چادر مسافرتی دو نفره وایود

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 205 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره وایود را می توانید با کیفیت ، قیمت و مقاومت عالی از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید .

چادر مسافرتی دو نفره وایود یکی از جدیدترین محصولات شرکت وایود می باشد که با طراحی خاص و رنگ سبز چشم نوازش ان را تولید و به تازگی روانه بازار کرده است. این کالا مناسب برای استفاده دو نفر بوده که به صورت دراز کش هم می توانند به سادگی در داخل ان به استراحت بپردازند. این محصول هم چنین ابعاد فوق العاده استانداردی را شامل می شود که به صورت ایستاده هم افراد می توانند در داخل ان تردد کنند. بدنه این محصول هم چنین ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این بدنه به صورت کاملا ضد اب طراحی شده است که از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری به عمل می اورد. علاوه بر این ها پایه های این چادر هم همگی از نوع فایبرگلاس هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند. نکته مهم دیگر در خصوص این چادر مسافرتی این است که این کالا دارای ساک حمل نیز می باشد که به سادگی می توانید ان را با خود جا به جا کنید. این محصول قابلیت راه اندازی سریع را هم دارا می باشد که در وقت شما هم بسیار صرفه جویی می شود. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید چادر مسافرتی دو نفره را دارید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره وایود

چادر مسافرتی دو نفره وایود بهترین محصول برای سفر های دو نفره می باشد و با آن می توان سر پناهی برای اقامت ترتیب داد. برخی از افراد بر اساس علاقه خود تمایل به رفتن به سفر های دو نفره دارند و قصد گشت و گذار های کم جمعیت را دارند. به همین منظور می بایست وسایل سفر خود را نیز به میزان تعداد نفرات مهیا سازند تا با به همراه داشتن وسایل اضافه سبب پر شدن اتومبیل شخصی خود نشوند. از این رو برخی چادر های مسافرتی با ظرفیت دو نفره ساخته شده اند که طراحی آن ها بر اساس آخرین متد روز دنیا می باشد و با دقت و ظرافت بسیار زیاد توانسته مناسب ترین محصول را ایجاد سازد. چادر مسافرتی وسیله ای کم جا و سبک می باشد که بسیار کاربردی است و قادر به استفاده در فضا های گوناگون می باشد. از این رو می توان آن را به راحتی به همراه داشت و در محل مورد نظر نصب و راه اندازی نمود. چادر مسافرتی را می توان با توجه به سیستم راه اندازی آسان در کم ترین زمان نصب کرد و استفاده نمود.


سیستم راه اندازی محصول

این چادر مسافرتی بر خلاف چادر های دیگر که ظرفیت آن ها در زمان نشسته و درازکش افراد متفاوت است می تواند دو فرد را به حالت درازکش نیز در داخل خود جای دهد و برای آن ها راحتی را ایجاد سازد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای خانواده های دو نفره باشد و محیطی مفید و جا دار را داشته باشند. این چادر مسافرتی سیستم راه اندازی آسان و سریع دارد و دارای ابعاد مناسب است. سازه ای این محصول به روش عصایی باز و بسته می شوند و می توانند در زمانی کوتاه این کار را انجام دهند. عصایی بودن اسکلت محصول آن را به حالت تاشو تبدیل کرده است. اما تفاوت آن با محصولات دیگر این است که رویه محصول و سازه ها از هم مجزا می باشند. در زمان نصب آن می بایست سازه ها را باز کرد و بدنه اصلی را بر روی آن سوار نمود. به این ترتیب می توان گفت که محصول مورد نظر بهترین و مناسب ترین وسیله برای زمانی است که افراد نیاز به سر پناه دارند و این سر پناه را به سرعت احتیاج دارند. چادر مسافرتی به این صورت حالت خمیده به خود گرفته است و سقف قوص دار دارد.


حفاظت از محصول

از آن جایی که بدنه محصول از مواد اولیه بسیار با کیفیتی ایجاد شده است می تواند دوام و طول عمر داشته باشد و ضخامت ایجاد شده در آن نیز زیاد است. به همین دلیل می تواند محصولی برای استفاده در طول سال های زیاد باشد. اما با نگه داری نا مناسب و رعایت نکردن آیتم های استاندارد می تواند طول عمر خود را کاهش دهد و از بین برود. در زمانی که محصول نصب می باشد بدنه دارای دیواره های نازکی است که می تواند استحکام و ایستادگی بالایی داشته باشد. در بخش کف نیز قسمتی مانند دیواره ها قرار دارد که می بایست برای استفاده طولانی مدت از این محصول در نگه داری آن تلاش نمود. در زمانی که محصول را در محیط هایی که دارای سطوح سفت و ناهموار هستند راه اندازی می کنید باید از کشاندن محصول بر روی زمین خودداری کنید چرا که این کار بدنه را به سرعت از بین می برد و آن را سوراخ می کند.


اقداماتی جهت نصب

قبل از نصب می توان دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه کرد تا به صورت دقیق نصب انجام شود. اما با این وجود می توان سازه ها و رویه را به هم متصل کرد و از محصول استفاده نمود. برای نصب محصول و افزایش دوام آن می توان قبل از نصب در زیر بدنه چادر مسافرتی زیر اندازی انداخت تا کف از بروز خرابی و صدمه در امان باشد و بتواند به بهترین شکل کارایی داشته باشد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی دو نفره وایود به نمانیدگی محصولات اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
عصایی
طول
150 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
205 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت وایود
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...