چادر مسافرتی دو نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ونگو با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس ، فروشگاه چادر مسافرتی با ضمانت کالا

چادر مسافرتی دو نفره ونگو محصولی با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر ونگو تولید شده است . این چادر با توجه به طراحی مدرنی که دارد بسیار ایده آل برای کسانی به کوهنوردی و طبیعت گردی علامند هستند می باشد . این محصول از دو رنگ سبز و مشکی تشکیل شده است که بسیار جذاب و زیبا می باشد به همین سببب این کالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و شرایط جوی مختلف می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در فصول مختلف به راحتی استفاده نمایید . از مهمترین مزیت های این محصول که می توان به آن اشاره کرد حمل راحت آن می باشد که به کمک ساک حملی که بروی محصول تعبیه شده امکان پذیر می باشد . در درب ورودی و پنجره های این محصول توری هایی در نظر گرفته شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر سفری جلوگیری می کند . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس آلمینیوم می باشد که از استحکام بالایی در برابر وزش باد و طوفان برخوردار می باشد و همچنین برای امنیت بیشتر این چادر مسافرتی یک طناب و میخ تعبیه شده است که شما می توانید به کمک آن پایه های چادر را به زمین متصل نمایید و امنیت چادر کمپینگ مسافرتی را بالا ببرید . این محصول را شما می توانید به راحتی در مدت زمان ممکن راه اندازی نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . برای ضد آب شدن بدنه این چادر یک پوشش اضافه تعبیه شده است که برای شما این امکان را فراهم می کند که در هوا بارانی به راحتی از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی دو نفره ونگو

چادر مسافرتی دو نفره ونگو یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه اورجینال به فروش می رسد و در اختیار متقاضیان این مجموعه قرار می گیرد. این چادر مسافرتی برای گردشگران مناسب است و برای کوهنوردان و صخره نوردان نیز مناسب ترین گزینه محسوب می شود. محصول مورد نظر را می توان با استفاده از روشی آسان راه اندازی و نصب نمود. به این طریق راه اندازی و نصب محصول سریع تر صورت می گیرد و می تواند به سرعت مجموعه ای مناسب را ایجاد کند. با در دست داشتن چادر مسافرتی در تمامی آب و هوا ها و محل های مختلف افراد قادر به اقامت هستند و می توانند بهترین نوع اقامت را داشته باشند. علاوه بر آن افراد از محلی شخصی برخوردار خواهند بود که آن ها را از همراهان خود مجزا می کند. چادر مسافرتی را با استفاده از ساک حمل جا به جا می کنند و با خود در مسافرت ها به همراه می آورند. این محصول در ابعاد کوچک تر و تاشو در این بخش قرار داده می شود تا فضای کمی را به خود اختصاص دهد.


طراحی بخش های مختلف محصول

چادر مسافرتی به روش عصایی راه اندازی و نصب می شود و در واقع از سازه های عصایی برخوردار است. به این گونه که می توان آن را به صورت تاشو قرار داد و حفظ و نگه داری کرد. این محصول سبب داشتن سرپناهی در شرایط بحرانی می شود و در برابر عوامل طبیعی مختلف مقاوم است. به این صورت می توان گفت که بخش های تشکیل دهنده آن باعث چنین قابلیت هایی شده است. این محصول همچنین در تمامی آب و هوا ها قادر به راه اندازی و استفاده می باشد و می تواند با توجه به قسمت های مفیدی که دارد به این گونه مورد دسترسی مفید افراد واقع شود. چادر مسافرتی برای استفاده در هوای گرم دارای در و پنجره می باشد به این گونه هوای تازه به داخل محصول وارد می شود. اما برای استفاده در فضای سرد و آب و هوای سردسیری می توان از لایه های ضخیم محصول استفاده کرد و به این گونه سبب ضخیم شدن بدنه شد. با این کار می توان از ورود سرما به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کرد و در آن با دمایی مطلوب حضور پیدا کرد.


روش های مراقبت از چادر های مسافرت

این محصول برای استفاده در فضاهای باز به کار می رود با این وجود می توان آن را برای کوهنوردی و صخره نوردی استفاده کرد. اما با وجود سطوح تیز این فضا ها ممکن است در صورت مراقبت نکردن از محصول به سرعت سبب آسیب رساندن به بدنه شود. با این وجود می بایست قبل از راه اندازی محصول نسبت به محلی که آن را قرار می دهید اطلاع داشته باشید که صاف باشد و فاقد هر گونه اجزای تیز باشد. اگر چنین محلی یافت نشد می بایست قبل از استفاده از آن در زیر محصول زیر اندازی ضخیم قرار داد و چادر مسافرتی را بر روی آن نصب نمود. به این گونه از آسیب رسیدن به بدنه جلوگیری می شود. مورد بعدی این است که در مواقع استفاده و در حالت نصب نباید محصول را بر روی سطح زمین کشاند و روی اجزای نوک تیز قرار داد. زیرا با این کار کف محصول سوراخ می شود و به سرعت از بین می رود. چادر های مسافرتی در زمانی که برای کمپ ها و تفریح ها راه اندازی می شود می بایست از آتش روشن کردن در نزدیکی آن خودداری نمود و بدنه را با شعله در ارتباط قرار نداد. زیرا این محصول قابل اشتعال است و به سرعت آتش می گیرد.


سازه های خمیده

این محصول با سازه هایی استوار شده است که خمیده بوده اما در عین حال دارای استحکام مطلوبی می باشد. این سازه ها توانایی حفظ محصول در مدت زمان طولانی دارند و با آن می توان چادر مسافرتی را در طول سال های طولانی مورد استفاده قرار داد. به همین جهت است که محصول مورد نظر جزو با دوام ترین محصولات برای مسافرت شناخته می شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی دو نفره ونگو به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
عصایی
طول
250 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلمینیوم
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت ونگو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب برای کمپ
بدنه ضد آب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...