چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو از سری چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند محبوب فرینو می باشد که در زمینه تولید لوازم سفر و کمپینگ از آوازه جهانی برخوردار می باشد .این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر مقاومت بالا دارای رویه ای نرم و منعطف نیز می باشد که به هنگام برخورد بدن با این رویه ، بدن شما دچار ساییدگی نمی شود .

 همچنین پلی استر از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت چادرهای مسافرتی می باشد و یکی از مهم ترین خصوصیت های آن ضد آب بودن این لایه می باشد . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در برابر باد های شدید در تست های انجام گرفته بر رویش عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است .

 همچنین وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 2.7 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس لط بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو از جمله محصولات پر کاربرد برای مسافرت های دو نفره است و در هر شرایطی به راحت بودن افراد کمک می کند. این محصول خاص با توجه به ظرفیت کمی که دارد در موارد بسیار زیادی استفاده می شود و کاربرد های زیادی دارد. چادر مسافرتی در تفریح های اخر هفته نیز کاربرد دارد. چرا که این محصول می تواند سرپناهی برای افراد باشد و در هر شرایط آب و هوایی قادر به استفاده باشد. محصول مورد نظر با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد می تواند درتایم زیادی استفاده شود و همچنین می تواند به صورت مداوم کاربرد داشته باشد. طراحی این محصول طول عمر بالا را برای چادر مسافرتی ایجاد کرده است تا استفاده کنندگان بتوانند با خرید این محصول راحت تر و بهتر به مسافرت بپردازند. با در دست داشتن چادر مسافرتی در هر زمان امکان رفتن به مسافرت وجود دارد و می تواند در هر موقعیتی برای افراد مفید باشد. در صورت تمایل به داشتن این محصول کاربردی نیاز به یک سری اطلاعات است تا بتوان به آسانی آن را نصب و راه اندازی نمود. از این رو به دسته بندی های زیر مراجعه کنید.


نحوه طراحی محصول

چادر مسافرتی دارای دیواره ها و در نتیجه سقف بلندی می باشد که برای استفاده افراد بلند قد راحت تر می شود. این افراد می توانند به راحتی به صورت ایستاده نیز در داخل چادر مسافرتی قرار بگیرند و در داخل آن زمان بگذرانند. از این رو دارای طراحی با ارتفاع بلند می باشد. اسکلت تشکیل دهنده این محصول نیز بلند می باشد تا برای مواردی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از این مزیت ها برای بودن اسکلت محصول وجود استحکام لازم برای ایستادگی محصول است و می تواند چادر مسافرتی را در تایم استفاده محکم بر روی سطح زمین حفظ کند. همچنین این اسکلت سبب جلوگیری از واژگونی محصول در زمان وزش باد های شدید می شود. با این وجود تمامی آب و هوا ها و شرایط جوی را تحمل می کند و می تواند به بهترین شکل در دسترس افراد باشد. بدنه نیز با استحکام و ضخامت کامل بوده است و برای افراد علاقه مند گزینه ای منحصر به فرد را ایجاد می سازد. انحنایی که در سقف محصول ایجاد شده است نیز جزو مزیت ها و زیبایی های ایجاد شده در محصول می باشد.


محصول دو رویه

این چادر مسافرتی به گونه ای ساخته شده است که تشکیل شده از دو لایه می باشد. به عبارت دیگر بر روی رویه اصلی بدنه یک رویه دیگر نیز کشیده شده است که می تواند ضخامت محصول را افزایش دهد و نیز باعث افزایش کارایی محصول شود. رویه دوم در صورت تمایل می تواند جدا شود. در زمان سرما و شرایط مختلف می توان این رویه را بر روی محصول قرار داد و یک لایه محکم برای محصول در نظر گرفت. به عبارت دیگر از ورود سرما به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می شود و یک عایق در برابر سرما می شود. رویه دوم محصول به گونه ای طراحی شده است که در زمان گرما و هوای آفتابی نیز کاربرد دارد. این رویه در بخش جلویی محصول باز می شود و به صورت تاشو است. در صورت تمایل می توان این رویه را باز کرد و سایبانی برای بخش جلویی محصول در نظر داشت. به همین خاطر است که محصول برای استفاده در تمامی فصول سال ساخته شده است.


اتصال به سطح زمین

برای استحکام بیش تر و ثابت بودن بدنه این محصول به سطح زمین متصل می شود و این قرار گیری را بهتر می نماید. اتصال به سطح زمین از طریق میخ و طناب نصب صورت می گیرد و می تواند در زمان کمی این کار انجام شود. بعد از باز کردن محصول و نصب آن می بایست میخ و طناب را به چادر مسافرتی متصل کرد و به سطح زمین نیز میخ نمود.


خرید

در صورت نیاز به داشتن چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ فرینو می توانید آن را به راحتی از سایت اینتکس تهران سفارش دهید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
دارای جیب داخلی
ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر آب تا 2000 میلی متر
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
اقلام همراه
ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...