسافرتی به رنگ قرمز طراحی شده است و دارای یک درب و دو پنجره می باشد. برای زیبا تر شدن این محصول از ترکیب رنگ مشکی در طراحی این چادر مسافرتی استفاده شده است. درب و پنجره های این محصول توسط زیپ باز و بسته می شوند و در بالای پنجره ها و در ورودی بندهایی برای جمع کردن در و پنجره وجود دارد. در زیر در و پنجره ها نیز توری تعبیه شده است که دور آن برای باز و بسته کردن زیپ قرار گرفته است. برای جلوگیری از مزاحمت حشرات می توانید از این توری استفاده کرده و یک تهویه مناسب برای داخل چادر داشته باشید. اندازه های این چادر مسافرتی نیز کاملا استاندارد است و فضایی کاملا عالی و مناسب را برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان و در حالت دراز کش فراهم می کند. طول این چادر مسافرتی برابر با 210 سانتی متر و عرض آن معادل 250 سانتی متر است. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز 105 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید در داخل این چادر مسافرتی نشسته و برخیزید. همانطور که اشاره شد این محصول برای استفاده دو نفره جهت خوابیدن طراحی شده است اما در صورت استفاده برای نشستن، 4 نفر نیز می توانند از این چادر مسافرتی استفاده کنند بدون اینکه اذیت شده و یا فضای کافی نداشته باشند. این چادر مسافرتی با ایجاد فضایی کاملا استاندارد، به شما امکان استفاده آسان را می دهد. سازه های این چادر مسافرتی به صورت عصایی طراحی شده اند که به راحتی باز شده و در زمانی بسیار کوتاه جمع می شوند بنابراین برای استفاده از این چادر مسافرتی نیازی به صرف وقت زیادی جهت برپایی و راه اندازی نخواهید داشت. این چادر مسافرتی دارای وزن بسیار کمی است و ابعاد بسته بندی کوچکی دارد به همین علت به راحتی می توانید آن را در کمپینگ و کوهنوردی به همراه خود ببرید. هم چنین می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی به کوله پشتی خود متصل کنید و در هر فضایی که نیاز بود، اقدام به راه اندازی چادر مسافرتی نمایید. 

نکات راه اندازی و استفاده 

این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیادی است. اما در هر صورت نوع نگه داری و استفاده شما از چادر مسافرتی نقش زیادی در طول عمر آن دارد. در هنگام استفاده از چادر مسافرتی و راه اندازی و جمع کردن محصول لازم است تا نکات ساده ای را رعایت بفرمایید تا بتوانید سال های طولانی بدون افت کیفیت از این چادر مسافرتی استفاده کنید. پیش از راه اندازی این چادر مسافرتی لازم است تا فضا را از جهت هموار و مسطح بودن و هم چنین عاری بودن از سنگ و چوب های تیز بررسی نمایید. سپس می توانید چادر مسافرتی را راه اندازی کنید. پس از راه اندازی این چادر مسافرتی نیز دقت کنید تا محصول به اشیای تیز برخورد نکند. لازم است تا این محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید زیرا در صورت کشیدن محصول بر روی زمین و برخورد با چوب های تیز، بدنه دچار آسیب می شود. پس از استفاده و جمع کردن محصول نیز برای حمل و انتقال محصول الزاما از ساک حمل که در بسته بندی موجود است استفاده نمایید تا از بروز آسیب در بدنه چادر مسافرتی جلوگیری شود. لازم به ذکر است که اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه چادر مسافرتی نزدیک نکرده و در مجاورت چادر مسافرتی از روشن کردن آتش خودداری کنید. در صورت بروز آسیب در بدنه نیز می توانید جهت مشاوره و تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

کیفیت بدنه و سازه ها

بدنه این محصول از بهترین نوع پلی استر تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی گوناگون دارد. در صورت وجود آفتاب شدید، بدنه دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد و هم چنین در آب و هوای سرد نیز بدنه محصول مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر می شود. این بدنه ضد آب است و با خاطر آسوده می توان به استفاده از آن پرداخت. سازه های این محصول نیز از بهترین نوع آلومینیوم می باشد که علاوه بر برخورداری از وزنی بسیار کم، در برابر شکستگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و به همین دلیل موجب می شود تا چادر مسافرتی وزن کمی داشته و بتوان آن را به راحتی جابه جا کرد. همانطور که ذکر شد پایه های این چادر مسافرتی از نوع عصایی هستند که به راحتی راه اندازی شده و درزمانی بسیار کوتاه جمع می شوند.

روش خرید

برای تهیه چادر مسافرتی دو نفره مقاوم با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش، این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 3.1 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...